eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn"Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Kostrzyn wraz z budową niskoemisyjnego, wielofunkcyjnego obiektu sportowego"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Kostrzyn wraz z budową niskoemisyjnego, wielofunkcyjnego obiektu sportowego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kostrzyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-025

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 8178 565

1.5.8.) Numer faksu: +48 61 8178 191

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kostrzyn.wlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aef48eac-bc28-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Kostrzyn wraz z budową niskoemisyjnego, wielofunkcyjnego obiektu sportowego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aef48eac-bc28-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00259795

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018595/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Kostrzyn wraz z budową niskoemisyjnego, wielofunkcyjnego obiektu sportowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122984

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZI.271.1.2.2023.IN

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. „Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Kostrzynie wraz budową niskoemisyjnego, wielofunkcyjnego obiektu sportowego”. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na:
a) budowie wielofunkcyjnego obiektu sportowego wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz pozostałą niezbędną infrastrukturą. Zakres prac obejmuje w szczególności:
- wykonanie betonowej posadzki płyty lodowiska,
- wykonanie odwodnienia liniowego,
- wykonanie konstrukcji hali lodowiska z obudową,
- dostarczenie i montaż obudowy ścian i dachu - powłoka namiotowa obustronnie powlekana -PCV i lakierowana zapewniająca odporność ogniową NRO
- wykonanie pokrycia ścian i dachu za pomocą plandeki
- wykonanie ścian bocznych i szczytowych z możliwością rolowania
- dostawa i montaż bramy segmentowej oraz drzwi wejściowe
- wykonanie systemu rurociągów chłodzenia płyty lodowiska wraz z bez dylatacyjną płytą betonową dla lodowiska i kanałem technologicznym
- dostawa band lodowiska
- dostarczenie i posadowienie na płycie fundamentowej agregatu oraz obiektów zaplecza technicznego i sanitarnego jako kontenery wraz z podłączeniem do mediów,
- zagospodarowanie wokół lodowiska (parking, chodniki i pozostałe elementy zagospodarowania) należy wykonać z kostki betonowej.
- dostarczenie wyposażenia, w skład którego wchodzi: łyżwy, rolki, wyposażenie suszarni/wypożyczalni, kontenerów sanitarnych i socjalnych, wyposażenie kontenera gastronomicznego - pozwalających na użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem
- dostarczenia zestawu elementów pod dwie aranżacje letnie:
• aranżacja letnia 1: dmuchane tory przeszkód, zjeżdżalni, placów zabaw oraz pozostałe elementy wyposażenia
• aranżacja letnia 2: bariery kartingowe, gokarty - crazy cart, gokarty - crazy cart xl, wg dokumentacji
- wykonanie niezbędnej instalacji sanitarnej, elektrycznej, oświetlenia zewnętrznego,
- uruchomienie instalacji mroźniczej lodowiska wraz z wytworzeniem płyty lodowiska
- dostawa maszyny do pielęgnacji lodu – Rolby.
b) budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50KWP na dachu hali sportowej Szkoły Podstawowej nr 2 w Kostrzynie przy ulicy Powstańców Wielkopolskich 28a”. Zakres prac obejmuje w szczególności:
- wykonanie dokumentacji projektowej – projektu technicznego,
- uzyskanie niezbędnych uzgodnień,
- roboty instalacyjne związane z budową elektrowni,
- przeprowadzenie procedury podłączenia projektowanej elektrowni do OSD,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Wykonawcza jest obowiązany w dokumentacji projektowej wykazać gotowość konstrukcji dachu na przyjęcie dodatkowego obciążenia spowodowanego montażem elektrowni fotowoltaicznej.
2. UWAGA: Zamówienie realizowane będzie w obiektach funkcjonujących, przy czym wszystkie prowadzone roboty budowlane nie mogą w istotny sposób zakłócać w prawidłowym funkcjonowaniu budynków. Sposób realizacji robót należy uzgodnić z użytkownikami obiektów, przed przystąpieniem do robót.
3. Zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Edycja 2.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) został opisany w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212223-5 - Roboty budowlane związane z obiektami sportów zimowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45233140-2 - Roboty drogowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

