eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rusocin › Modernizacja pracowni w budynku szkoły - etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pracowni w budynku szkoły – etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego im. Macieja Rataja

1.3.) Oddział zamawiającego: ZSR CKP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000098625

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rataja 12

1.5.2.) Miejscowość: Rusocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-031

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: (58) 7731255

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-gdanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsrckp.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_gdanski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja pracowni w budynku szkoły – etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4d54bcc-f928-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00260165

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026766/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja pracowni w budynku szkoły

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235054/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.02.2022.TP/ZSR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- odświeżenie sal objętych opracowaniem (uzupełnienie tynków, wymiana warstw wierzchnich posadzek, malowanie, wymiana instalacji elektrycznej i grzewczej, roboty towarzyszące)
- odświeżenie sanitariatów (uzupełnienie tynków, wymiana okładzin ściennych i podłogowych, malowanie, wymiana instalacji elektrycznej i grzewczej, wymiana białego montażu, montaż nowych podgrzewaczy do wody, roboty towarzyszące)
- umożliwienie bezpośredniego dostępu do sal lekcyjnych na zachodnim skrzydle II piętra (wykonanie otworów drzwiowych w ściankach działowych, wymurowanie nowej ściany, demontaż podestu w jednej z klas, wykonanie tynków na nowych ścianach, malowanie, wymiana instalacji elektrycznej i grzewczej, roboty towarzyszące)
- wymiana części stolarki drzwiowej oraz montaż samozamykaczy w oznaczonych drzwiach
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1 remont korytarzy w tym: skucie wierzchnich warstw posadzkowych; wykonanie wylewki samopoziomującej; wykonanie warstw posadzkowych; wymianę drzwi (zgodnie z zakresem); wymianę instalacji grzewczej; wymianę instalacji elektrycznej; wymianę oświetlenia; skucie głuchych tynków; wykonanie uzupełnień tynków; malowanie ścian i sufitu; wykonanie nowej barierki przy schodach,
1.2 remont sal lekcyjnych objętych opracowaniem, w tym: skucie wierzchnich warstw posadzkowych; wykonanie wylewki samopoziomującej; wykonanie warstw posadzkowych;wymiana drzwi (zgodnie z zakresem); wymiana instalacji grzewczej; wymiana instalacji elektrycznej; wymiana oświetlenia; skucie głuchych tynków; wykonanie uzupełnień tynków; malowanie ścian i sufitu,
1.3 remont sanitariatów, w tym: skucie wierzchnich warstw posadzkowych; wykonanie wylewki samopoziomującej; wykonanie hydroizolacji; skucie płytek na ścianach; wykonanie warstw posadzkowych; wymiana drzwi; wymiana instalacji grzewczej; wymiana instalacji elektrycznej; wymiana oświetlenia; skucie głuchych tynków; wykonanie uzupełnień tynków; wykonanie płytek na ścianach do pełnej wysokości; malowanie sufitu; montaż białego osprzętu; montaż bojlera elektrycznego,
1.4 umożliwienie bezpośredniego dostępu do sal lekcyjnych na zachodnim skrzydle II piętra, w tym: skucie wierzchnich warstw posadzkowych; demontaż podestu drewnianego w jednej z sal; wykonanie nowych ścianek; wykonanie wylewki samopoziomującej; wykonanie warstw posadzkowych; wymiana drzwi; wymiana instalacji grzewczej; wymiana instalacji elektrycznej; wymiana oświetlenia; skucie głuchych tynków; wykonanie uzupełnień tynków; malowanie ścian i sufitu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262522-6 - Roboty murarskie

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 18.07.2022 roku do godziny 10:00 w niniejszym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp unieważnia postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.