eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁubowoPrzebudowa stacji uzdatniania wody wraz z przebudową sieci wodociągowej w m. Woźniki oraz przebudowa sieci kanalizacyjnej wraz z przepompownią ścieków w m. Fałkowo, gmina Łubowo



Ogłoszenie z dnia 2023-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z przebudową sieci wodociągowej w m. Woźniki oraz przebudowa sieci kanalizacyjnej wraz z przepompownią ścieków w m. Fałkowo, gmina Łubowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁUBOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259459

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1

1.5.2.) Miejscowość: Łubowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-260

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lubowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7341907d-ddbc-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z przebudową sieci wodociągowej w m. Woźniki oraz przebudowa sieci kanalizacyjnej wraz z przepompownią ścieków w m. Fałkowo, gmina Łubowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7341907d-ddbc-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00260198

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054937/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z przebudową sieci wodociągowej w m. Woźniki oraz przebudowa sieci kanalizacyjnej wraz z przepompownią ścieków w m. Fałkowo, gmina Łubowo.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Operacja typu: „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00191096

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Przebudowa stacji uzdatniania wody w m. Woźniki (zaprojektuj i wybuduj)
Przedmiotem zamówienia objęte są: opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie niezbędnych zgód, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami prawa, a następnie na wykonanie budowy Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Woźniki. Zakres prac obejmuje:
• Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych decyzji i pozwoleń,
• Opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej związanej z odwiertem nowej studni, pozyskaniem wszystkich zgód i decyzji
• Rozbiórkę istniejącego budynku SUW wraz z odstojnikiem oraz sieciami międzyobiektowymi
• Wykonanie nowego budynku stacji uzdatniania wody
• Modernizacja istniejącej studni głębinowej poprzez wymianę pompy głębinowej, pionów tłocznych oraz wykonanie obudowy naziemnej typu Lange
• Odwiert nowej studni głębinowej wraz z kompletnym uzbrojenie,
• Budowę 2 zbiorników retencyjnych o pojemności min. 100 m3 każdy
• Budowę odstojnika popłuczyn
• Budowę neutralizatora
• Budowę odbiornika ścieków sanitarnych
• Dostawa i montaż stacjonarnego agregatu prądotwórczego o mocy min. 65 kVA
• Wykonanie nowych sieci międzyobiektowych
• Wymianę ogrodzenia na nowe z nową bramą oraz furtką
• Wykonanie utwardzenia terenu
• Zagospodarowanie terenu, niwelacja wraz z nową zielenią.

Linia demarkacyjna dla obu części: w ramach realizacji SUW wykonawca winien doprowadzić rurociąg zasilający sieć wodociągową (wody uzdatnionej) do węzła określonego na planie zagospodarowania terenu jako W00.

Parametry podane wyżej zostały uszczegółowione w Programach Funkcjonalno - Użytkowych, które są załącznikiem do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – w sumie 3 dokumenty (1 na część nr 1).
Z uwagi na rozliczenie ryczałtowe, przy szacowaniu ceny Wykonawca winien uwzględnić również wszelkie elementy procesu wykonawczego w tym np.: zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej, archeologicznej, oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy, przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie operatu powykonawczego projektu wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, przyjętej do zasobu geodezyjnego, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót najpóźniej do dnia odbioru końcowego, przygotowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, przygotowanie kompletnej dokumentacji odbiorowej wraz z uzyskaniem zaświadczenia PINB w Gnieźnie o możliwości użytkowania obiektu przed dokonaniem płatności na rzecz Wykonawcy itd.
Na podstawie § 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego należy przyjąć, że istotą przedmiaru jest przedstawienie zakresu niezbędnych do wykonania prac (ze wskazaniem jednostek przedmiarowych), co ma pomóc wykonawcom w oszacowaniu pracochłonności, a przede wszystkim kosztów wykonania ujętych w nim robót budowlanych. Przedmiar robót, a w konsekwencji także kosztorys sporządzony na jego podstawie mają jedynie pomocnicze znaczenie w ustaleniu treści zobowiązania wykonawcy, bowiem ich głównym celem jest skalkulowanie ceny oferty, nie zaś zobrazowanie jej zakresu.
Dla porównania ofert i wyboru oferty/ofert najkorzystniejszej/ych posłużą Zamawiającemu dane zawarte w formularzu ofertowym, zgodnym z niniejszą SWZ dla danej części.
Szczegóły zamówienia określa dokumentacja, która znajduje się w zał. nr 5 do SWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania z Wykonawcą terminów rozpoczęcia prac poszczególnych etapów realizacji zamówienia.
UWAGA
Jeżeli w dokumentacji, o której mowa wyżej zastosowano nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że służą one wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia a zamówienie należy wykonać z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych (o parametrach nie gorszych - jak wskazano niżej). Ewentualne roboty zamienne wynikłe w trakcie realizacji umowy – muszą być uzgodnione z Zamawiającym, zasadność ich wykonania winna być zaakceptowana przez strony umowy, mogą to być zmiany, które ulepszają realizowane zamówienie, usprawniają proces budowy, nie mogą zmieniać zakresu zamówienia).
Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty materiałowe do stosowania w budownictwie a także zapewniać sprawność eksploatacyjną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 2900000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II Przebudowa sieci wodociągowej w m. Woźniki oraz przebudowa sieci kanalizacyjnej wraz z przepompownią ścieków w m. Fałkowo, gmina Łubowo (zaprojektuj i wybuduj)
a) Zadanie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie przebudowy odcinka sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej. Zakres obejmuje kanalizację sanitarną grawitacyjną z rur DN 200 PVC litych SN 8 SDR 34 o długości 2 m oraz kanalizację sanitarną ciśnieniową z rur PE 100 SDR 17 PN 10 Ø 63 o długości 5 m.
Ponadto inwestycja obejmuje wykonanie nowej przepompowni ścieków wraz
z jej ogrodzeniem, utwardzeniem i montażem lampy oświetleniowej i dostosowaniem do istniejącego układu elektrycznego zasilającego.
b) Zadanie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i rozbudowy sieci wodociągowej wraz z przepięciem i częściową przebudową istniejących przyłączy wodociągowych w granicach pasa drogowego.
Zakres obejmuje sieć wodociągową z rur PE 100 SDR 17 Ø160 o długości łącznej ok 2470 m i PE 100 SDR 17 Ø 110 o długości łącznej ok 565 m. Przebudowa przyłączy obejmuje 38 szt. tj.: nowe nawiertki NWZ wraz z zasuwami, obudowami do zasuw i skrzynkami, przebudowa przyłączy o łącznej długości ok. 200 m i średnicy 32-50 mm, w tym 14 szt. przecisków lub przewiertów o długości ok. 95 m.
Na sieci zaprojektowano 13 kpl. hydrantów nadziemnych DN 80 wraz z zasuwami Dn 80 oraz 6 zasuw sieciowych DN 150 i cztery DN 100. W ciągu przebiegu sieci przewidziano 8 szt. przecisków lub przewiertów o długości ok. 44 m.

