eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Świadczenie usług medycznych w zakresie badań lekarskich, pobrań krwi osób zatrzymanych przez Policję dla podległych jednostek KMP/KPP garnizonu mazowieckiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług medycznych w zakresie badań lekarskich, pobrań krwi osób zatrzymanych przez Policję dla podległych jednostek KMP/KPP garnizonu mazowieckiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 477013103

1.5.8.) Numer faksu: 477012002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.syta@ra.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług medycznych w zakresie badań lekarskich, pobrań krwi osób zatrzymanych przez Policję dla podległych jednostek KMP/KPP garnizonu mazowieckiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40c8d085-ce19-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00259237

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007485/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Badania lekarskie i pobrania krwi osób zatrzymanych przez Policję

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00156321

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4 /23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 388911,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KMP PŁOCK - 1. Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:
2. Przedmiot zamówienia obejmuje całodobowe świadczenie usług medycznych w stosunku do osób zatrzymanych,
doprowadzonych przez funkcjonariuszy z zastrzeżeniem, iż wykonywane one będą bez względu na dzień tygodnia.
Przedmiot zamówienia należy wykonywać stosownie do postanowień zawartych
w: Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób
zatrzymanych przez Policję ( Dz. U. z 2012r., poz. 1102 z póź. zm.), ustawie z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji ( tj. Dz. U z
2021 r. poz. 1882 z póź. zm.) Rozporządzeniu MSW z dnia 4 czerwca 2012 r. w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla
osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń
i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postępowania z
zapisami obrazu z tych pomieszczeń pokoi i izba ( Dz. U. z 2012 r. poz. 638 z póź. zm.), Rozporządzenie Ministra Zdrowia z
dnia 28 grudnia 2018 roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie ( Dz. U. 2018 poz. 2472 ).
Przedmiot zamówienia obejmuje całodobowe świadczenie usług medycznych w stosunku do osób zatrzymanych,
doprowadzonych przez funkcjonariuszy z zastrzeżeniem, iż wykonywane one będą bez względu na dzień tygodnia.
Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług medycznych dla osób zatrzymanych, doprowadzonych przez
funkcjonariuszy Zamawiającego dla garnizonu mazowieckiego:
Zadanie nr 1 – KMP Płock – badanie – 1 400 - pobranie krwi – 300 Ilość świadczonych usług przyjętych przez
Zamawiającego to ilość szacunkowa. Rzeczywista ilość badań lekarskich lub pobrań krwi będzie wynikała z faktycznych
potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku gdy Zamawiający
zamówi mniejszą ilość usług niż wskazana w § 1 ust. 2 lub łączna wartość zamówienia będzie mniejsza od kwoty określonej