71314100-3 - Usługi elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 6541839,41 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. „Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej nr 2 - modernizacja elewacji budynku”. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie elewacji budynku szkoły, w skład prac wchodzi: czyszczenie elewacji, uzupełnienie ubytków, malowanie, częściowej wymianie podbitki wykonanej z desek wraz z impregnacją oraz wymiana orynnowania (rynien i rur spustowych).
2. UWAGA: Zamówienie realizowane będzie w obiektach funkcjonujących, przy czym wszystkie prowadzone roboty budowlane nie mogą w istotny sposób zakłócać w prawidłowym funkcjonowaniu budynków. Sposób realizacji robót należy uzgodnić z użytkownikami obiektów, przed przystąpieniem do robót.
3. Zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Edycja 2.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) został opisany w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.5.) Wartość części: 204982,19 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. „Poprawa efektywności energetycznej budynków: Szkoły Podstawowej nr 1 w Kostrzynie, Ośrodka zdrowia w Gułtowach i OSP Gułtowy”. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na:
a) poprawie efektywności budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kostrzynie. Zakres prac obejmuje w szczególności na:
- dociepleniu części ścian fundamentowych z frontu budynku XPS gr.10cm metodą lekką mokrą wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi,
- zabezpieczeniu i zasypaniu nieczynnego zsypu węgla z frontu budynku,
- naprawy kominów ponad dachami poszczególnych segmentów budynku szkolnego,
- wymianie orynnowania budynku wraz z obróbkami dekarskimi oraz niezbędnymi pracami dekarskimi związanymi z uzupełnieniem pokrycia dachowego z papy,
- malowaniu elewacji całego budynku szkolnego (z wyłączeniem nowej hali sportowej),
- wymianie nawierzchni placu z frontu i tyłu budynku na kostkę betonową bezfazową,
- wymianie nawierzchni podjazdu dla osób niepełnosprawnych z frontu budynku,
- wymianie oświetlenia na LED w całym budynku szkolnym (z wyłączeniem nowej hali sportowej),
- montażu instalacji PV – panele fotowoltaiczne 10kW,
- wymianie instalacji odgromowej w obrębie instalacji PV,
- wymianie kotła gazowego wraz z niezbędnym osprzętem technologicznym,
- naprawieniu zniszczeń (wypalenia, wgniecenia, odkształcenia), warstwy izolacyjnej na cokole obiektu podczas prowadzenia robót związanych z malowaniem elewacji.
b) poprawie efektywności budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Gułtowach. Zakres prac obejmuje w szczególności wykonanie izolacji termicznej stropodachu budynku OSP Gułtowy wraz z wymianą warstw wierzchniego krycia oraz malowanie elewacji. Zakres robót budowlanych obejmuje:
- demontaż i utylizację instalacji odgromowej,
- demontaż i utylizację papy,
- naprawa ubytków, uszkodzeń oraz gruntowanie stropu, wykonanie paroizolacji,
- naprawy tynkarskie istniejącego komina wraz z wykonaniem daszków,
- montaż izolacji termicznej,
- papa wierzchniego krycia ( 2x papa termozgrzewalna),
- obróbki blacharskie,
- wykonanie instalacji odgromowej wraz z pomiarem rezystancji,
- montaż rynny wraz rurami spustowymi,
- uzupełnienie tynku wynikające z podniesienia warstw dachu,
- usunięcie ewentualnych uszkodzeń oraz zanieczyszczeń ścian elewacyjnych,
- gruntowanie ściany elewacyjnej,
- malowanie elewacji w kolorach zgodnych z istniejącą częścią obiektu, wykonanie cokołów.
c) poprawie efektywności budynku Ośrodka Zdrowia w Gułtowach. Zakres prac obejmuje w szczególności na:
- dociepleniu ścian zewnętrznych budynku styropianem oraz wykonanie tynku mineralnego i -malowanie farbą silikonową,
- dociepleniu ścian partii cokołowej piwnicy styropianem wraz z wykonaniem warstwy zbrojonej siatką i wykończenie tynkiem żywicznym w uzgodnionej kolorystce,
- dociepleniu stropodach wełną mineralną,
- wymianie stolarki okiennej na okna PCV o współczynniku przenikania ciepła nie większym U=0,9 W/m2K oraz montaż nawiewników higrosterowanych lub stałego wydatku na wszystkich oknach PCV,
- wymianie drzwi zewnętrznych,
- modernizacji kotłowni (wymianie kotła).
2. UWAGA: Zamówienie realizowane będzie w obiektach funkcjonujących, przy czym wszystkie prowadzone roboty budowlane nie mogą w istotny sposób zakłócać w prawidłowym funkcjonowaniu budynków. Sposób realizacji robót należy uzgodnić z użytkownikami obiektów, przed przystąpieniem do robót.
3. Zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Edycja 2.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) został opisany w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami

45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych

45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej

45262800-9 - Rozbudowa budynków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.5.) Wartość części: 2727615,66 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. „Poprawa efektywności energetycznej budynków: Szkoły Podstawowej w Brzeźnie, Świetlicy wiejskiej w Sokolnikach oraz budynku dawnego Domu Katolickiego w Kostrzynie”. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na:
a) poprawie efektywności budynku Szkoły Podstawowej w Brzeźnie. Zakres prac obejmuje w szczególności na:
- dociepleniu ścian zewnętrznych styropianem, wykończeniu tynkiem mineralny oraz malowaniu farbą silikonową,
- dociepleniu ścian cokołu styropianem, wykonaniem warstwy zbrojonej siatką oraz wykończenie tynkiem żywicznym w kolorze RAL 7016,
- docieplenie stropodach styropapą wraz z wykonaniem wentylacji nowego docieplenia poprzez zastosowanie kominków wentylacyjnych systemowych,
- wymianie stolarki okiennej na okna PCV o współczynniku przenikania ciepła nie większym U=0.9 W/m2K oraz montaż nawiewników higrosterowanych lub stałego wydatku na wszystkich oknach PCV,
- wymianie drzwi zewnętrznych,
- wymianie istniejącego oświetlenia na oświetlenie LED,
- wykonanie na dachu budynku na wolno stojącej konstrukcji aluminiowej instalacji fotowoltaicznej wraz z wykonaniem podłączenia do istniejącej rozdzielnicy w budynku,
- wykonanie nowej instalacji odgromowej budynku,
- wymiana na nowe źródło ciepła oraz dostosowanie grzejników do nowych warunków pracy.
b) poprawie efektywności budynku Świetlicy Wiejskiej w Sokolnikach Klonowskich. Zakres prac obejmuje w szczególności. Zakres robót budowlanych obejmuje:
- docieplenie ścian zewnętrznych styropianem, wykończeniu tynkiem mineralny oraz malowaniu farbą silikonową,
- dociepleniu ścian cokołu styropianem, wykonaniem warstwy zbrojonej siatką oraz wykończenie tynkiem żywicznym w kolorze RAL 7022,
- docieplenie stropodach styropapą wraz z wykonaniem wentylacji nowego docieplenia poprzez zastosowanie kominków wentylacyjnych systemowych,
- wymianę stolarki okiennej na okna PCV o współczynniku przenikania ciepła nie większym U=0.9 W/m2K oraz montaż nawiewników higrosterowanych lub stałego wydatku na wszystkich oknach PCV,
- wymianę drzwi zewnętrznych,
- wymianie istniejącego oświetlenia na oświetlenie LED,
- wykonanie na dachu budynku na wolno stojącej konstrukcji aluminiowej instalacji fotowoltaicznej wraz z wykonaniem podłączenia do istniejącej rozdzielnicy w budynku,
- wykonanie nowej instalacji odgromowej budynku,
- wykonanie instalacji centralnego ogrzewania - nowego źródła ciepła jako montaż pompy ciepła powietrze woda o mocy nominalnej 5kW, rozprowadzenie przewodów, montaż grzejników płytowych oraz drabinkowych.
c) poprawie efektywności budynku dawnego Domu Katolickiego w Kostrzynie. Zakres prac obejmuje w szczególności przebudowę części istniejących pomieszczeń w budynku administracyjno-mieszkalnym oraz przebudowie części dachu nad adaptowanymi pomieszczeniami. Przebudowa dachu będzie polegała na rozbiórce pokrycie dachowego wraz z konstrukcją drewnianą dachu. W miejscu zdemontowanych elementów drewnianych należy wykonać nowy strop z płyt strunobetonowych. Na płytach rozłożyć izolację termiczną i wykonać pokrycie z papy. Na pozostałej części dachu budynku należy wykonać wymianę pokrycia dachowego oraz częściowo wykonać izolację cieplną. Prace zewnętrzne obejmują termomodernizację budynku oraz wykonanie nowych utwardzeń przy budynku. Wraz z pracami zewnętrznymi zostanie dokonana zmiana stolarki okiennej oraz częściowa jej przebudowa. Prace wewnętrzne przewidują aranżację nowych pomieszczeń dostosowanych do planowej funkcji. Poza przewidzianym zakresem związanym z wyburzeniem ścian, wykonaniem nowych ścian, tynków i posadzek, sufitów oraz montażu nowej stolarki wewnętrznej należy wykonań również nową wewnętrzną instalację elektryczną, kanalizacyjną, grzewczą, wodociągową i wentylacyjną. W ramach inwestycji na obiekcie zostanie wykonania instalacja fotowoltaiczna. Przewiduje się wykonanie następującego zakresu prac:
