eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa Drobnego Sprzętu Medycznego w 2022 roku



Ogłoszenie z dnia 2021-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa Drobnego Sprzętu Medycznego w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM PSYCHIATRII W KATOWICACH IM. DR. KRZYSZTOFA CZUMY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276206986

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. dr Janusza Korczaka 27

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-340

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 48 32 603 84 00

1.5.8.) Numer faksu: 48 32 603 85 53

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marekwarchol@centrumpsychiatrii.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumpsychiatrii.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa Drobnego Sprzętu Medycznego w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fe38004-3185-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00260178

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003247/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa drobnego sprzętu medycznego w 2022 roku.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/centrumpsychiatrii

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/centrumpsychiatrii

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Uwaga : zamawiający określił wszelkie dane szczegółowo w SWZ : pkt. XV lit. od A - do E, oraz w pkt.XV.A. Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zawarto w SWZ pkt. XXVIII

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zawarto w SWZ pkt.XXVIII

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Oznaczenie sprawy: 01/TP–W2/D-DSM/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego asortymentu : igły, strzykawki, pojemniki na zużyty sprzęt i materiały, rękawice, maski na twarz, szpitalna odzież ochronna, kaniule, cewniki, termometry, kieliszki do leków, szpatułki drewniane, pojemniki plastikowe na mocz, worki na mocz, ostrza chirurgiczne, kaczki i baseny jednorazowe, czepki, fartuchy i prześcieradła fizelinowe, rękawice, żel i papier do EKG, żel do USG, oraz inne przedmioty, materiały i drobny sprzęt. Oferowane dostawy muszą spełniać wymogi dotyczące wyrobów medycznych. W treści oferty należy złożyć stosowne oświadczenie, że oferowane produkty będące przedmiotem zamówienia spełniają wymogi określone w Ustawie o wyrobach medycznych (Dz.U z 2021 r. poz.1565 – tekst jednolit. z późn. zm). .
Szczegóły ( opis ) zawiera Zestawienie Wyceny Przedmiotu Zamówienia – Załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów oceny ofert opisanych i podanych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art.125 ust.1 wraz z ofertą składa każdy z wykonawców - zgodnie z art.125 ust.4 ustawy Pzp. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2)Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu. - zgodnie z art.125 ust.5 ustawy Pzp.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Zmiana ceny danego produktu, na wyższą niż cena podana przez Wykonawcę w ofercie przetargowej może nastąpić w trakcie realizacji umowy na podstawie aneksu do umowy, jedynie w przypadku znacznego wzrostu inflacji w odniesieniu do danej branży, według
wskaźnika publikowanego przez GUS ( minimum 6% ), lub w przypadku znacznego wzrostu
cen producenta ( minimum 10 % ) i braku na rynku producenta alternatywnego gwarantującego
ceny na dotychczasowym poziomie - pod warunkiem pisemnej zgody Zamawiającego zawartej
w formie aneksu do umowy.
1.1.W przypadku zmian w podatku VAT obowiązują ofertowe ceny netto na dostarczane środki , do
których jest naliczany nowy podatek VAT od dnia jego obowiązywania, bez konieczności zawarcia
aneksu do umowy.
2.Udokumentowanie w/w kwestii (odnośnie ust.1) należy do Wykonawcy :
a) odpowiednie dokumenty Wykonawca przedstawia Zamawiającemu, wraz z wnioskiem o sporządzenie stosownego aneksu do umowy ;
b) aneks nie może dotyczyć zrealizowanej części umowy ;
c) aneks uznaje się za obowiązujący po wyrażeniu zgody przez każdą ze stron.
3.W przypadku wystąpienia na rynku cen przedmiotów objętych zamówieniem znacznie niższych niż
cena ofertowa Wykonawcy ( od 3% ), Zamawiającemu będą udzielane przez Wykonawcę
odpowiednie upusty ( rabaty ) w zależności od spadku ceny rynkowej.
4.W przypadku udzielania przez Wykonawcę upustów wymienionych w ust.3 oraz upustów
promocyjnych dla klientów w okresie trwania umowy oraz zmiany cen sprzedaży produktów na
niższe, upusty oraz niższe ceny będą obowiązywały również dla tej umowy bez konieczności
sporządzania pisemnych aneksów.
5.Za zgodą Wykonawcy, Zamawiający może w ramach wartości netto niniejszej umowy zamawiać
inne ilości przedmiotów niż wynika to z oferty ( zmiana między pozycjami zestawienia wyceny
przedmiotu zamówienia).
6.W związku z trwającym na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu epidemii, oraz wprowadzanymi
w życie szczególnymi regulacjami prawnymi mającymi związek m.in. ze zwalczaniem negatywnych
skutków w gospodarce Strony uznają, że wszelkie postanowienia normatywne mające charakter
prawa powszechnego i bezwzględnie obowiązującego mają zastosowanie do niniejszej umowy, co
może skutkować zmianą lub czasowym zawieszeniem niektórych jej postanowień modyfikując
zakresy uprawnień i obowiązków każdej ze Stron. W zakresie postanowień normatywnych
powszechnie obowiązujących lecz mających charakter przepisów względnie obowiązujących, Strony
będą modyfikowały treść umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności o ile nie będą temu
sprzeciwiały się zapisy powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub szczególne akty prawne.
Strony przewidują możliwość przedłużenia realizacji umowy, w zależności od zmian w sytuacji pandemicznej Covid-19.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-19 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/centrumpsychiatrii

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-19 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.