w § 2 ust. 1. Minimalna wartość usług wyniesie 60% wartości zamówienia Załącznik nr 1 do SWZ – Projekt Umowy
Wykonanie badania lekarskiego osoby zatrzymanej:
po przeprowadzeniu badania lekarskiego osoby zatrzymanej lekarz stwierdza:
a) brak przeciwwskazań medycznych do przebywania osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub
doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie
dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym
b) wystąpienie przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w policyjnym pomieszczeniu przeznaczonym dla
osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu
przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie
poprawczym oraz konieczności skierowania jej do podmiotu leczniczego.
Okoliczności, wskazane w podpunkcie a) i b) lekarz stwierdza w zaświadczeniu
c) pobranie krwi od osoby doprowadzonej ( bez badania analitycznego ).
Pakiet pobrania krwi wraz z drukiem protokołu pobrania krwi dostarcza każdorazowo przedstawiciel
jednostki organizacyjnej Policji dokonującej zlecenia wykonania usługi. Policjant zabiera ze sobą
pakiet z pobraną krwią celem dalszych badań laboratoryjnych. Pobranie krwi do badania odbywa się
z zachowaniem warunków określonych w Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018
roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. 2018 poz. 2472).
• Zamawiający będzie realizował usługi w formie zamówień częściowych.
• Poddanie osoby zatrzymanej badaniu lekarskiemu, pobraniu krwi następuje na pisemny wniosek
wystawiony przez dyżurnych jednostek organizacyjnych Policji.
• Leczenie osób zatrzymanych nie wchodzi w zakres umowy i odbywa się na zasadach powszechnego
ubezpieczenia zdrowotnego.
• Pakiet do pobrania krwi dostarcza każdorazowo Zamawiający.
• Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia w ciągu całej doby
jak i w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy, w obiekcie, którego wyposażenie i urządzenia są zgodne z wymogami
określonymi dla placówek medycznych przez ministra właściwego do spraw
zdrowia, lub w miejscu świadczenia usługi wskazanym w formularzu ofertowym.
• Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne błędy medyczne popełnione w trakcie realizacji usługi
medycznej.
• Badania lekarskie lub pobrania krwi objęte niniejszym zamówieniem Wykonawca wykonuje osobom doprowadzonym przez funkcjonariuszy Zamawiającego, w oparciu o pisemny
wniosek dyżurnego jednostki Policji dokonującej zatrzymania, a w sytuacji widocznych
obrażeń ciała lub utraty przytomności, także na ustny wniosek funkcjonariusza.
• Transport osoby zatrzymanej w celu przeprowadzenia badania lekarskiego lub pobrania krwi
zapewnia Policja, z zastrzeżeniem sytuacji, w której stan zdrowia osoby zatrzymanej
wskazuje na potrzebę użycia do jej przewiezienia specjalnego środka transportu sanitarnego.
• Świadczenie usługi medycznej w granicach administracyjnych miasta powiatowego lub
powiatu odpowiadającego jednostce Policji w ramach zadania.
Maksymalny czas przystąpienia do wykonania badania, pobrania krwi wynosi 30 minut od momentu zlecenia wykonania w/w usługi

