Og³oszenie z dnia 2021-11-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00265153/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-10
- 2021/BZP 00268533/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-15
- 2022/BZP 00052660/01 - Wynik z dnia 2022-02-10
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA LEKÓW NA POTRZEBY SP ZOZ WSPR W BIA£YMSTOKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050622576
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Poleska 89
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-874
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85-66-37-301
1.5.8.) Numer faksu: 85-66-37-302
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wspr.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pogotowie.bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA LEKÓW NA POTRZEBY SP ZOZ WSPR W BIA£YMSTOKU
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d66ac950-3e24-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00259451
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00004422/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.9 Dostawa leków
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://www.pogotowie.bialystok.pl/; https://miniportal.uzp.gov.pl/;3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/; https://epuap.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami
odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi
posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy:
z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej
przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym
pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê
korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia i wycofania ofert oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach: .pdf, .doc,
.docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust 1. Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub
dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
8. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz Identyfikator postêpowania.
9. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego naePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana
za po¶rednictwem tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem postêpowania tj. EOP.332.28.21. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email:
przetargi@wspr.bialystok.pl. Pozosta³e informacje zawiera SWZ zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postêpowania.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych zwanym dalej
"RODO")informujemy,¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku,
ul. Poleska89, 15-874 Bia³ystok;2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym
mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@wspr.bialystok.pl tel. 85 663 73 01;3. Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z
przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;4. Odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych mog± osoby lub podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów obowi±zuj±cego
prawa. Odbiorcami danych bêd± równie¿ podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja
postêpowania w oparciu o art. 74 Pzp; 5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z
art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a
je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania
umowy;6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana
dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7. Jednocze¶nie informujemy, ¿e posiada
Pani/Pan:a) na podstawie art. 15RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych
(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie
du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych
na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego
postêpowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
Pani/Pana danych osobowych(skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian±
wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w
zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego
za³±czników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo
do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa
cz³onkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8. Jednak¿e, nie przys³uguje Pani/Panu:a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do
usuniêcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO Pozosta³e
informacje zawiera SWZ zamieszczona na wskazanej stronie internetowej prowadzonego
postêpowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EOP.332.28.21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy leków na potrzeby SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33000000-0 - Urz±dzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielêgnacji cia³a
33690000-3 - Ró¿ne produkty lecznicze
38412000-6 - Termometry
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
CENA OFERTOWA – waga 60%
liczona wg wzoru:
Cof =(Cmin / Cof bad x 100 % )X 0,60
gdzie:
Cof bad – cena ofertowa brutto badanej oferty,
Cmin – najni¿sza zaproponowana cena ofertowa brutto spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu.
TERMIN DOSTAWY (Dof) - liczony od daty z³o¿enia zamówienia - waga 30%
Wykonawca w tym kryterium mo¿e uzyskaæ:
- zaoferowany termin dostawy 1 dzieñ roboczy – 30 pkt
- zaoferowany termin dostawy 2 dni robocze– 20 pkt
- zaoferowany termin dostawy 3 dni robocze – 10 pkt
- zaoferowany termin dostawy 4 dni robocze – 0 pkt
Z tym, ¿e najd³u¿szy mo¿liwy termin wynosi 4 dni robocze. Termin dostawy nale¿y podaæ w pe³nych dniach.
Minimalny, wymagany przez Zamawiaj±cego termin dostawy wynosi 1 dzieñ roboczy. Maksymalny termin dostawy to 4 dni robocze. W przypadku podania przez Wykonawcê terminu dostawy d³u¿szego ni¿ 4 dni robocze, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
W przypadku oznaczenia przez Zamawiaj±cego w zamówieniu dostawy jako „pilnej”, Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ dostawê w terminie 24 godzin od chwili z³o¿enia zamówienia (tak¿e w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcê w formularzu oferty, terminu dostawy d³u¿szego ni¿ 1 dzieñ).
TERMIN PRZYDATNO¦CI DO U¯YCIA TOWARU POWY¯EJ 18 MIESIÊCY(Pof ) liczony od daty dostawy zamówienia - waga 10%
Wykonawca w tym kryterium mo¿e uzyskaæ 10% (10 pkt), w przypadku zaoferowania towaru o przydatno¶ci powy¿ej 18 miesiêcy od daty dostawy zamówienia, albo 0% (0 pkt), w przypadku gdy nie zaoferuje przydatno¶ci towaru powy¿ej 18 miesiêcy od daty dostawy zamówienia. Przy czym termin przydatno¶ci do u¿ycia towaru nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 12 miesiêcy od daty dostawy zamówienia. Termin przydatno¶ci do u¿ycia nale¿y podaæ w pe³nych miesi±cach.
