Ogłoszenie z dnia 2022-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00227171/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-28
- 2022/BZP 00243839/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-07
- 2022/BZP 00244925/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli z terenu gminy Małdyty
w roku szkolnym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Małdyty
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743249
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kopernika 10
1.5.2.) Miejscowość: Małdyty
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-330
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 0897586124
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@maldyty.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.maldyty.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.maldyty.pl/10032/Powyzej_130_tys__zl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli z terenu gminy Małdytyw roku szkolnym 2022/2023
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a787bae3-f6b0-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00259672
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013713/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli z terenu gminy Małdyty w roku szkolnym 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00227171/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKMiR.271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 519101,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli z terenu Gminy Małdyty w roku szkolnym 2022/2023 na podstawie zakupu biletów miesięcznych.1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów i ich odwiezienie na podstawie zakupu biletów miesięcznych do Przedszkoli i Szkół Podstawowych na terenie Gminy Małdyty.
2. Zakup biletów obejmuje dowożenie uczniów uczęszczających do Przedszkola Samorządowego w Dobrocinie, Przedszkola Samorządowego w Małdytach, Szkoły Podstawowej w Małdytach i Szkoły Podstawowej w Szymonowie.
3. Przedmiot umowy będzie wykonywany w dni nauki szkolnej w godzinach umożliwiających przybycie uczniów do szkoły i przedszkoli nie później niż 10 minut przed ustaloną godzina rozpoczęcia zajęć szkolnych, opuszczenie szkoły i przedszkola o godzinie ustalonej przez Zamawiającego.
4. Przewozy będą realizowane zgodnie z kalendarzem roku szkolnego – ogłaszanym corocznie przez Ministra Edukacji Narodowej, a także w razie zaistnienia konieczności zorganizowania dowozu dzieci w okresie ferii zimowych oraz wakacji, przerw świątecznych i innych dni nauki szkolnej np. dni odpracowywania zajęć – zgodnie zapotrzebowaniem Zamawiającego.
5. Szczegółowy opis zamówienia, stanowi załącznik Nr 7 do SWZ, wykaz uczniów stanowi załącznik 1a do SWZ.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ustalonego rozkładu jazdy autobusów oraz rozszerzenia lub zmniejszenia tras, wynikającego ze zmian, których nie był w stanie przewiedzieć na etapie podpisania umowy. Liczba kursów, ilość przewożonych uczniów, długość trasy są wielkościami szacunkowymi. Dokładna ilość kursów, długość trasy zostanie ustalona z Wykonawcą po zapoznaniu się z planami zajęć w poszczególnych szkołach.
7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki nad uczniami podczas wykonywania przewozu, zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art. 39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Jednolity tekst: Dz. U. z 2021. poz. 1082 ze zm.) poprzez zapewnienie wykwalifikowanej opieki jednej osoby dorosłej w każdym autobusie. Osoba zatrudniona do sprawowania opieki winna posiadać przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej. Opiekun ponosi odpowiedzialność za uczniów dowożonych od chwili wejścia uczniów do autobusu do chwili przekazania ich szkole oraz od chwili odebrania ich ze szkoły do chwili opuszczenia przez uczniów autobusu na przystanku
w swojej miejscowości.
8. Wykonawca ma obowiązek uzyskania informacji przed zatrudnieniem opiekunek i kierowców na podstawie art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 152) czy nie figurują w rejestrze przestępstw na tle seksualnym.
9. Do obowiązków opiekuna należy również otwieranie i zamykanie drzwi w autobusie oraz asystowanie przy wsiadaniu i wysiadaniu dzieci na przystankach.
10. Wykonawca jest zobowiązany do dowożenia uczniów pojazdami sprawnymi technicznie, dopuszczonym do ruchu według przepisów o ruchu pasażerskim i oznakowanymi stosownie do charakteru świadczonych przewozów.
11. Zamawiający ma prawo w każdym czasie nie wyrazić zgody na świadczenie usług przez wykonawcę, jeżeli stan pojazdu lub stan kierowcy budzą uzasadnione wątpliwości.
12. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody Zamawiającego lub osób trzecich, w tym przewożonych uczniów powstałe w związku z realizacją zamówienia.
13. W czasie ogłoszonej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej epidemii lub pandemii, wykonawca będzie realizował usługę zgodnie z wymogami sanitarnymi określonymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego oraz zaleceniami/wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego wydanymi w związku z epidemią lub pandemią. Wykonawca
z najwyższą starannością będzie przestrzegał wymagań sanitarnych, mając na uwadze przede wszystkim dobro przewożonych dzieci.
14. Średnia dzienna ilość km dowozów wraz z odwozami wynosi około 647 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 356725,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Szymanowie i dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niesłyszących w Olsztynie w roku szkolnym 2022/20231. Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci niepełnosprawnych i ich odwiezienie wraz z opieką do Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Szymanowie oraz dziecka niepełnosprawnego z miejscowości Zajezierze 30 do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niesłyszących w Olsztynie.
2. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić opiekę osoby dorosłej przewożonym dzieciom
i uczniom niepełnosprawnym, przy czym Wykonawca uwzględni wytyczne dyrektorów szkół/placówek w sprawie zatrudnienia opiekunów oraz inne uwagi dotyczące dowozu zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SWZ.
3. Wykonawca ma obowiązek uzyskania informacji przed zatrudnieniem opiekunek i kierowców na podstawie art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 152) czy nie figurują w rejestrze przestępstw na tle seksualnym.