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 134061,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KMP OSTROŁĘKA - 1. Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:
2. Przedmiot zamówienia obejmuje całodobowe świadczenie usług medycznych w stosunku do osób zatrzymanych,
doprowadzonych przez funkcjonariuszy z zastrzeżeniem, iż wykonywane one będą bez względu na dzień tygodnia.
Przedmiot zamówienia należy wykonywać stosownie do postanowień zawartych w: Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób
zatrzymanych przez Policję ( Dz. U. z 2012r., poz. 1102 z póź. zm.), ustawie z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji ( tj. Dz. U z
2021 r. poz. 1882 z póź. zm.) Rozporządzeniu MSW z dnia 4 czerwca 2012 r. w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla
osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń
i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postępowania z
zapisami obrazu z tych pomieszczeń pokoi i izba ( Dz. U. z 2012 r. poz. 638 z póź. zm.), Rozporządzenie Ministra Zdrowia z
dnia 28 grudnia 2018 roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie ( Dz. U. 2018 poz. 2472 ).
Przedmiot zamówienia obejmuje całodobowe świadczenie usług medycznych w stosunku do osób zatrzymanych,
doprowadzonych przez funkcjonariuszy z zastrzeżeniem, iż wykonywane one będą bez względu na dzień tygodnia.
Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług medycznych dla osób zatrzymanych, doprowadzonych przez
funkcjonariuszy Zamawiającego dla garnizonu mazowieckiego:
Zadanie nr 1 – KMP Płock – badanie – 1 400 - pobranie krwi – 300 Ilość świadczonych usług przyjętych przez
Zamawiającego to ilość szacunkowa. Rzeczywista ilość badań lekarskich lub pobrań krwi będzie wynikała z faktycznych
potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku gdy Zamawiający
zamówi mniejszą ilość usług niż wskazana w § 1 ust. 2 lub łączna wartość zamówienia będzie mniejsza od kwoty określonej
w § 2 ust. 1. Minimalna wartość usług wyniesie 60% wartości zamówienia Załącznik nr 1 do SWZ – Projekt Umowy
Wykonanie badania lekarskiego osoby zatrzymanej:
po przeprowadzeniu badania lekarskiego osoby zatrzymanej lekarz stwierdza:
a) brak przeciwwskazań medycznych do przebywania osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub
doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie
dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym
b) wystąpienie przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w policyjnym pomieszczeniu przeznaczonym dla
osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu
przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie
poprawczym oraz konieczności skierowania jej do podmiotu leczniczego.
Okoliczności, wskazane w podpunkcie a) i b) lekarz stwierdza w zaświadczeniu
c) pobranie krwi od osoby doprowadzonej ( bez badania analitycznego ).
Pakiet pobrania krwi wraz z drukiem protokołu pobrania krwi dostarcza każdorazowo przedstawiciel
jednostki organizacyjnej Policji dokonującej zlecenia wykonania usługi. Policjant zabiera ze sobą
pakiet z pobraną krwią celem dalszych badań laboratoryjnych. Pobranie krwi do badania odbywa się
z zachowaniem warunków określonych w Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018
roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. 2018 poz. 2472).
• Zamawiający będzie realizował usługi w formie zamówień częściowych.
• Poddanie osoby zatrzymanej badaniu lekarskiemu, pobraniu krwi następuje na pisemny wniosek
wystawiony przez dyżurnych jednostek organizacyjnych Policji.
• Leczenie osób zatrzymanych nie wchodzi w zakres umowy i odbywa się na zasadach powszechnego
ubezpieczenia zdrowotnego.
• Pakiet do pobrania krwi dostarcza każdorazowo Zamawiający.
• Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia w ciągu całej doby
jak i w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy, w obiekcie, którego wyposażenie i urządzenia są zgodne z wymogami
określonymi dla placówek medycznych przez ministra właściwego do spraw
zdrowia, lub w miejscu świadczenia usługi wskazanym w formularzu ofertowym.
• Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne błędy medyczne popełnione w trakcie realizacji usługi
medycznej.
• Badania lekarskie lub pobrania krwi objęte niniejszym zamówieniem Wykonawca wykonuje osobom doprowadzonym przez funkcjonariuszy Zamawiającego, w oparciu o pisemny
wniosek dyżurnego jednostki Policji dokonującej zatrzymania, a w sytuacji widocznych
obrażeń ciała lub utraty przytomności, także na ustny wniosek funkcjonariusza.
• Transport osoby zatrzymanej w celu przeprowadzenia badania lekarskiego lub pobrania krwi
zapewnia Policja, z zastrzeżeniem sytuacji, w której stan zdrowia osoby zatrzymanej
wskazuje na potrzebę użycia do jej przewiezienia specjalnego środka transportu sanitarnego.
• Świadczenie usługi medycznej w granicach administracyjnych miasta powiatowego lub
powiatu odpowiadającego jednostce Policji w ramach zadania.
Maksymalny czas przystąpienia do wykonania badania, pobrania krwi wynosi 30 minut od momentu zlecenia wykonania w/w usługi