£±czna liczba punktów jaka otrzyma oferta bêdzie obliczona wg wzoru:
SUMA = Cof + Dof + Pof
1 pkt=1%
2. Najkorzystniejsza oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 pkt. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w Pzp oraz SWZ i uzyska najwy¿sz± liczbê punktów w kryteriach wskazanych powy¿ej, spo¶ród ofert wa¿nych, niepodlegaj±cych odrzuceniu. Oferta ta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, a pozosta³e oferty bêd± sklasyfikowane zgodnie z liczb± uzyskanych punktów.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN PRZYDATNO¦CI DO U¯YCIA TOWARU POWY¯EJ 18 MIESIÊCY(
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³ni± warunek dotycz±cy:uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
tj. posiadaj± zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenie G³ównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktów leczniczych (je¿eli Wykonawca jest wytwórc±) lub zezwolenia na prowadzenie sk³adu konsygnacyjnego
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy:
a) kopia zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenia G³ównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktów leczniczych (je¿eli Wykonawca jest wytwórc±) lub zezwolenia na prowadzenie sk³adu konsygnacyjnego po¶wiadczona przez osoby uprawnione do reprezentacji za zgodno¶æ z orygina³em.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
14. Ofertê sporz±dza siê w jêzyku polskim na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:1) Wype³niony Opis przedmiotu zamówienia-formularz cenowy [wg Za³±cznika nr 1 do SWZ]
2) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp – [wg Za³±cznika nr 3 do SWZ]
4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty. W celu potwierdzenia, ¿e dana osoba jest umocowana do reprezentowania Wykonawcy, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
5) W przypadku gdy oferta nie zosta³a podpisana przez osobê uprawnion± do reprezentacji Wykonawcy okre¶lon± w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, do oferty nale¿y do³±czyæ dokument pe³nomocnictwa. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty powinno zostaæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie jak sk³adana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dn. 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty w postaci elektronicznej elektronicznym lub elektronicznej kopii, po¶wiadczonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie te wstêpnie potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu oferty, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±ce zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty:a) zmiana wielko¶ci opakowania, dawki lub postaci w sytuacji wprowadzenia przez producenta/producentów danego produktu innej ni¿ wskazana w za³±czniku do umowy opakowania, dawki lub postaci z zachowaniem zasady proporcjonalno¶ci w stosunku do ceny objêtej umow±, pod warunkiem uprzedniego wyra¿enia zgody przez Zamawiaj±cego, na czas ustalony z Zamawiaj±cym,
b) obni¿enie cen w stosunku do cen ofertowych przez Wykonawcê,
c) zamiany poszczególnego asortymentu, bêd±cego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Za³±czniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwil± zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, o czym Wykonawca nie móg³ wiedzieæ w chwili zawarcia niniejszej umowy, na tzw. „zamiennik” pod warunkiem, ¿e spe³ni on wszystkie wymogi Zamawiaj±cego, a cena jednostkowa netto nie jest wy¿sza ni¿ oferowana przez Wykonawcê,
d) wprowadzenia w miejsce produktu wskazanego w za³±czniku nr 1 do umowy odpowiednika chemicznego tego samego lub innego producenta po cenie nie wy¿szej ni¿ cena zawarta w umowie za dany produkt,
e) wprowadzenia na rynek nowego, tañszego zamiennika produktu farmaceutycznego. Wówczas Zamawiaj±cy ma prawo za¿±daæ zmiany zaproponowanego w ofercie produktu farmaceutycznego na nowy, tañszy zamiennik, a w przypadku odmowy Wykonawcy Zamawiaj±cy ma prawo wypowiedzieæ umowê z zachowaniem 2-miesiêcznego okresu wypowiedzenia,
f) zmiany przedmiotowej/ produkt zamienny je¶li wyst±pi przej¶ciowy brak produktu z przyczyn le¿±cych po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objêtego umow± oraz przy zachowaniu ceny jednostkowej netto.
2. Zmiany okre¶lone w ust. 1 nie mog± skutkowaæ wzrostem ceny jednostkowej netto oraz wzrostem warto¶ci umowy i nie mog± byæ niekorzystne dla Zamawiaj±cego.
3. Wprowadzenie zmian okre¶lonych w ust. 1 wymaga uzasadnienia konieczno¶ci zmiany i porozumienia stron oraz sporz±dzenia aneksu do umowy. Zmiany bêd± obowi±zywa³y od dnia podpisania aneksu do umowy do koñca obowi±zywania umowy (lub podpisania kolejnego aneksu wprowadzaj±cego zmianê).
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-15 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-15 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-14
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Organizacja XIV Podlaskich Targów Ekonomii Spo³ecznej
- Remont budynku nr 1 na terenie K- Szypliszki
- Dostawa sprzêtu informatycznego i oprogramowania na potrzeby Powiatowego Urzêdu Pracy w Bia³ymstoku.
- Remont sal lekcyjnych w budynku Zespo³u Szkó³ Technicznych z Oddzia³ami Integracyjnymi im. Stanis³awa Staszica w Bia³ymstoku (ZSTiOzOI)
- Remont dwóch zbiorników retencyjnych na wodê pitn± Uniwersyteckiego Dzieciêcego Szpitala Klinicznego w Bia³ymstoku
- ¦wiadczenie us³ug obs³ugi serwisowej i naprawy wad platformy EduPortal i Akademickiego Biura Karier (ABK) oraz ¶wiadczenie us³ug utrzymania systemów i dostarczenia aktualizacji systemów (maintenance)
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa leku Imiglucerasum (Cerezyme) do apteki szpitalnej przy SPZZOZ w Gryficach".
- Dostawa produktu leczniczego Nintedanib rozliczany z programu lekowego B.87 oraz B.135.
- ,,Dostawa leków do apteki szpitalnej przy SPZZOZ w Gryficach I cz. - powtórzenie''
- Sukcesywne dostawy ¶rodków do mycia i dezynfekcji
- DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH W RAMACH PROGRAMU LEKOWEGO
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych przez okres 12 miesiêcy
wiêcej: Urz±dzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielêgnacji cia³a »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.