Linia demarkacyjna dla obu części: w ramach realizacji SUW wykonawca winien doprowadzić rurociąg zasilający sieć wodociągową (wody uzdatnionej) do węzła określonego na planie zagospodarowania terenu jako W00.

Parametry podane wyżej zostały uszczegółowione w Programach Funkcjonalno - Użytkowych, które są załącznikiem do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – w sumie 3 dokumenty (2 dla części nr 2).
Z uwagi na rozliczenie ryczałtowe, przy szacowaniu ceny Wykonawca winien uwzględnić również wszelkie elementy procesu wykonawczego w tym np.: zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej, archeologicznej, oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy, przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie operatu powykonawczego projektu wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, przyjętej do zasobu geodezyjnego, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót najpóźniej do dnia odbioru końcowego, przygotowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, przygotowanie kompletnej dokumentacji odbiorowej wraz z uzyskaniem zaświadczenia PINB w Gnieźnie o możliwości użytkowania obiektu przed dokonaniem płatności na rzecz Wykonawcy itd.
Na podstawie § 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego należy przyjąć, że istotą przedmiaru jest przedstawienie zakresu niezbędnych do wykonania prac (ze wskazaniem jednostek przedmiarowych), co ma pomóc wykonawcom w oszacowaniu pracochłonności, a przede wszystkim kosztów wykonania ujętych w nim robót budowlanych. Przedmiar robót, a w konsekwencji także kosztorys sporządzony na jego podstawie mają jedynie pomocnicze znaczenie w ustaleniu treści zobowiązania wykonawcy, bowiem ich głównym celem jest skalkulowanie ceny oferty, nie zaś zobrazowanie jej zakresu.
Dla porównania ofert i wyboru oferty/ofert najkorzystniejszej/ych posłużą Zamawiającemu dane zawarte w formularzu ofertowym, zgodnym z niniejszą SWZ dla danej części.
Szczegóły zamówienia określa dokumentacja, która znajduje się w zał. nr 5 do SWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania z Wykonawcą terminów rozpoczęcia prac poszczególnych etapów realizacji zamówienia.
UWAGA
Jeżeli w dokumentacji, o której mowa wyżej zastosowano nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że służą one wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia a zamówienie należy wykonać z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych (o parametrach nie gorszych - jak wskazano niżej). Ewentualne roboty zamienne wynikłe w trakcie realizacji umowy – muszą być uzgodnione z Zamawiającym, zasadność ich wykonania winna być zaakceptowana przez strony umowy, mogą to być zmiany, które ulepszają realizowane zamówienie, usprawniają proces budowy, nie mogą zmieniać zakresu zamówienia).
Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty materiałowe do stosowania w budownictwie a także zapewniać sprawność eksploatacyjną

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

4.5.5.) Wartość części: 1278552,82 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3670320,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5166000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3670320,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydro-Marko Sp. z o.o. Sp. Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302380055

7.3.4) Miejscowość: Jarocin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

część robót konstrukcyjno - budowlanych, część robót ziemnych


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3670320,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 450 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1360000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2843117,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1360000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMASZ SZUSTEK Przedsiębiorstwo EKO WODKAN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301431721

7.3.3) Ulica: 51

7.3.4) Miejscowość: Żelazkowo

7.3.5) Kod pocztowy: 62-220

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1360000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 350 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.