eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubień › Demontaż i bezpieczne składowanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Lubień



Ogłoszenie z dnia 2021-11-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Demontaż i bezpieczne składowanie wyrobów zawierających azbest z terenu
Gminy Lubień

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubień

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubień 50

1.5.2.) Miejscowość: Lubień

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-433

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 182693900

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lubien.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/uglubien,m,333084,2020.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.malopolska.pl/uglubien

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Demontaż i bezpieczne składowanie wyrobów zawierających azbest z terenu
Gminy Lubień

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18df3801-0f13-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00259599

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002409/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Demontaż i bezpieczne składowanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Lubień

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn.: „Demontaż i bezpieczne składowanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Lubień”, realizowany jest w ramach dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020(RPO WM)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00171568/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGK.ZP.271.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. „Demontaż i bezpieczne składowanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Lubień”.

W ramach projektu zaplanowano, że wyroby zawierające azbest zostaną usunięte z 87 obiektów, a masa wycofanych z użytkowania i unieszkodliwionych wyrobów zawierających azbest będzie wynosić ok. 391.5 Mg.
Zadanie będzie polegać na:
1) demontażu, odbiorze, transporcie i bezpiecznym składowaniu wyrobów zawierających azbest o kodach odpadów 17 06 01* i 17 06 05* (przyjęto ilość 211,5 Mg) oraz
2) odbiorze, transporcie i bezpiecznym składowaniu wyrobów zawierających azbest o kodach odpadów 17 06 01* i 17 06 05*, w sytuacji gdy ich demontaż został już uprzednio dokonany (przyjęto ilość 180,00 Mg).

Zakres zadania obejmuje:
1) organizację i zabezpieczenie miejsc wykonywania usług,
2) zdemontowanie wyrobów azbestowych na wskazanych przez Zamawiającego nieruchomościach,
3) zabezpieczenie wyrobów azbestowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
4) potwierdzenie przyjęcia wyrobów zawierających azbest od właściciela nieruchomości poprzez protokół odbioru azbestu z każdego obiektu podpisany przez właściciela obiektu i Wykonawcę (protokół odbioru powinien zawierać oświadczenie Wykonawcy o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649 ze zm.),
5) uporządkowanie miejsca odbioru,
6) transport odebranych odpadów na składowisko uprawnione do przyjęcia na stałe odpadów zawierających azbest,
7) przekazanie odpadów na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie tego rodzaju odpadów
- Demontaż, odbiór, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest powinno odbywać się zgodnie z:
a) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 779 ze zm.),
b) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1219 ze zm.),
c) Ustawą z dnia 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1680),
d) rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. Nr 71, poz. 649 z późn. zm.),
e) rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz.U. Nr 216, poz. 1824 z późn. zm.),
f) rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz.U. z 2011 r., Nr 8, poz. 31 z późn. zm.),
g) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa nie wymienionymi powyżej, a niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia.

- Zamawiający sukcesywnie przekazywał będzie Wykonawcy w formie pisemnej (pocztą elektroniczną oraz tradycyjną) wykazy nieruchomości, z których należy usunąć wyroby zawierające azbest. Wykaz będzie zawierał adres posesji, na której znajduje się odpad azbestowy, imię i nazwisko właściciela, jego adres, nr telefonu kontaktowego (o ile posiada), rodzaj wyrobu, szacunkową ilość, informację o potrzebnym demontażu wyrobów lub sposób ich składowania na posesji. W dniu podpisania Umowy o świadczenie usług objętych przedmiotem zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do podpisania Umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych dotyczących danych osobowych przekazywanych przez Zamawiającego w wykazach nieruchomości.

- Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania właścicieli nieruchomości:
1) o terminie przystąpienia do demontażu wyrobów zawierających azbest z dachu budynku z wyprzedzeniem co najmniej 14 dniowym.
2) o terminie odbioru wyrobów zawierających azbest z wyprzedzeniem co najmniej 3-dniowym (wcześniej zdemontowanych)  za zgodą właściciela budynku terminy te mogą nie zostać zachowane i Wykonawca może przystąpić do realizacji usługi wcześniej.

- Wykonawca dokona:
1) demontażu i odbioru zdemontowanych przez siebie wyrobów zawierających azbest w terminie zadeklarowanym w ofercie nie później niż 20 dni od przesłania na pocztę elektroniczną wykazu posesji do realizacji,
2) odbioru wyrobów zawierających azbest zgromadzonych na posesji (bez demontażu) w terminie zadeklarowanym w ofercie, nie później niż 15 dni od przesłania na pocztę elektroniczną wykazu posesji do realizacji.

- Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do uzyskania potwierdzenia demontażu i odbioru lub odbioru wyrobów zawierających azbest przez właściciela posesji.

Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia szczegółowej rejestracji przewożonych wyrobów zawierających azbest i potwierdzenia przyjęcia odpadów w karcie przekazania odpadów wygenerowanej w systemie BDO z wyszczególnieniem daty odbioru, rodzaju odpadów oraz ich ilości.

- Z uwagi na fakt, iż podane ilości wyrobów zawierających azbest określone zostały w sposób szacunkowy, Zamawiający zastrzega, że ilości te w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) podczas faktycznego ważenia odpadów, z powodu ich szacowania w m2 przez wnioskodawców i przyjętego uśrednionego założenia, że 1 m2 płyty azbestowo – cementowej waży 13,5 kg.
Specyfikacja Warunków Zamówienia jest integralną częścią niniejszego ogłoszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262660-5 - Usuwanie azbestu

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233134,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233134,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233134,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo - Budowlana "RAGAR" Radosław Rokosz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6782845736

7.3.3) Ulica: os. Tysiąćlecia 35/16

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-610

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233134,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.