eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOddymianie w Szkole Podstawowej nr 132 w ramach zadania: ,,Rozbudowa Szko³y Podstawowej nr 132 przy ul. Grabowskiej 1" - numer postêpowania: 21/ZP/24,



Og³oszenie z dnia 2024-03-26


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Oddymianie w Szkole Podstawowej nr 132 w ramach zadania: ,,Rozbudowa Szko³y Podstawowej nr 132 przy ul. Grabowskiej 1” – numer postêpowania: 21/ZP/24,

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Sto³eczne Warszawa, Dzielnica Wola

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Miasto Sto³eczne Warszawa, Dzielnica Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000184

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: al. "Solidarno¶ci" 90

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-003

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wola.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Oddymianie w Szkole Podstawowej nr 132 w ramach zadania: ,,Rozbudowa Szko³y Podstawowej nr 132 przy ul. Grabowskiej 1” – numer postêpowania: 21/ZP/24,

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-91831051-e84f-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00259959

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00575135/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.19 Oddymianie w Szkole Podstawowej nr 132 w ramach zadania: "Rozbudowa Szko³y Podstawowej nr 132 przy ul. Grabowskiej 1"

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne, które musi spe³niaæ komputer Wykonawcy: Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s na komputer; Komputer klasy PC lub MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta; Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2; W³±czona obs³uga JavaScript; Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf. Dopuszczalne wielko¶ci i formaty przesy³anych danych: Wielko¶æ pojedynczego pliku zamieszczanego w Systemie nieprzekraczaj±ca 2 GB; Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Kodowanie i czas odbioru danych: Plik za³±czony i zapisany przez Wykonawcê, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert; Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z G³ównym Urzêdem Miar, który udostêpnia poprzez Internet us³ugê umo¿liwiaj±c± synchronizacjê czasu w systemach komputerowych z czasem urzêdowym obowi±zuj±cym w Polsce. Wymagania sprzêtowo-aplikacyjne w zakresie podpisywania ofert: W przypadku sk³adania wniosku lub oferty w formie elektronicznej (podpisywania dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym), Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce prawid³owe z³o¿enie kwalifikowanego podpisu elektronicznego: Przegl±darka internetowa Microsoft Edge, Chrome, Firefox w wersji wspieranej przez producenta. Rekomendowan± przegl±dark± do z³o¿enia oferty podpisanej Kwalifikowanym Podpisem Elektronicznym jest Firefox w wersji wpieranej przez producenta. Uruchomienie oprogramowania do sk³adania podpisu wymaga równie¿ zainstalowania Java (licencja EPL) w wersji OpenJDK 8 lub Java (licencja Oracle) w wersji 1.8.0_202 32 bitowej oraz 64 bitowej, pozwalaj±ce na przyjmowanie przez u¿ytkownika sesyjnych plików cookie oraz obs³uguj±cej szyfrowanie. Konieczne jest równie¿ dodanie adresu witryny platformy eZamawiaj±cy (ezamawiaj±cy.pl) do wyj±tków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnieñ administracyjnych na komputerze. Zainstalowanie dedykowanego komponentu Szafir SDK oraz aplikacjê Szafir Host, który odpowiada za obs³ugê funkcjonalno¶ci podpisu elektronicznego w platformie eZamawiaj±cy (aplikacja dostêpna do pobrania z poziomu Systemu). Przed uruchomieniem platformy eZamawiaj±cy, w pierwszej kolejno¶ci pod³±cz czytnik z kart± kryptograficzn± do komputera. Informacje dotycz±ce odpowiedniego przygotowania stanowiska znajduj± siê na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki. Prawid³owo¶æ konfiguracji stanowiska do z³o¿enia oferty zaleca siê zweryfikowaæ po zalogowaniu do OnePlace, po klikniêciu przycisku „SPRAWD¬ PODPIS”. Pozosta³e wymagania i informacje zosta³y szczegó³owo opisanie w Rozdziale V SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 21/ZP/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 572251,69 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostosowanie budynku Szko³y Podstawowej nr 132 im. Sandora Petofiego do wymogów ochrony po¿arowej poprzez wykonanie, miêdzy innymi, ni¿ej wymienionych robót budowlanych:
- Wymiana niektórych drzwi wewnêtrznych na drzwi o odpowiedniej klasie odporno¶ci ogniowej,
- Wykonanie zabudów z GKF o odpowiedniej klasie odporno¶ci ogniowej,
- Wykonanie system detekcji gazu,
- Wykonanie system sygnalizacji po¿aru,
- Wykonanie instalacji o¶wietleniowa awaryjnego,
- Monta¿ g³ównego wy³±cznika pr±du.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania, dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia okre¶laj±:
2.1) Dokumentacja projektowa pod nazw± „Projekt dot. dostosowania budynku Szko³y Podstawowej nr 132 im. Sandora Petofiego do wymogów ochrony po¿arowej opracowana przez Centrum Rzeczoznawstwa Budowlanego sp. z o.o. z siedzib± al. Chopina 26S lok. 1,
05-092 £omianki Dolne. W sk³ad dokumentacji projektowej wchodz± ni¿ej wymienione dokumenty:
a) Projekt architektoniczno-budowlany, Tom I Bran¿a architektoniczno – budowlana,
b) Projekt budowlany - bran¿a elektryczna,
c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
d) Przedmiar robót s³u¿±cy do celów informacyjnych.
Ww. dokumentacja stanowi za³±cznik nr 10 do SWZ.
2.2) Projektowane postanowienia umowy, zwane dalej tak¿e wzorem umowy - stanowi±ce za³±cznik nr 6 do SWZ.
3. Zamawiaj±cy w przedmiotowym postêpowaniu stosuje klauzulê spo³eczn± na podstawie art. 95 ustawy Pzp. Zamawiaj±cy wymaga aby osoby realizuj±ce przedmiot zamówienia i wykonuj±ce czynno¶ci dotycz±ce robót ogólnobudowlanych i elektrycznych, by³y zatrudnione przez Wykonawcê lub Podwykonawcê, na podstawie stosunku pracy, zgodnie z ustaw± z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465). Szczegó³owe wymagania dotycz±ce sposobu dokumentowania i weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zawarte s± we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ.
4. Wykonawca zobowi±zuje siê, w ramach realizacji umowy i przys³uguj±cego mu wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy, do spe³nienia warunków s³u¿±cych zapewnieniu dostêpno¶ci osobom ze szczególnymi potrzebami, okre¶lonych w dokumentacji projektowej, z uwzglêdnieniem minimalnych wymagañ, o których mowa w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostêpno¶ci osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022 r. poz. 2240), w zakresie dostêpno¶ci architektonicznej tj. poprzez zapewnienie wolnych od barier architektonicznych ci±gów komunikacyjnych poziomych poprzez m. in. wymianê drzwi wewnêtrznych.
5. Informacja o podziale/braku podzia³u zamówienia na czê¶ci.
Zamawiaj±cy nie dokona³ podzia³u niniejszego zamówienia na czê¶ci, gdy¿ taki podzia³ grozi³by nadmiernymi trudno¶ciami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, gdy¿ roboty stanowi±ce przedmiot zamówienia wzajemnie siê przenikaj±, wiêkszo¶æ nale¿y wykonywaæ bezpo¶rednio jedna po drugiej w re¿imie technologicznym. Organizacja robót musi uwzglêdniaæ specyfikê obiektu, wynikaj±ce st±d ograniczenia i nie mo¿e zak³ócaæ pracy szko³y.
Dodatkowo warto¶æ zamówienia wskazuje, ¿e o jego udzielenie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy z sektora ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw.
6. Zgodnie z tre¶ci± § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowi±zany jest do posiadania polisy odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci na sumê ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ 500.000,00 z³ (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych 00/100), przez ca³y okres trwania umowy, która obejmowaæ bêdzie jego odpowiedzialno¶æ kontraktow± jak i deliktow±.
7. Zamawiaj±cy informuje, ¿e zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotê brutto 703 869,58 z³.
8. Gwarancja i rêkojmia:
Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesiêcy. Wykonawca mo¿e zaproponowaæ wyd³u¿enie okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia do 60 miesiêcy.
Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz Rozdzia³ XIV SWZ.
Okres rêkojmi wynosi 60 miesiêcy - § 11 ust. 3 wzoru umowy.
9. Zamawiaj±cy nie wymaga odbycia wizji lokalnej.
10. Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia zamówieñ, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
11. Podwykonawcy: wszelkie regulacje i wymagania dotycz±ce podwykonawstwa, Zamawiaj±cy zawar³ we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421152-4 - Instalowanie ¶cianek dzia³owych

