eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępice › "Budowa targowiska miejskiego w Kępicach"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa targowiska miejskiego w Kępicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KĘPICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979826

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 6

1.5.2.) Miejscowość: Kępice

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-230

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@kepice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kepice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kepice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa targowiska miejskiego w Kępicach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-feecdc7f-f2de-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00259833

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00338351/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa targowiska miejskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.08.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa targowiska miejskiego w Kępicach na dz. nr 268 obr. Kępice. Przedmiot zamówienia polega na budowie wiaty handlowej oraz czterech punktów handlowych wraz z towarzysząca infrastrukturą techniczną (instalacja wodociągowa, instalacja kanalizacyjna, instalacja elektryczna) – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa – załącznik nr 8 do SWZ.

W ramach budowy targowiska należy wykonać również plac pod targowisko (dz. nr 268; 403/1; 1/11- działka powstała w wyniku podziału dz. 1/5), który opracowany jest osobną dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 9 do SWZ. W dokumentacji nr 9 do SWZ wykonanie prac związanych z placem pod targowisko stanowi zakres nr 7. Rysunek pomocniczy z wyodrębnionym zakresem prac pod targowisko (zakres dokumentacji objęty postępowaniem) stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
W ramach budowy placu pod targowisko należy m.in. wykonać:
- konstrukcję nawierzchni placu/chodników z płyt brukarskich betonowych h=8 cm z fakturą stylizowaną i/lub z kostki brukowej betonowej z fakturą stylizowaną h=8;
- kanalizację deszczową z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej;
- oświetlenie wraz z szafkami oświetleniowymi/złączami kablowymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45213140-6 - Roboty budowlane w zakresie targowisk

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

W przedmiotowym postępowaniu w terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. do dnia 08.07.2022 do godziny 09:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Do Zamawiającego na stronę prowadzonego postępowania wpłynęły tylko pliki, które swoim rozmiarem informują, że jest to kwalifikowany podpis elektroniczny, bez pliku źródłowego. Brak pliku źródłowego nie daje żadnej możliwości zapoznania się Zamawiającemu z treścią oferty. Podpis ten jest to kwalifikowany podpis elektroniczny oparty na kwalifikowanym certyfikacie, który został złożony na dokumencie (oferta) jako XAdES zewnętrzy. Taki rodzaj podpisu w momencie jego składania generuje dodatkowy plik, który jest przypisany do pliku, którym jest oferta. Obowiązkiem Wykonawcy jest przesłać do Zamawiającego dwa pliki, pierwszy, który jest ofertą oraz drugi plik, który jest podpisem. Wykonawca wysłał tylko drugi plik.

Mając powyższe na uwadze zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy PZP.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.