Ogłoszenie z dnia 2025-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00110504/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-19
- 2025/BZP 00129887/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-04
- 2025/BZP 00140358/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych na terenie Gminy Masłów, w tym: odmulenie rowów, budowa garażu, wykonanie tężni i placu zabaw
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Masłów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010300
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spokojna 2
1.5.2.) Miejscowość: Masłów Pierwszy
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-001
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@maslow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.maslow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-350ef881-7f05-44c0-aa08-1e5415a8236d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych na terenie Gminy Masłów, w tym: odmulenie rowów, budowa garażu, wykonanie tężni i placu zabaw2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-350ef881-7f05-44c0-aa08-1e5415a8236d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00259544
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00682208/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Odmulenie rowów wraz z wyprofilowaniem skarp przy drogach gminnych
1.1.5 Budowa garażu dla potrzeb OSP w Woli Kopcowej
1.1.6 Wykonanie tężni solankowej w Brzezinkach
1.1.7 Przebudowa placu zabaw wraz ze zmianą nawierzchni bezpiecznej przy SP w Brzezinkach
1.1.8 Wykonanie tężni solankowej w Ciekotach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00110504
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BiGP.271.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 561062,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Odmulenie rowów wraz z wyprofilowaniem skarp przy drogach gminnychPrzedmiot zamówienia obejmuje (podane ilości są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie +/- 30%):
- Pogłębienie istniejącego rowu ziemnego średnio o około 30 cm wraz ze ścinką pobocza wraz z profilowaniem - 1500 mb
- Pogłębienie istniejącego rowu ziemnego średnio o około 30 cm wraz z profilowaniem - 1000 mb
- Odmulenie i oczyszczenie rowu umocnionego płytami ażurowymi - 2000 mb
- Ścinka pobocza wraz z wyprofilowaniem - 2800 mb
- Kopanie rowu do głębokości ok. 60 cm wraz z profilowaniem skarp i dna - 1000 mb
- Udrożnienie przepustów w rowie w celu poprawy przepływu wód - 300 mb
- Czyszczenie wraz z trwałą likwidacją przerostów korytek betonowych przydrożnych - 1000 mb
Wykonawca we własnym zakresie odwiezie i zagospodaruje urobek powstały z odmulenia rowów i wyprofilowania pobocza. W cenie należy uwzględnić również koszty transportu (odwozu) urobku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.5.) Wartość części: 200000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Budowa garażu dla potrzeb OSP w Woli Kopcowej.Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku magazynowego o konstrukcji stalowej, obudowanego płytami warstwowymi o wymiarach 5,0m x 6,2m.
Budynek zostanie dostawiony do istniejącego obiektu, z którym będzie funkcjonalnie powiązany.
Kategoria obiektu: XVIII
Przeznaczenie budynku: Budynek magazynowy przeznaczony do przechowywania materiałów zgodnie z założeniami inwestora.
Wymiary obiektu:
- Szerokość: 5,0 m,
- Długość: 6,2 m,
- Wysokość: 3,7 m.
Rozwiązania funkcjonalno-przestrzenne: Budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45213000-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów handlowych, magazynów i obiektów budowlanych przemysłowych, obiektów budowlanych związanych z transportem
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 204102,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Wykonanie tężni solankowych.a) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie tężni solankowej, ławek (4 szt.), kosza na śmieci, regulaminu na terenie Centrum Edukacji i Kultury.
Na terenie inwestycji projektuje się tężnie solankową o wymiarach(podstawa): szer.110cm x 300cm dł. i 300 cm wysokości. Projektowana tężnia ma formę klasycznej prostopadłościennej bryły – składa się z dwóch przęseł i dwuspadowego zadaszenia wykonanego z drewnianej dachówki. Kąt nachylenia dachu 30°. Konstrukcja tężni składa się ze słupów drewnianych świerkowych o wymiarach 7x7cm oraz belek drewnianych świerkowych 7x7cm. Jest to tężnia wolnostojąca o konstrukcji z drewna świerkowego posadowiona na płycie betonowej B37W8 zbrojona siatką fi8, gr.20 cm. Całość konstrukcji należy zaimpregnować lazurą. Centralnym elementem tężni będą gałązki tarniny śliwy, po których będzie spływać solanka, która wcześnie za pomocą specjalnej pompy obiegowej będzie dostarczona do instalacji kolektora (znajdującego się na szczycie konstrukcji). Tężnia poprzez swój wygląd i gabaryt w naturalny sposób wpisze się w lokalny krajobraz.
Dane ogólne i powierzchniowe dotyczące projektowanej tężni solankowej
Powierzchnia zabudowy 3,30 m² (podstawa tężni 1,10 x 3,00 m)
Kubatura 11 m³
Wymiary zadaszenia 1,50 x 3,40 m
Wysokość tężni (do kalenicy) 3,00 m
Kolorystyka (zaipregnowana) jasny dąb
b) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie tężni solankowej, ławek (4 szt.), kosza na śmieci, regulaminu na części dz. nr ew. 507.
