eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › "Schronienie dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży wraz z wyżywieniem w okresie od lipca do grudnia 2023r."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Schronienie dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży wraz z wyżywieniem w okresie od lipca do grudnia 2023r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003447492

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 17

1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 765 62 00

1.5.8.) Numer faksu: (32) 765 62 19

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@mops.siemianowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.siemianowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/776184

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Schronienie dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży wraz z wyżywieniem w okresie od lipca do grudnia 2023r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-545dfcf7-02f6-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00260197

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027904/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Pobyt/ schronienie w domu samotnej matki wraz z całodziennym wyżywieniem od VII do XII 2023r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250259

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 161184,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług całodobowego okresowego pobytu (przez 7 dni w tygodniu) w Domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży”, zwany dalej „Domem” wraz z całodziennym wyżywieniem dla około 10 osób z terenu Siemianowic Śląskich, tj. w ilości 1.840 osobodni, nie mniej niż 552 osobodni. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić osobom usługi terapeutyczno- wspomagające.
Za całodzienne wyżywienie uważa się śniadanie, gorący posiłek i kolację.
- za gorący posiłek uważa się porcję zupy z wkładką mięsną o pojemności minimum 450 ml, o kaloryczności co najmniej 700 kcal i temperaturze w granicach 75 stopni Celsjusza, lub drugie danie o kaloryczności co najmniej 700 kcal i temperaturze w granicach 63 stopni Celsjusza,
- za śniadanie i kolację uważa się pieczywo + dodatki do pieczywa wraz z napojem (kawa zbożowa lub herbata).
Obowiązki Wykonawcy
Wykonawca zapewnia dostęp do podstawowych środków higieny osobistej, takich jak mydło, papier toaletowy (przy przyjęciu do Domu) oraz gwarantuje całkowity zakaz spożywania alkoholu i innych środków psychoaktywnych, a także zapewnia, że Dom jest wyposażony w apteczkę.
Wykonawca zobowiązany jest jednocześnie do:
zapewnienia przyjęć osób do Domu całodobowo;
• poszanowania sfery prywatności osób przebywających w Domu, tworzenia warunków bytowych zbliżonych do domowych i rodzinnej atmosfery;
• zapewnienia pomocy mieszkańcom Domu w sytuacjach zagrażających ich życiu lub zdrowiu poprzez umożliwienie pierwszego kontaktu z lekarzem lub placówkami służby zdrowia;
• prowadzenia dokumentacji Domu, która obejmuje w szczególności: regulamin Domu, dokumentację opisującą bieżące wydarzenia w Domu, rejestr osób korzystających z pomocy Domu wraz z oświadczeniami o przestrzeganiu regulaminu;
• Wykonawca zobowiązany jest w obiekcie, w którym mieści się Dom spełniać wymogi w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego, BHP oraz przepisów sanitarno-epidemiologicznych.
Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia publicznego zobowiązany jest do ścisłej współpracy z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich, służbą zdrowia, innymi podmiotami w zależności od potrzeb.
UWAGA
W przypadku posiadania więcej niż jednego Domu Wykonawca zobowiązany jest wskazać tylko jeden z nich, w którym będzie realizowane zamówienie.
Wykonawca zapewnia, że dysponuje w domu osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe: psychologa, pedagoga, terapeuty, prawnika, pracownika socjalnego, które będą świadczyć osobom przebywającym w domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży usługi odpowiednie do ich potrzeb
Wykonawca zobowiązany jest spełniać w zakresie dotyczącym Domu wszystkie standardy wynikające z rozporządzenia Ministra Rodziny i Polityki Społecznej w domów dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży z dnia 17.01.2012 r. (Dz.U. z 2022 r., poz. 150).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Unieważniono postępowanie z uwagi na fakt, że w terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.