Ogłoszenie z dnia 2025-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00218749/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Koszenie traw i chwastów w pasach dróg powiatowych – część 6 i 7
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631281080
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zielona 8
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-851
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 618593430
1.5.8.) Numer faksu: 618593429
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdp.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Koszenie traw i chwastów w pasach dróg powiatowych – część 6 i 72.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4a1c162-a0d0-478c-a392-a8f01f512283
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00259859
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038043/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Koszenie traw i chwastów w pasach dróg powiatowych część 6 i 7
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00218749
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.261.2.19.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest koszenie traw i chwastów w pasach dróg powiatowych na terenie gminy Murowana Goślina ( i we wskazanym przebiegu również gm. sąsiadująca).W skład zamówienia wchodzą usługi polegające na koszeniu traw i chwastów mechanicznym i ręcznym na długości 40322 mb:
a) 2-krotnie szerokie koszenie (z zebraniem i wywozem śmieci z pasów dróg, usunięciem traw i chwastów wrośniętych w chodniki, krawężniki, ścieki oraz z usunięciem skoszonej trawy na terenach zabudowanych, usunięciem odrostów roślin zielonych/krzewów/drzew o średnicy do 2 cm przy powierzchni ziemi) - na całej szerokości pasa dróg powiatowych. Usługę należy wykonać w ciągu maksymalnie 40 dni od wezwania lub w terminie krótszym określonym w ofercie.
Wywóz śmieci oraz skoszonej trawy na składowisko wykonać należy zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.) a jego koszt ponosi Wykonawca.
Wykonawca jako wytwórca odpadów zobowiązany jest do posiadania wpisu do rejestru BDO bądź decyzji zezwalającej na przetwarzanie odpadów, o której mowa w art. 41 ust. 1 ustawy o odpadach, w zakresie gospodarowania odpadami biodegradowalnymi oraz niesegregowanymi odpadami zmieszanymi.
Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego przekazać dowód gospodarowania odpadami w postaci karty przekazania odpadów.
b) 1-krotnie wąskie koszenie (z usunięciem skoszonej trawy na terenach zabudowanych) – mechaniczne koszenie traw i chwastów na poboczach dróg powiatowych i ręczne koszenie na pasach rozdziału, wyspach między barierami, słupkami, trójkątach widoczności na włączeniach dróg bocznych, w innych miejscach niedostępnych oraz innych wskazanych przez Zamawiającego miejscach w pasie drogowym. Usługę należy wykonać w ciągu maksymalnie 30 dni od wezwania lub w terminie krótszym określonym w ofercie.
Wywóz skoszonej trawy na składowisko wykonać należy zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.) a jego koszt ponosi Wykonawca.
Wykonawca jako wytwórca odpadów zobowiązany jest do posiadania wpisu do rejestru BDO bądź decyzji zezwalającej na przetwarzanie odpadów, o której mowa w art. 41 ust. 1 ustawy o odpadach, w zakresie gospodarowania odpadami biodegradowalnymi oraz niesegregowanymi odpadami zmieszanymi.
Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego przekazać dowód gospodarowania odpadami w postaci karty przekazania odpadów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) formularze cenowe (zał. 2 do SWZ - odpowiednio dla danej części);
2) specyfikacje techniczne (zał. 7 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
4.5.5.) Wartość części: 107054,91 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest koszenie traw i chwastów w pasach dróg powiatowych na terenie gminy Swarzędz ( i we wskazanym przebiegu również gm. sąsiadująca).W skład zamówienia wchodzą usługi polegające na koszeniu traw i chwastów mechanicznym i ręcznym na długości 39 220mb:
a) 2-krotnie szerokie koszenie (z zebraniem i wywozem śmieci z pasów dróg, usunięciem traw i chwastów wrośniętych w chodniki, krawężniki, ścieki oraz z usunięciem skoszonej trawy na terenach zabudowanych, usunięciem odrostów roślin zielonych/krzewów/drzew o średnicy do 2 cm przy powierzchni ziemi) - na całej szerokości pasa dróg powiatowych. Usługę należy wykonać w ciągu maksymalnie 40 dni od wezwania lub w terminie krótszym określonym w ofercie.