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 212234,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KPP BIAŁOBRZEGI - 1. Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:
2. Przedmiot zamówienia obejmuje całodobowe świadczenie usług medycznych w stosunku do osób zatrzymanych,
doprowadzonych przez funkcjonariuszy z zastrzeżeniem, iż wykonywane one będą bez względu na dzień tygodnia.
Przedmiot zamówienia należy wykonywać stosownie do postanowień zawartych
w: Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób
zatrzymanych przez Policję ( Dz. U. z 2012r., poz. 1102 z póź. zm.), ustawie z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji ( tj. Dz. U z
2021 r. poz. 1882 z póź. zm.) Rozporządzeniu MSW z dnia 4 czerwca 2012 r. w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla
osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń
i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postępowania z
zapisami obrazu z tych pomieszczeń pokoi i izba ( Dz. U. z 2012 r. poz. 638 z póź. zm.), Rozporządzenie Ministra Zdrowia z
dnia 28 grudnia 2018 roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie ( Dz. U. 2018 poz. 2472 ).
Przedmiot zamówienia obejmuje całodobowe świadczenie usług medycznych w stosunku do osób zatrzymanych,
doprowadzonych przez funkcjonariuszy z zastrzeżeniem, iż wykonywane one będą bez względu na dzień tygodnia.
Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług medycznych dla osób zatrzymanych, doprowadzonych przez
funkcjonariuszy Zamawiającego dla garnizonu mazowieckiego:
Zadanie nr 1 – KMP Płock – badanie – 1 400 - pobranie krwi – 300 Ilość świadczonych usług przyjętych przez
Zamawiającego to ilość szacunkowa. Rzeczywista ilość badań lekarskich lub pobrań krwi będzie wynikała z faktycznych
potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku gdy Zamawiający
zamówi mniejszą ilość usług niż wskazana w § 1 ust. 2 lub łączna wartość zamówienia będzie mniejsza od kwoty określonej
w § 2 ust. 1. Minimalna wartość usług wyniesie 60% wartości zamówienia Załącznik nr 1 do SWZ – Projekt Umowy
Wykonanie badania lekarskiego osoby zatrzymanej:
po przeprowadzeniu badania lekarskiego osoby zatrzymanej lekarz stwierdza:
a) brak przeciwwskazań medycznych do przebywania osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub
doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie
dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym
b) wystąpienie przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w policyjnym pomieszczeniu przeznaczonym dla
osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu
przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie
poprawczym oraz konieczności skierowania jej do podmiotu leczniczego.
Okoliczności, wskazane w podpunkcie a) i b) lekarz stwierdza w zaświadczeniu
c) pobranie krwi od osoby doprowadzonej ( bez badania analitycznego ).
Pakiet pobrania krwi wraz z drukiem protokołu pobrania krwi dostarcza każdorazowo przedstawiciel
jednostki organizacyjnej Policji dokonującej zlecenia wykonania usługi. Policjant zabiera ze sobą
pakiet z pobraną krwią celem dalszych badań laboratoryjnych. Pobranie krwi do badania odbywa się
z zachowaniem warunków określonych w Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018
roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. 2018 poz. 2472).
• Zamawiający będzie realizował usługi w formie zamówień częściowych.
• Poddanie osoby zatrzymanej badaniu lekarskiemu, pobraniu krwi następuje na pisemny wniosek
wystawiony przez dyżurnych jednostek organizacyjnych Policji.
• Leczenie osób zatrzymanych nie wchodzi w zakres umowy i odbywa się na zasadach powszechnego
ubezpieczenia zdrowotnego.
• Pakiet do pobrania krwi dostarcza każdorazowo Zamawiający.
• Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia w ciągu całej doby
jak i w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy, w obiekcie, którego wyposażenie i urządzenia są zgodne z wymogami
określonymi dla placówek medycznych przez ministra właściwego do spraw
zdrowia, lub w miejscu świadczenia usługi wskazanym w formularzu ofertowym.
• Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne błędy medyczne popełnione w trakcie realizacji usługi
medycznej.
• Badania lekarskie lub pobrania krwi objęte niniejszym zamówieniem Wykonawca wykonuje osobom doprowadzonym przez funkcjonariuszy Zamawiającego, w oparciu o pisemny
wniosek dyżurnego jednostki Policji dokonującej zatrzymania, a w sytuacji widocznych
obrażeń ciała lub utraty przytomności, także na ustny wniosek funkcjonariusza.
• Transport osoby zatrzymanej w celu przeprowadzenia badania lekarskiego lub pobrania krwi
zapewnia Policja, z zastrzeżeniem sytuacji, w której stan zdrowia osoby zatrzymanej
wskazuje na potrzebę użycia do jej przewiezienia specjalnego środka transportu sanitarnego.
• Świadczenie usługi medycznej w granicach administracyjnych miasta powiatowego lub
powiatu odpowiadającego jednostce Policji w ramach zadania.
Maksymalny czas przystąpienia do wykonania badania, pobrania krwi wynosi 30 minut od momentu zlecenia wykonania w/w usługi

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 42615,70 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Wojewódzki Szpital Zespolony w Płocku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000650070

7.3.3) Ulica: Medyczna 19

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 251700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 251700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 251700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr Józefa Psarskiego w Ostrołęce

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000304616

7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II nr 120A

7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka

7.3.5) Kod pocztowy: 07-410

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 251700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na zadanie nr 3 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.