eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaUsługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Budowa sali gimnastycznej w SP 20 przy ul. Starodworcowej w Gdyni"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-14

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Budowa sali gimnastycznej w SP 20 przy ul. Starodworcowej w Gdyni”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-382

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 586682300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wydz.budynkow@gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.gdynia.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Budowa sali gimnastycznej w SP 20 przy ul. Starodworcowej w Gdyni”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50a88203-09e7-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00259960

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023486/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 20 – ul Starodworcowa 36 – nadzór inwestorski

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/umgdynia

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/umgdynia

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się za pośrednictwem Platformy Portal Smart PZP, która jest dostępna pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/umgdynia. Szczegóły wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane w Rozdziale VII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XXIII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MB.271.10.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia obejmuje usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji i rękojmi wykonania robót budowlanych dla zadania pn. „Budowa sali gimnastycznej w SP 20 przy ul. Starodworcowej w Gdyni”.
2. Usłudze nadzoru inwestorskiego podlegać będzie zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia realizowanego przez wybranego WYKONAWCĘ dla danego zadania inwestycyjnego, wyłonionego w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, o wartości mniejszej niż progi unijne, o których mowa w art. 3 ust. 2 pkt 1 lit. a ustawy Pzp, obejmujących zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zadania pn: „Budowa sali gimnastycznej w SP 20 przy ul. Starodworcowej w Gdyni”.
2.1. Realizacja robót budowlanych odbywać się będzie na podstawie umowy którą Zamawiający zawarł z WYKONAWCĄ w wyniku ww. postępowania.
2.2. Umowa z WYKONAWCĄ na realizację robót budowlanych jest współfinansowana ze środków programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
2.3. WYKONAWCA udzielił na wykonaną robotę budowlaną 60 miesięczną gwarancję. Niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji, Zamawiającemu przysługuje rękojmia za wady, która wygasa po upływie 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
2.4. Głównym celem realizacji umowy z WYKONAWCĄ robót budowlanych jest kompleksowe wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych, obejmujących budowę budynku sali gimnastycznej wraz z pomieszczeniami zaplecza oraz łącznika z istniejącym budynkiem szkoły. W budynku poza salą sportową, salą fitness oraz pomieszczeniami zaplecza znajdą się również dodatkowe sale dydaktyczne oraz sala rady dzielnicy. Istniejąca infrastruktura techniczna zostanie dostosowana w zakresie występujących kolizji. Roboty w zakresie zagospodarowania terenu zostaną ograniczone do minimum i obejmą takie elementy jak: wykonanie nawierzchni utwardzonych na dojściach do projektowanego budynku, wykonanie nawierzchni placu z podbudową spełniającą wymagania drogi przeciwpożarowej, odtworzenie nawierzchni uszkodzonych podczas realizacji prac, rekultywację terenów zielonych wokół projektowanego budynku.
2.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zaprojektowania i wykonania robót budowlanych stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy dla inwestycji pn. Budowa sali gimnastycznej w SP 20 przy ul. Starodworcowej w Gdyni - Gdańsk, Listopad 2022 r. wraz z koncepcją architektoniczną, stanowiący Załącznik nr 1.1 do OPZ z uwzględnieniem Opisu przedmiotu zamówienia „OPZ” stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ oraz zapisów niniejszego rozdziału SWZ.
2.6. Realizacja przedmiotu umowy z WYKONAWCĄ jest podzielona na 2 etapy opisane jako Etap I oraz Etap II w załączniku nr 1 do SWZ:
2.6.1. ETAP I – wykonanie dokumentacji projektowej, w tym budowlanej oraz wykonawczej sporządzonej w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z koncepcją architektoniczną i wytyczne Zamawiającego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę/zaświadczenia/ń o przyjęciu zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych.
2.6.2. ETAP II – wykonanie robót budowlanych wraz ze wszystkimi innymi towarzyszącymi pracami oraz uzyskanie przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem i/lub zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu wydanego na podstawie przepisu art. 54 ust.2 ustawy Prawo budowlane lub wydanego na wniosek Wykonawcy po upływie terminu do wniesienia sprzeciwu, wydanej/nych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w zakresie zamówienia oraz pełnienie nadzoru autorskiego na budowie podczas realizacji zadania.
2.7. WYKONAWCA zobowiązał się wykonać przedmiot umowy w terminie: zakończenie robót budowlanych łącznie ze zgłoszeniem gotowości do odbioru końcowego oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie i/lub zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu wydanego na podstawie przepisu art. 54 ust.2 ustawy Prawo budowlane lub wydanego na wniosek Wykonawcy po upływie terminu do wniesienia sprzeciwu, wydanej/nego przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w zakresie zamówienia, w terminie 500 dni od dnia podpisania Umowy, tj. do dnia 08.07.2024 r., przy zachowaniu terminu pośredniego przypisanego do zamówienia dla ETAPU I zadania: ETAP I w ciągu 150 dni od daty podpisania Umowy, tj. do dnia 24.07.2023 r.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi stanowi:
3.1. Opis przedmiotu zamówienia Nadzoru (OPZ NADZORU) stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ, w tym m.in.:
3.1.1. Opis przedmiotu zamówienia budowlany (OPZ BUDOWLANY) wraz z załącznikami, w tym:
Program Funkcjonalno-Użytkowy dla inwestycji pn. Budowa sali gimnastycznej w SP 20 przy ul. Starodworcowej w Gdyni - Gdańsk, Listopad 2022 r. wraz z koncepcją architektoniczną (PFU), stanowiący Załącznik nr 1.1 do OPZ NADZORU,
3.1.2. projekt umowy z WYKONAWCĄ, stanowiący Załącznik nr 1.2 do OPZ NADZORU,
3.2. projektowane postanowienia umowy NADZORU stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie do dnia 22.08.2029r. z uwzględnianiem następujących etapów:
4.1. Etap I – nadzór nad realizacją robót budowlanych w okresie od dnia zawarcia umowy do odbioru końcowego robót budowlanych przez NADZÓR wraz z ZAMAWIAJĄCYM, ale nie dłużej niż do dnia 08.07.2024r.
4.2. Etap II – nadzór w okresie gwarancji i rękojmi, tzn. w okresie od dnia dokonania odbioru końcowego robót budowlanych od WYKONAWCY przez ZAMAWIAJĄCEGO wraz z NADZOREM do dnia, w którym upłynie okres gwarancji lub rękojmi udzielonej przez WYKONAWCĘ lub do dnia odbioru usunięcia wad przez WYKONAWCĘ lub wykonawcę zastępczego, ale nie dłużej niż do dnia 22.08.2029.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2029-08-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert, wag kryteriów i sposobu oceny ofert został opisany w Rozdziale XVI SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy NADZORU, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ oraz
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
2.1. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
A. doświadczenia Wykonawcy NADZORU: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca NADZORU wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał:
a) co najmniej jedną usługę pełnienia nadzoru nad realizacją roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie budynku o kubaturze nie mniejszej niż 7 000 m3 zaliczonego do kategorii IX, XI, XII, XIII, XIV, XV, XVI, XVII zgodnie z załącznikiem do ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane;
b) co najmniej dwie usługi pełnienia nadzoru nad realizacją roboty budowlanej polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku o kubaturze nie mniejszej niż 6 000 m3 zaliczonego do kategorii IX, XI, XII, XIII, XIV, XV, XVI, XVII zgodnie z załącznikiem do ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
przy czym warunku 8.1.2.1.A lit. a) i 8.1.2.1.A lit. b) nie może spełniać ta sama usługa nadzoru.
UWAGA!
W przypadku Wykonawców NADZORU wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi spełniać w całości co najmniej jeden z tych Wykonawców NADZORU.
W przypadku polegania przez Wykonawcę NADZORU na zdolnościach podmiotu udostępniającego zasoby, w myśl art. 118 ustawy Pzp, powyższy warunek musi spełniać w całości podmiot udostępniający zasoby.
B. osób skierowanych przez Wykonawcę NADZORU do realizacji zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca NADZORU skieruje do realizacji zamówienia:
a) co najmniej 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, wpisaną na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzonym aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę Izbę z określonym w niej terminem ważności, zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa oraz posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru branży budowlanej dla:
i) przynajmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie budynku o kubaturze nie mniejszej niż 7 000 m3 zaliczonej do kategorii IX, XI, XII, XIII, XIV, XV, XVI, XVII zgodnie z załącznikiem do ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
ii) przynajmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie budynku o kubaturze nie mniejszej niż 6 000 m3 zaliczonej do kategorii IX, XI, XII, XIII, XIV, XV, XVI, XVII zgodnie z załącznikiem do ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
b) co najmniej 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, wpisaną na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzonym aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w niej terminem ważności, zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa oraz posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru branży sanitarnej dla przynajmniej jednej roboty budowlanej polegającej wykonaniu instalacji na budowie lub przebudowie budynku o kubaturze nie mniejszej niż 6 000 m3 zaliczonej do kategorii IX, XI, XII, XIII, XIV, XV, XVI, XVII zgodnie z załącznikiem do ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
c) co najmniej 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, wpisaną na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzonym aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w niej terminem ważności, zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa oraz posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru branży elektrycznej dla przynajmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu instalacji na budowie lub przebudowie budynku o kubaturze nie mniejszej niż 6 000 m3 zaliczonej do kategorii IX, XI, XII, XIII, XIV, XV, XVI, XVII zgodnie z załącznikiem do ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
d) co najmniej 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną bez ograniczeń, wpisaną na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzonym aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w niej terminem ważności, zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa oraz posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru branży elektrycznej dla przynajmniej jednej roboty budowlanej polegającej wykonaniu instalacji na budowie lub przebudowie budynku o kubaturze nie mniejszej niż 6 000 m3 zaliczonej do kategorii IX, XI, XII, XIII, XIV, XV, XVI, XVII zgodnie z załącznikiem do ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
UWAGA!
Przez uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi należy rozumieć: uprawnienia, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz w rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019.831). Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i uprawniają do kierowania robotami będącymi przedmiotem niniejszego postępowania oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2023.334).
2.2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca NADZORU wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 50 000,00 zł brutto,
2.3. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.4. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Szczegółowe informacje Rozdział VIII i IX SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ (składane wraz z ofertą).
Oświadczenie składają odrębnie:
a) Wykonawca NADZORU /każdy spośród Wykonawców NADZORU wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy NADZORU oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców NADZORU wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
b) podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się Wykonawca NADZORU celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy NADZORU (oświadczenie stanowi Załącznik nr 3a do SWZ (składane wraz ofertą).

2. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę NADZORU, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale IX SWZ:
2.1. oświadczenia Wykonawcy NADZORU, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą NADZORU, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy NADZORU należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ);
2.2. oświadczenia Wykonawcy NADZORU o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wskazanych przez Zamawiającego (wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ).
3. Zamawiający wymaga, aby w sytuacji, gdy oferta Wykonawcy NADZORU, który wykazując się spełnieniem warunków udziału w postępowaniu polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, została uznana za najkorzystniejszą, Wykonawca NADZORU przedstawił w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty, wymienione w pkt 10.2.2.2 SWZ, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2070 ze zm.), o ile Wykonawca NADZORU wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 Pzp, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
Szczegółowe inf. Rozdział X SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ (składane wraz z ofertą).
Oświadczenie składają odrębnie:
a) Wykonawca NADZORU /każdy spośród Wykonawców NADZORU wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy NADZORU oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców NADZORU wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
b) podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się Wykonawca NADZORU celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy NADZORU (oświadczenie stanowi Załącznik nr 3a do SWZ (składane wraz ofertą).
2. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę NADZORU, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
2.1. w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 8.1.2 SWZ:
2.1.1. wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca NADZORU z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy NADZORU (wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ);
W przypadku powołania się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami NADZORU wykaz dotyczy usług w których wykonaniu Wykonawca NADZORU bezpośrednio uczestniczył.
2.1.2. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę NADZORU do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór stanowi załącznik nr 5a do SWZ);
2.1.3. dokument potwierdzający, że Wykonawca NADZORU jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w pkt 8.1.2.2 SWZ.
Szczegółowe inf. Rozdział X SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty/Oświadczenia składające się na ofertę:
1. Formularz Oferty, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ;
2. Oświadczenie Wykonawcy NADZORU o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ;
3. Oświadczenie podmiotu trzeciego o braku podstaw wykluczenia oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik nr 3a do SWZ (jeżeli dotyczy);
4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 11.2.3 SWZ, stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy);
5. Oświadczenie Wykonawców NADZORU wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, stanowiące Załącznik nr 8 do SWZ (jeżeli dotyczy);
6. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy):
6.1. Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca NADZORU, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy;
6.2. W przypadku Wykonawców NADZORU ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy NADZORU zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców NADZORU należy załączyć do oferty;
6.3. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
6.4. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z Rozdziałem XI SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony dopuszczają możliwość dokonywania zmian umowy w okolicznościach przewidzianych ustawą Pzp a także zmian przewidzianych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik nr 9 SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pomocą Platformy Portal Smart PZP, adres: https://portal.smartpzp.pl/umgdynia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-30 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
1. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie do dnia 22.08.2029r. z uwzględnianiem następujących etapów:
1.1. Etap I – nadzór nad realizacją robót budowlanych w okresie od dnia zawarcia umowy do odbioru końcowego robót budowlanych przez NADZÓR wraz z ZAMAWIAJĄCYM, ale nie dłużej niż do dnia 08.07.2024r.
1.2. Etap II – nadzór w okresie gwarancji i rękojmi, tzn. w okresie od dnia dokonania odbioru końcowego robót budowlanych od WYKONAWCY przez ZAMAWIAJĄCEGO wraz z NADZOREM do dnia, w którym upłynie okres gwarancji lub rękojmi udzielonej przez WYKONAWCĘ lub do dnia odbioru usunięcia wad przez WYKONAWCĘ lub wykonawcę zastępczego, ale nie dłużej niż do dnia 22.08.2029.
2. Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik nr 9 do SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.