4. Środki transportu powinny być oznakowane jako środki transportu osób niepełnosprawnych
i przystosowane do przewozu osób na wózkach inwalidzkich. Jeżeli w danej szkole/placówce będzie dziecko i uczeń niepełnosprawny ruchowo, bądź większa liczba takich osób, Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy dostosowania pojazdu lub pojazdów do przewozu takich osób, tj. wyposażenia w windę lub najazd oraz specjalnego umocowania na wózki inwalidzkie wraz z atestem.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ustalonego rozkładu jazdy.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszego rozwiązania umowy w przypadku rezygnacji ucznia z kontynuowania nauki szkolnej w wyżej wymienionym ośrodku.
7. Zamawiający ma prawo w każdym czasie nie wyrazić zgody na świadczenie usługi przez Wykonawcę, jeżeli stan pojazdu lub stan kierowcy budzą uzasadnione wątpliwości.
8. Wykonawca zapewnia najwyższy poziom usług, sprawność techniczną pojazdu, a także odpowiednie kwalifikacje zawodowe kierowcy i opiekuna, który musi posiadać udokumentowane przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej.
9. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody Zamawiającego lub osób trzecich, w tym przewożonego ucznia powstałe w związku z realizacją zamówienia.
10. Wykonawca jest zobowiązany do dowożenia ucznia pojazdem sprawnym technicznie, dopuszczonym do ruchu według przepisów o ruchu pasażerskim i oznakowanymi stosownie do charakteru świadczonego przewozu.
11. W czasie ogłoszonej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej epidemii lub pandemii, wykonawca będzie realizował usługę zgodnie wymogami sanitarnymi określonymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego oraz zaleceniami/wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego wydanymi w związku z epidemią lub pandemią. Wykonawca
z najwyższą starannością będzie przestrzegał wymagań sanitarnych, mając na uwadze przede wszystkim dobro przewożonych dzieci.
12. Szczegółowy opis zamówienia, stanowi załącznik Nr 7 do SWZ, wykaz uczniów stanowi załącznik 1a do SWZ.
13. Dowóz realizowany będzie na podstawie biletów miesięcznych.
14. Średnia dzienna ilość km dowozów wraz z odwozami wynosi około 404 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 162375,49 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 4 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia pn: „Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli z terenu gminy Małdyty w roku szkolnym 2022/2023” kryteriami oceny ofert była cena (waga kryterium 60%) oraz czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii pojazdu głównego (waga kryterium 40%).
W zakresie Części I oferty złożone przez Wykonawców: Usługi Transportowe Kamil Krzemiński, ul. Kościuszki 13/401, 10-502 Olsztyn oraz Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe, CARO Wiesława Stepaniuk, Smolajny 82, 11-040 Dobre Miasto przedstawiały taki sam bilans ceny oraz innego kryterium oceny ofert tj. czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii pojazdu głównego.
Mając na uwadze powyższe oraz brak możliwości wyboru oferty najkorzystniejszej, Zamawiający w trybie art. 248 ust 3 Pzp wezwał wykonawców, którzy złożyli przedmiotowe oferty, do złożenie w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
W wymaganym przez Zamawiającego terminie wpłynęły dwie oferty:
Oferta 1. Usługi Transportowe Kamil Krzemiński, ul. Kościuszki 13/401, 10-502 Olsztyn, 270 000,00 Cena oferty dodatkowej brutto,
Oferta 2. Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe
CARO Wiesława Stepaniuk, Smolajny 82, 11-040 Dobre Miasto, 000,00 Cena oferty dodatkowej brutto,
Oferty dodatkowe przedstawiają, tożsame ceny, jak określone w ofercie pierwotnej.
Wobec powyższego, Zamawiający działając zgodnie z przepisem art. 255 pkt 4 ustawy unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Części I „Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli z terenu Gminy Małdyty w roku szkolnym 2022/2023 na podstawie zakupu biletów miesięcznych” w związku z brakiem możliwości wyboru oferty najkorzystniejszej, z uwagi na fakt, iż oferty nadal przedstawiają taki sam bilans wszystkich kryteriów oceny ofert, w tym ceny.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381000 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dowóz uczniów do szkół
i przedszkoli z terenu gminy Małdyty w roku szkolnym 2022/2023” - części II – „Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Szymanowie i dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niesłyszących w Olsztynie w roku szkolnym 2022/2023” do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 11.07.2022 r. do godz. 12:00 wpłynęła jedna oferta złożona przez wykonawcę PTO Lipnicki Sp. z o.o. Sp. K., ul. Żeromskiego 43, 14-300 Morąg na kwotę 256 300,00 zł. Zgodnie z obowiązkiem wynikającym z treści art. 222 ust. 4 ustawy, Zamawiający najpóźniej przed otwarciem ofert podał kwotę tj. 180 000,00 zł brutto, jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części II zamówienia. Cena oferty złożonej przez wykonawcę PTO Lipnicki Sp. z o.o. Sp. K., ul. Żeromskiego 43, 14-300 Morąg przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i której zamawiający nie może zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty.
Wobec powyższego, Zamawiający działając zgodnie z przepisem art. 255 pkt 3 ustawy unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Części II – „Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Szymanowie i dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niesłyszących w Olsztynie w roku szkolnym 2022/2023”, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256300 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu medycznego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
- Usługi transportowe dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
- Sukcesywna dostawa pelletu drzewnego do szkół na terenie Gminy Piszczac w sezonie grzewczym 2025/2026
- Dowóz dzieci do placówek oświatowych na terenie gminy Pakość w roku 2026 na podstawie imiennych biletów miesięcznych
- GMINNE,REGULARNE PRZEWOZY,W TYM DOWÓZ DZIECI Z GMINY CHRZYPSKO WIELKIE DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. M. KOPERNIKA W CHRZYPSKU W ORAZ PRZEDSZKOLA U REKSIA W CHRZYPSKU W,W OKRESIE OD 1.01.2026 DO 31.12.2026
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Klembów do jednostek oświatowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