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 52

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 48

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, tj.:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³ni³ niniejszy warunek je¶li wyka¿e, ¿e:
a) nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, licz±c wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie: co najmniej 2 roboty budowlane o warto¶ci brutto minimum 500.000,00 z³**. ka¿da, polegaj±ce na budowie lub przebudowie systemu przeciwpo¿arowego budynku*
Zamawiaj±cy wymaga, aby warto¶æ brutto minimum 500.000,00 z³ dotyczy³a tylko robót budowlanych polegaj±cych na budowie lub przebudowie systemu przeciwpo¿arowego w budynku (w przypadku gdy w zrealizowanym zadaniu zakres robót obejmowa³ równie¿ innego rodzaju roboty budowlane).
* Zamawiaj±cy poprzez budynek, zgodnie z art. 3 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.), rozumie taki obiekt budowlany, który jest trwale zwi±zany z gruntem, wydzielony z przestrzeni za pomoc± przegród budowlanych oraz posiada fundamenty i dach.
** W przypadku gdy kwoty w z³o¿onych dokumentach podane bêd± w innej walucie ni¿ z³oty polski – Zamawiaj±cy dokona przeliczenia tej kwoty na z³ote polskie na podstawie ¶redniego kursu z³otego w stosunku do walut obcych, okre¶lonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzieñ wszczêcia postêpowania.
Uwaga:
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w Rozdziale IX czê¶æ 3 ppkt 1 lit. a) SWZ, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³.
b) dysponuje osobami, które zostan± skierowane do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.), posiadaj±cymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci:
a) konstrukcyjno-budowlanej – co najmniej jedn± osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika robót,
b) instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych - co najmniej jedn± osobê.
2. Zamawiaj±cy informuje, i¿ Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie, w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp, ww. warunki udzia³u w postêpowaniu mog± spe³niaæ wspólnie / ³±cznie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie o aktualno¶ci
informacji zawartych w z³o¿onym w postêpowaniu o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotycz±ce przes³anek
wykluczenia z postêpowania okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w Rozdziale VI pkt 1 SWZ. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr
9 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, licz±c wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane. Wzór wykazu robót budowlanych stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ,
Uwaga:
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, ww. wykaz, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³.
b) dowody okre¶laj±ce, czy wskazane w ww. wykazie roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie. Przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy, przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy. Rodzaj i zakres zmian oraz warunki wprowadzenia zmian wskazane s± w projektowanych
postanowieniach umowy - wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-12 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-12 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-05-11

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.