Ogłoszenie z dnia 2025-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
HODOWLE KOMÓRKOWE – WR (po A.272.C 3.2025 Zad. 5)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSPEKCJA WETERYNARYJNA WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII W SZCZECINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000093438
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ostrawicka 2
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-337
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 914898200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@wiw.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wiw.szczecin.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Realizacja zadań administracji publicznej z zakresu weterynarii, bezpieczeństwo żywności, ochrona zdrowia zwierząt, weterynaryjna ochrona zdrowia publicznego.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
HODOWLE KOMÓRKOWE – WR (po A.272.C 3.2025 Zad. 5)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-745164ac-ce1b-4e09-a1f3-7bac4d9c29bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00260129
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00086647/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 CZYNNIKI DIAGNOSTYCZNE, PREPARATY KRIOPOCHODNE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu A.272. C 3.2025 prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym, w zakresie zadania nr 5, nie została złożona żadna oferta. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione.
Uzasadnienie prawne: art. 305 pkt. 2 ustawy - Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-5dec3df1-df12-4b28-956c-f8cd9a29711c
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A.272.C 7.2025 WR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: dostawa HODOWLI KOMÓRKOWYCH dla Inspekcji Weterynaryjnej Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Szczecinie, zwanej dalej Zamawiającym.
1) Dla każdego produktu przy każdej dostawie należy załączyć certyfikat jakości zgodny z etykietą na produkcie (nr serii, data produkcji lub okres ważności).
2) Termin ważności preparatów krwiopochodnych i czynników diagnostycznych w dniu dostawy powinien wynosić nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta.
3) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych.
Użyte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne producentów, numery katalogowe lub normy zostały zamieszczone informacyjnie ze względów technologicznych, z uwagi na konieczność zachowania norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzują się posiadane przez Zamawiającego urządzenia bądź realizowane badania. W takim przypadku zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Oferowany przez Wykonawcę produkt równoważny musi umożliwiać uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego tj. prawidłową pracę posiadanych urządzeń i aparatów badawczych oraz uzyskiwanie wiarygodnych badań w założonych granicach oznaczeń tak jak w przypadku zastosowania oryginalnych produktów.
Zamawiający zastrzega, że oferowane produkty równoważne nie mogą spowodować zwiększenia kosztów (zakupu dodatkowego sprzętu lub materiałów zużywalnych).
Kryteria oceny równoważności Zamawiający wskazał w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w kolumnie uwagi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33694000-1 - Czynniki diagnostyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IDALIA LUDWIKOWSCY SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005114228
7.3.3) Ulica: ul. Marii Fołtyn 10
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-615
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IDALIA LUDWIKOWSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
IDALIA LUDWIKOWSCY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18590,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Zakup busa9-osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami
- Modernizacja sieci strukturalnej w budynku Oddziału ZUS w Szczecinie przy ul. Matejki 22.
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby promocji Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawa sterowanego cyfrowo 6-osiowego robota przemysłowego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach zad. inwest. pn. ,,Modernizacja laboratoriów naukowo-dydaktycznych ...."
- Świadczenie sukcesywnych dostaw wraz z wyładunkiem fabrycznie nowych akumulatorów do służbowego sprzętu transportowego użytkowanego w KWP w Szczecinie
- Wymiana przeszklenia z drzwiami zewnętrznymi i wewnętrznymi z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.