Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00250259/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Schronienie dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży wraz z wyżywieniem w okresie od lipca do grudnia 2023r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003447492
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 17
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 765 62 00
1.5.8.) Numer faksu: (32) 765 62 19
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@mops.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.siemianowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7761841.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Schronienie dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży wraz z wyżywieniem w okresie od lipca do grudnia 2023r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-545dfcf7-02f6-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00260197
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027904/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Pobyt/ schronienie w domu samotnej matki wraz z całodziennym wyżywieniem od VII do XII 2023r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250259
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 161184,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług całodobowego okresowego pobytu (przez 7 dni w tygodniu) w Domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży”, zwany dalej „Domem” wraz z całodziennym wyżywieniem dla około 10 osób z terenu Siemianowic Śląskich, tj. w ilości 1.840 osobodni, nie mniej niż 552 osobodni. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić osobom usługi terapeutyczno- wspomagające.
Za całodzienne wyżywienie uważa się śniadanie, gorący posiłek i kolację.
- za gorący posiłek uważa się porcję zupy z wkładką mięsną o pojemności minimum 450 ml, o kaloryczności co najmniej 700 kcal i temperaturze w granicach 75 stopni Celsjusza, lub drugie danie o kaloryczności co najmniej 700 kcal i temperaturze w granicach 63 stopni Celsjusza,
- za śniadanie i kolację uważa się pieczywo + dodatki do pieczywa wraz z napojem (kawa zbożowa lub herbata).
Obowiązki Wykonawcy
Wykonawca zapewnia dostęp do podstawowych środków higieny osobistej, takich jak mydło, papier toaletowy (przy przyjęciu do Domu) oraz gwarantuje całkowity zakaz spożywania alkoholu i innych środków psychoaktywnych, a także zapewnia, że Dom jest wyposażony w apteczkę.
Wykonawca zobowiązany jest jednocześnie do:
zapewnienia przyjęć osób do Domu całodobowo;
• poszanowania sfery prywatności osób przebywających w Domu, tworzenia warunków bytowych zbliżonych do domowych i rodzinnej atmosfery;
• zapewnienia pomocy mieszkańcom Domu w sytuacjach zagrażających ich życiu lub zdrowiu poprzez umożliwienie pierwszego kontaktu z lekarzem lub placówkami służby zdrowia;
• prowadzenia dokumentacji Domu, która obejmuje w szczególności: regulamin Domu, dokumentację opisującą bieżące wydarzenia w Domu, rejestr osób korzystających z pomocy Domu wraz z oświadczeniami o przestrzeganiu regulaminu;
• Wykonawca zobowiązany jest w obiekcie, w którym mieści się Dom spełniać wymogi w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego, BHP oraz przepisów sanitarno-epidemiologicznych.
Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia publicznego zobowiązany jest do ścisłej współpracy z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich, służbą zdrowia, innymi podmiotami w zależności od potrzeb.
UWAGA
W przypadku posiadania więcej niż jednego Domu Wykonawca zobowiązany jest wskazać tylko jeden z nich, w którym będzie realizowane zamówienie.
Wykonawca zapewnia, że dysponuje w domu osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe: psychologa, pedagoga, terapeuty, prawnika, pracownika socjalnego, które będą świadczyć osobom przebywającym w domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży usługi odpowiednie do ich potrzeb
Wykonawca zobowiązany jest spełniać w zakresie dotyczącym Domu wszystkie standardy wynikające z rozporządzenia Ministra Rodziny i Polityki Społecznej w domów dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży z dnia 17.01.2012 r. (Dz.U. z 2022 r., poz. 150).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono postępowanie z uwagi na fakt, że w terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w budynku Sądu, sprzątanie pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego, wykonywanie drobnych, bieżących napraw
- Budowa chodnika przy ul. Zwycięstwa w Siemianowicach Śląskich - zaprojektuj i wybuduj
- "Rewitalizacja i zagospodarowanie terenu po byłej hałdzie przy ul. Michałkowickiej"
- Usługi wykonania eksmisji do pomieszczeń tymczasowych
- Wykwaterowanie Polski ład
- Remont istniejących pomieszczeń WC w Szkole Podstawowej nr 4 w Siemianowicach Śląskich
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Specjalistyczne poradnictwo z zakresu profilaktyki i zdrowia psychicznego dla dzieci i młodzieży do 18 roku życia z terenu Gminy Dopiewo"
- Świadczenie usług wsparcia psychologicznego oraz terapii traumy dla uczestników projektu "ZMIENIAMY SIĘ NA LEPSZE"
- USŁUGI SPOŁECZNE DOTYCZĄCE PROWADZENIA ZAJĘĆ W RAMACH PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" W ROKU 2024/2
- "Prowadzenie Rodzinnych Domów Pomocy w Wińsku"
- Prowadzenie zajęć specjalistycznych pierwszej grupy w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- "Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu gminy Czernica z podziałem na części"
więcej: Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.