eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wydruk dwóch numerów gazety "Nasze Bielany"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wydruk dwóch numerów gazety „Nasze Bielany”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wydruk dwóch numerów gazety „Nasze Bielany”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f66cff01-21dd-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00259223

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000113/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.26 Druk gazet "Nasze Bielany"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00198165/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

a) Postępowanie podstawowe zostało udzielone w trybie podstawowym bez negocjacji;
b) Możliwość udzielenia niniejsze zamówienia została przewidziana w pkt 4.2.14.) Ogłoszenia o zamówieniu (ogłoszenie nr 2021/BZP 00018120/01 ) i w pkt 10 SWZ dla zamówienia podstawowego gdzie zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Udzielane zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i obejmuje powtórzenie podobnych usług, tj. wydruku gazet „Nasze Bielany”;
c) Wartość szacunkowa udzielanego zamówienia wynosi 21 370,00 złotych netto. Wartość zamówienia nie przekracza wartości 41 187,97 zł netto, która została przewidziana przy udzielaniu zamówienia podstawowego.
d) Przedmiotowe zamówienie zostanie udzielone, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego tj. Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 45

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-f846c913-8631-11eb-86b1-a64936a8669f

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.38.2021.AGO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiot Zamówienia:
Polega na powtórzeniu podobnych usług, co w zamówieniu podstawowym tj. zamówienie będzie obejmowało druk dwóch numerów gazety „Nasze Bielany", zwanych dalej GAZETĄ, dla Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy zgodnie z niżej wymienionymi parametrami:
a) format 289 mm x 390 mm;
b) objętość – każdy po 24 strony;
c) druk kolorowy (4+4) na papierze gazetowym minimum 52 g/m2, białość 80;
d) druk z materiałów własnych WYKONAWCY;
e) dostarczenie każdego wydania gazety do siedziby ZAMAWIAJĄCEGO wraz z rozładunkiem na miejsce wskazane przez ZAMAWIAJĄCEGO (Urząd Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy przy ul. S. Żeromskiego 29) w ciągu 24 godzin od momentu dostarczenia przez ZAMAWIAJĄCEGO plików do druku;
f) nakład każdego wydania gazety po 50 tys. egz.;


Zakres usługi obejmuje:
a) odbiór materiałów do druku w terminie każdorazowo ustalonym z ZAMAWIAJĄCYM w formie plików PDF lub PS jedną z poniżej wymienionych metod:
• umieszczenie materiałów do druku przez ZAMAWIAJĄCEGO na serwerze WYKONAWCY, co jest równoznaczne z potwierdzeniem ich odbioru przez WYKONAWCĘ;
• przesłanie przez ZAMAWIAJĄCEGO na wskazany przez WYKONAWCĘ adres poczty elektronicznej, co jest równoznaczne z potwierdzeniem ich odbioru przez WYKONAWCĘ;
b) przygotowanie techniczne do druku;
c) druk poszczególnych wydań gazety w nakładzie 50 tys. egzemplarzy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w związku z art. 217 ust. 1 ustawy Pzp, przy uwzględnieniu art.304 ustawy Pzp, Zamawiający w załączeniu przekazuje niniejszym informacje niezbędne do przeprowadzenia postępowania) w tym:
a) formularz cenowy – wypełniony przez wykonawcę o ceny jednostkowe i wartości;
b) projektowane postanowienia umowy.
Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, WYKONAWCA lub PODWYKONAWCA zobowiązuje się do skierowania do wykonania niniejszego przedmiotu umowy pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, w zakresie następujących czynności: przyjęcie od ZAMAWIAJĄCEGO i sprawdzenie pod względem technicznym plików gazety do druku, obsługa bezpośrednia maszyn drukarskich dokonujących wydruku GAZETY aż do uzyskania wersji finalnej, przygotowanie ekspedycji GAZETY do ZAMAWIAJĄCEGO.
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego
w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do zaproszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79810000-5 - Usługi drukowania

79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26285,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26285,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26285,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Press Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220103609

7.3.3) Ulica: Domaniewska 45

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-672

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26285,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-11

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.