eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamocin › Modernizacja oświetlenia ulicznego wraz z doświetleniem przejść dla pieszych na terenie Gminy Szamocin



Ogłoszenie z dnia 2023-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oświetlenia ulicznego wraz z doświetleniem przejść dla pieszych na terenie Gminy Szamocin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szamocin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791046

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 19

1.5.2.) Miejscowość: Szamocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-820

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 2848003 wew. 16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaszamocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminaszamocin.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-18e7bc1d-e583-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oświetlenia ulicznego wraz z doświetleniem przejść dla pieszych na terenie Gminy Szamocin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18e7bc1d-e583-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00259536

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042924/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja oświetlenia ulicznego wraz z doświetleniem przejść dla pieszych na terenie Gminy Szamocin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00197098

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DR.7011.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część Nr 1: Modernizacja oświetlenia ulicznego wraz z doświetleniem przejść dla pieszych – na sieci i urządzeniach stanowiących własność Gminy Szamocin
1.1 Doświetlenie 10 przejść dla pieszych w pasie drogowym dróg wojewódzkich nr 190 i 191 .
Projektuje się doświetlenie przejść dla pieszych :
Nr 1 – we wsi Atanazyn,
Nr 2 - na ul. Marcinkowskiego w Szamocinie,
Nr 3 - na ul. Paderewskiego
Nr 4-9 – w obrębie ul. Rynek w Szamocinie
Nr 10 – na ul. Plac Wolności w Szamocinie
Projektowane instalacje oświetleniowe zasilane będą w z istniejących szafek oświetleniowych SO . Załączanie instalacji oświetleniowej przejść dla pieszych odbywać się będzie poprzez zegar astronomiczny. Oprawy zawieszone zostaną na słupach o wysokości 6 m, o grubości ścianki min. 3 mm.
Szczegółowe rozwiązania oraz wymagania materiałowe opisane są w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SWZ.
Wykonawca ma obowiązek uzyskania decyzji na zajęcie pasa drogowego na czas trwania robót u odpowiedniego zarządcy drogi

1.2 Modernizacja oświetlenia drogowego na ul. Plac Wolności i ul. Kościelnej w Szamocinie
Projektowane ( wymieniane oprawy oświetleniowe na słupach istniejących zasilane będą z szafki oświetleniowej SO istniejącej zlokalizowanej na działce nr 741/11. Projektuje się wymianę 44 opraw na ul. Plac Wolności, Kościelna, 19 Stycznia w Szamocinie. Załączenie opraw oświetleniowych odbywać się będzie poprzez astronomiczny zegar sterujący usytuowany w szafce oświetleniowej. Szczegółowe rozwiązania oraz wymagania materiałowe opisane są w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SWZ.
Wykonawca ma obowiązek uzyskania decyzji na zajęcie pasa drogowego na czas trwania robót u odpowiedniego zarządcy drogi

1.3 Modernizacja oświetlenia drogowego w zakresie wymiany opraw lamp oświetlenia drogowego na terenie gminy Szamocin- majątek Gminy
W ramach zamówienia planuje się demontaż 53 szt opraw oświetlenia zewnętrznego na trzpieniu słupa lub wysięgniku , wymianę 53 szt nowych opraw LED . Lampy zlokalizowane są we wsi Laskowo ( oprawy parkowe 48 szt ) oraz na ul. Hallera ( targowisko 5 szt ). Zakres prac przewiduje również wymianę przewodów w słupach i wysięgnikach , wymianę gniazd bezpiecznikowych, wymianę wkładek bezpiecznikowych wymianę zacisków odgałęźnych na AICu, wymianę wysięgników zgodnie z tabelą w dokumentacji projektowej. Minimalne parametry opraw wraz z wymaganymi certyfikatami zostały szczegółowo opisane w załączniku do SWZ.

Wykonawca ma obowiązek uzyskania decyzji na zajęcie pasa drogowego na czas trwania robót u odpowiedniego zarządcy drogi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 702042,18 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Część Nr 2: Montaż słupów oświetleniowych z oprawami LED i panelami fotowoltaicznymi ul. Leśna- Szamoty
Projektuje się oprawy oświetleniowe zasilane panelami fotowoltaicznymi na działkach nr 313 i 319 obręb Szamoty . W ramach zdania należy zamontować 27 opraw na słupach wraz z panelami fotowoltaicznymi. .
Zaprojektowano instalację oświetleniową na słupach stalowych ocynkowanych o średnicy minimum 110 grubość ścianki minimum 4 mm i wysokości 7 m . Słupy montować na fundamentach betonowych. Projektowane oprawy zasilane będą z akumulatorów żelowych poprzez regulator solarny usytuowany we wnęce słupowej, Na trzpieniach słupów zamontować obrotową konstrukcję do montażu paneli fotowoltaicznych , umożliwiająca odpowiednie ustawienie paneli w stronę południową. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót.
Wykonawca ma obowiązek uzyskania decyzji na zajęcie pasa drogowego na czas trwania robót u odpowiedniego zarządcy drogi

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 199990,62 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Część nr 3 Modernizacja oświetlenia ulicznego na sieci i urządzeniach stanowiących własność Enea .
W ramach zamówienia planuje się demontaż 627 szt opraw oświetlenia zewnętrznego na trzpieniu słupa lub wysięgniku , wymianę 627 szt nowych opraw LED oraz montaż dodatkowych 20 opraw LED na terenie Gminy Szamocin Zakres prac przewiduje również wymianę przewodów w słupach i wysięgnikach , wymianę gniazd bezpiecznikowych, wymianę wkładek bezpiecznikowych wymianę zacisków odgałęźnych na AICu, wymianę wysięgników zgodnie z tabela w dokumentacji projektowej. Minimalne parametry opraw wraz z wymaganymi certyfikatami zostały szczegółowo opisane w załączniku do SWZ.
.
Wykonawca ma obowiązek uzyskania decyzji na zajęcie pasa drogowego na czas trwania robót u odpowiedniego zarządcy drogi oraz uzyskania zgody Enea na montaż opraw na urządzeniach należących do Enea. Zgodę Enea należy załączyć do oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 702042,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 702042,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 702042,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uslugi Elektroinstalacyjne Szymon Sędłak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661468212

7.3.3) Ulica: Margonińska 50

7.3.4) Miejscowość: Szamocin

7.3.5) Kod pocztowy: 64-820

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 702042,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199990,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 498673,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199990,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL - PRZEM & FORM LIGHT SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621806788

7.3.3) Ulica: Nowe Dąbie 67B

7.3.4) Miejscowość: Łabiszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 89-210

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199990,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art.255 pkt 1 ustawy Pzp
Zamawiający unieważnia postępowanie dla części trzeciej o udzielenie zamówienia ,
jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo
żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu dla części trzeciej nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.