Na terenie inwestycji projektuje się tężnie solankową w formie wolnostojącego sześcioboku. Kąt nachylenia dachu 20°. Konstrukcja tężni składa się ze słupów drewnianych świerkowych o wymiarach 12x12cm, krokwi 8x12cm, płatwi 12x12cm oraz mieczy 10x10 cm. Dach sześciokątny będzie pokryty gontem bitumicznym. Posadowienie stanowi płyta betonowa B37W8 zbrojona siatką f10, gr.20 cm. Całość konstrukcji należy zaimpregnować lazurą. Centralnym elementem tężni będą gałązki tarniny śliwy, po których będzie spływać solanka, która wcześnie za pomocą specjalnej pompy obiegowej będzie dostarczona do instalacji kolektora (znajdującego się na szczycie konstrukcji). Tężnia będzie stanowić idalne miejsce do odpoczynku a swoją bryłą dobrze wpisze się w plac znajdujący się przy szkole.
Dane ogólne i powierzchniowe dotyczące projektowanej tężni solankowej
Powierzchnia zabudowy 21 m²
Kubatura 12,7 m³
Powierzchnia zadaszenia pow. 31 m²
Wysokość tężni (do kalenicy) 4,22 m
Kolorystyka (zaipregnowana) orzech
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 195812,33 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Przebudowa istniejącego placu zabaw oraz zmianą nawierzchni bezpiecznej na maty przerostowe.Zmiana istniejącego zagospodarowania terenu polega na przebudowie placu zabaw – dokładnie zmiany lokalizacji 3 urządzeń zabawowych, 2 ławek oraz na zmianie nawierzchni bezpiecznej na mate przerostową przy każdym z urządzeń zabawowych znajdującym się na placu zabaw. Nie projektuje się zmian w ukształtowaniu terenu poza niwelacjami w obrębie istniejących urządzeń zabawowych i ich najbliższego otoczenia. Ziemia uzyskana z wykopów zostanie zagospodarowana w obrębie działki. Woda opadowa odprowadzana będzie na teren zielony działki Inwestora.
W ramach inwestycji planuje się zmianę lokalizacji urządzeń:
- Zjeżdżalni (oznaczona nr 1 na rysunku zagospodarowania)
- Huśtawki wagowej ważka (oznaczona nr 2 na rysunku zagospodarowania)
- Huśtawki wahadłowej (oznaczona nr 3 na rysunku zagospodarowania)
- Dwóch ławek (wg rysunku zagospodarowania)
- zmianę nawierzchni na matę przerostową – 174,2 m² – przy każdym urządzeniu zabawowym
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 45154,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164575,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 357950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164575,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATJ Budownictwo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721333038
7.3.3) Ulica: Obornicka 117 lok 5
7.3.4) Miejscowość: Suchy Las
7.3.5) Kod pocztowy: 62-002
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164575,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-138.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 271830,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PORTAPLEX Dominik Rubinkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591740318
7.3.3) Ulica: Podmiejska 239
7.3.4) Miejscowość: Kostomłoty Pierwsze
7.3.5) Kod pocztowy: 26-085
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PORTAPLEX DOMINIK RUBINKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
PORTAPLEX DOMINIK RUBINKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-258.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 261396,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276564,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 261396,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MISIURA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492348548
7.3.4) Miejscowość: Konina
7.3.5) Kod pocztowy: 34-735
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 261396,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-07-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 487842,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PORTAPLEX Dominik Rubinkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591740318
7.3.3) Ulica: Podmiejska 239
7.3.4) Miejscowość: Kostomłoty Pierwsze
7.3.5) Kod pocztowy: 23-085
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PORTAPLEX DOMINIK RUBINKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
PORTAPLEX DOMINIK RUBINKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-07-258.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zawarta umowa nr UG.67.2025 w dniu 25.04.2025 r. - Część 2
Zawarta umowa nr UG.68.2025 w dniu 25.04.2025 r. - Część 4
Zawarta umowa nr UG.74.2025 w dniu 13.05.2025 r. - Część 1
Zawarta umowa nr UG.68.2025 w dniu 25.04.2025 r. - Część 4
INNE PRZETARGI MASŁÓW PIERWSZY
więcej: przetargi MASŁÓW PIERWSZY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudową na potrzeby żłobka i Centrum Usług Społecznych
- Remont budynku nr 17 Celestynów
- Doposażenie istniejącego placu zabaw przynależącego do Gminnego Żłobka w Hamentowie, Hamentów 15
- Przystosowanie pomieszczeń nr 108 w budynku nr 4 Zegrze
- Usługi konserwacyjne elektryczne, wymiana instalacji elektrycznych w lokalach oraz drobne prace remontowe elektryczne w budynkach własnych i zarządzanych przez Tomaszowskie TBS.
- Budowa oświetlenia drogowego na obszarze Gminy Jedlińsk w ramach zadań inwest.: Budowa oświet. - Bierwiecka Wola (Czekajów) działka nr 354/1 oraz Budowa oświet. ulicznego w Piastowie na ul. Pogodnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.