Wywóz śmieci oraz skoszonej trawy na składowisko wykonać należy zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.) a jego koszt ponosi Wykonawca.
Wykonawca jako wytwórca odpadów zobowiązany jest do posiadania wpisu do rejestru BDO bądź decyzji zezwalającej na przetwarzanie odpadów, o której mowa w art. 41 ust. 1 ustawy o odpadach, w zakresie gospodarowania odpadami biodegradowalnymi oraz niesegregowanymi odpadami zmieszanymi.
Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego przekazać dowód gospodarowania odpadami w postaci karty przekazania odpadów.
b) 1-krotnie wąskie koszenie (z usunięciem skoszonej trawy na terenach zabudowanych) – mechaniczne koszenie traw i chwastów na poboczach dróg powiatowych i ręczne koszenie na pasach rozdziału, wyspach między barierami, słupkami, trójkątach widoczności na włączeniach dróg bocznych, w innych miejscach niedostępnych oraz innych wskazanych przez Zamawiającego miejscach w pasie drogowym. Usługę należy wykonać w ciągu maksymalnie 30 dni od wezwania lub w terminie krótszym określonym w ofercie.
Wywóz skoszonej trawy na składowisko wykonać należy zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.) a jego koszt ponosi Wykonawca.
Wykonawca jako wytwórca odpadów zobowiązany jest do posiadania wpisu do rejestru BDO bądź decyzji zezwalającej na przetwarzanie odpadów, o której mowa w art. 41 ust. 1 ustawy o odpadach, w zakresie gospodarowania odpadami biodegradowalnymi oraz niesegregowanymi odpadami zmieszanymi.
Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego przekazać dowód gospodarowania odpadami w postaci karty przekazania odpadów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) formularze cenowe (zał. 2 do SWZ - odpowiednio dla danej części);
2) specyfikacje techniczne (zał. 7 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
4.5.5.) Wartość części: 104129,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BDT Wysocki Paweł
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773349062
7.3.3) Ulica: Malinowa 29
7.3.4) Miejscowość: Murowana Goślina
7.3.5) Kod pocztowy: 62-095
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157982,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157982,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157982,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BDT Wysocki Paweł
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773349062
7.3.3) Ulica: Malinowa 29
7.3.4) Miejscowość: Murowana Goślina
7.3.5) Kod pocztowy: 62-095
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157982,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- dostawa produktu leczniczego - Agalsidasum alfa w programie B.104- na okres 3 miesięcy
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu kreowania wizerunku dla uczestników projektu "Fundusze Europejskie naszą szansą na rynku pracy"
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń biurowych usytuowanych na parterze budynku użytkowego przy ul. 23 lutego 4/6a w Poznaniu (...)
- Zakup i dostawa łodzi do celów ratowniczych na przyczepie wraz z wyposażeniem
- Dostawa wyposażenia biurowego, z podziałem na 3 części.
- Dostawa produktu leczniczego Crovalimab w ramach Programu Lekowego B.96. LECZENIE CHORYCH Z NOCNĄ NAPADOWĄ HEMOGLOBINURIĄ
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie czystości budynków oraz terenów administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju
- Nasadzenia drzew wraz z ich pielęgnacją oraz nasadzenia krzewów, bylin i traw na terenie miasta Kalisza.
- "Utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz terenów przynależnych do budynków zarządzanych przez ZGM "TBS" Sp. z o.o. - z wyłączeniem Wspólnot Mieszkaniowych w obszarach działania OE"
- Odbieranie i transport odpadów komunalnych (selektywnie zebranych i pozostałości z segregacji) objętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi Gminy Solec-Zdrój.
- Utrzymanie porządku i czystości na terenach zewnętrznych oraz pielęgnacji zieleni, stanowiących własność Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o. o. w Płocku
- Usługa kompleksowego utrzymania terenów Politechniki Śląskiej zlokalizowanych w Gliwicach i Zabrzu w sezonie zimowym i letnim 2025/2026, znak sprawy: DZPZ.283.92.2025.AP
więcej: Usługi usuwania chwastów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.