- prace przygotowawcze, wytyczenia i zabezpieczenia terenu budowy,
- prace rozbiórkowe zewnętrzne tj. rozbiórka rynien, rur spustowych, pokrycia dachowego, istniejącej drewnianej konstrukcji dachu,
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej na istniejących fundamentach technologią iniekcji,
- wzmocnienie istniejących ław fundamentowych poprzez ich poszerzenie,
- skucie starych posadek i wykonanie nowych wraz z podbudową,
- rozbiórka ścian wewnętrznych,
- wykonanie nowego stropu wraz z izolacją termiczną oraz pokryciem z papy,
- wymiana stolarki okiennej oraz przebudowa istniejących otworów okiennych,
- wykonanie nowych ścian wydzielających projektowane pomieszczenia,
- wykonanie tynków wewnętrznych,
- montaż nowej stolarki drzwiowej,
- demontaż istniejących urządzeń instalacyjnych takich jak oprawy elementy sanitarne,
- wykonanie nowej instalacji elektrycznej,
- wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej i hydrantowej,
- wykonanie nowej instalacji grzewczej (ogrzewanie podłogowe),
- wykonanie nowej instalacji wentylacyjnej,
- prace wykończeniowe wewnętrzne takie jak malowanie, okładziny z płytek ceramicznych , p-paneli podłogowych,
- izolacja termiczna budynku (w zakresie związanym z adaptowanymi pomieszczeniami),
- montaż paneli fotowoltaicznych na projektowanym dachu,
- wykonanie nowej nawierzchni stanowiącej dojścia do budynku,
- elementy wyposażenie sali sesyjnej.
Uwaga: część prac wyburzeniowych wewnątrz budynku została już wykonana, zakresu tego nie należy uwzględniać w przy wycenia prac związanych z przedmiotowym zadaniem. Zakres prac wyburzeniowych już wykonanych został określony w przedmiarze powykonawczym stanowiącym załącznik do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.
2. UWAGA: Zamówienie realizowane będzie w obiektach funkcjonujących, przy czym wszystkie prowadzone roboty budowlane nie mogą w istotny sposób zakłócać w prawidłowym funkcjonowaniu budynków. Sposób realizacji robót należy uzgodnić z użytkownikami obiektów, przed przystąpieniem do robót.
3. Zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Edycja 2.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) został opisany w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami

45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45410000-4 - Tynkowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45442100-8 - Roboty malarskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261320-3 - Kładzenie rynien

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45262300-4 - Betonowanie

4.5.5.) Wartość części: 3726649,45 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8762520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8762520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8762520,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spochacz Sp. z o. o. Sp. Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 383257529

7.3.3) Ulica: Ruszkowo 7A

7.3.4) Miejscowość: Środa Wielkopolska

7.3.5) Kod pocztowy: 63-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8762520,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1) Termin rozpoczęcia wykonania przedmiotu umowy nastąpi z dniem protokolarnego przekazania terenu budowy Wykonawcy.
2) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy w terminie: 6 miesięcy liczone od dnia przekazania placu budowy (jeśli ostatni dzień przypada w sobotę, niedzielę lub inny dzień ustawowo wolny od pracy – zakończenie robót budowlanych upływa dnia następnego).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.