Og³oszenie z dnia 2025-06-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00218965/01 - Og³oszenie z dnia 2025-05-07
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
„Wymiana instalacji elektrycznej - etap IV w Szkole Podstawowej nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w ¦widnicy.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa nr 2 im. Polskich Olimpijczyków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367993347
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Ofiar O¶wiêcimskich 30
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-105
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 746406240
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@sp2.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sp2.swidnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11056521.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wymiana instalacji elektrycznej - etap IV w Szkole Podstawowej nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w ¦widnicy.”2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-46abe103-d537-4bd2-8c7a-37d887aaea9e
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00259186
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00217143/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 „Wymiana instalacji elektrycznej - etap IV w Szkole Podstawowej nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w ¦widnicy.”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00218965
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-1/2025
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 182686,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji elektrycznej - etap IV w Szkole Podstawowej nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w ¦widnicy.
2. Przedmiot zamówienia bêdzie realizowany w oparciu o:
1) dokumentacjê projektow±, która stanowi Za³±cznik nr 9 do SWZ,
2) dokumentacjê zamówienia, tj. dokumentacjê sporz±dzon± i udostêpnion± Wykonawcom przez Zamawiaj±cego na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postêpowania, obejmuj±c± w szczególno¶ci SWZ wraz z za³±cznikami do niej oraz wszelkimi zmianami i dodatkowymi ustaleniami wynik³ymi w trakcie procedury przetargowej, stanowi±cymi integraln± czê¶æ SWZ, wyszczególnionymi we wszystkich pismach przes³anych i umieszczonych na stronie internetowej Zamawiaj±cego.
3. Wykonawca zobowi±zany jest do:
1) wykonania wszelkich robót i czynno¶ci niezbêdnych do zrealizowania przedmiotu umowy z nale¿yt± staranno¶ci± oraz zgodnie zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi w przedmiotowym zakresie przepisami i normami,
2) wykonania wszystkich robót budowlanych, które s± konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektem budowlanym oraz szczegó³owymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz za³±cznikami do dokumentacji,
3) obs³ugi geodezyjnej budowy, a w szczególno¶ci sporz±dzenia po wykonaniu przedmiotu zamówienia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej dla prac zrealizowanych w ramach przedmiotu zamówienia,
4) zorganizowania placu budowy (zaplecze, pobór energii, wody, dozorowanie itd.),
5) zabezpieczenia terenu objêtego robotami budowlanymi w tym przed dostêpem osób postronnych,
6) oznakowania miejsca robót i utrzymywania tego oznakowania w nale¿ytym stanie przez ca³y czas budowy,
7) bie¿±cego wywozu materia³ów nieu¿ytecznych z terenu budowy na sk³adowisko odpadów oraz i ich unieszkodliwienie, o ile bêdzie to konieczne (do 10 km) - materia³y nienadaj±ce siê do ponownego wbudowania, powinny byæ usuniête z terenu rozbiórki na sk³adowisko Wykonawcy, b±d¼ na wysypisko odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587), przy czym Wykonawca winien dostarczyæ Zamawiaj±cemu dokument potwierdzaj±cy wywiezienie odpadów na sk³adowisko,
8) wykonania we w³asnym zakresie dokumentacji fotograficznej oraz inwentaryzacji przyleg³ego terenu celem oddalenia ewentualnych roszczeñ w³a¶cicieli, dotycz±cych uszkodzeñ spowodowanych przeprowadzonymi robotami - je¿eli Wykonawca nie dope³ni tego warunku, w przypadku ewentualnych roszczeñ odszkodowawczych w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, Wykonawca bêdzie zobowi±zany do naprawy uszkodzeñ na w³asny koszt; w przypadku ewentualnych uzasadnionych roszczeñ ze strony w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, Wykonawca zobowi±zany jest do natychmiastowego usuwania, w sposób docelowy, uszkodzeñ i awarii spowodowanych przez Wykonawcê, co nie podlega odrêbnej zap³acie i nie jest wliczone w cenê kontraktow±,
9) uporz±dkowania i doprowadzenia do stanu pierwotnego terenu s±siaduj±cego z placem budowy po zakoñczeniu wszystkich robót objêtych zamówieniem,
10) niezw³ocznego zawiadamiania Zamawiaj±cego o wszelkich zagro¿eniach lub nowych okoliczno¶ciach wynik³ych w trakcie prowadzenia robót,
11) wykonywania wszelkich innych czynno¶ci wynikaj±cych wprost z umowy, a tak¿e tych wynikaj±cych ze specyfiki danych robót,
12) wstêpnej segregacji na terenie budowy materia³ów z rozbiórki, i tak:
materia³y nadaj±ce siê do ponownego wbudowania, Wykonawca zobowi±zany jest sk³adowaæ w wyznaczonym miejscu i odpowiednio zabezpieczyæ,
materia³y nie nadaj±ce siê do ponownego wbudowania, powinny byæ usuniête z terenu rozbiórki na wysypisko odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587), przy czym Wykonawca winien dostarczyæ Zamawiaj±cemu dokument potwierdzaj±cy wywiezienie odpadów na sk³adowisko,
materia³y stalowe nale¿y zez³omowaæ a stosowny dokument wraz z wynikaj±c± z niego kwot± przekazaæ Zamawiaj±cemu.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wyst±pienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczno¶ci wykonania robót zamiennych i dodatkowych, przy czym:
1) Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wyst±pienia, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, konieczno¶ci wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacj± projektow±, w sytuacji gdy wykonanie tych robót bêdzie niezbêdne do prawid³owego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi na dzieñ odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy,
2) Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ w trakcie wykonywania robót budowalnych wprowadzenie zamiany materia³ów lub urz±dzeñ przedstawionych w ofercie, opracowanej dokumentacji projektowej lub STWiOR, pod warunkiem, ¿e zmiany te bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego, bêd± to w szczególno¶ci okoliczno¶ci:
a) powoduj±ce obni¿enie kosztu ponoszonego przez Zamawiaj±cego na eksploatacjê i konserwacjê wykonanego przedmiotu umowy,
b) powoduj±ce poprawienie parametrów technicznych,
c) wynikaj±ce z aktualizacji rozwi±zañ z uwagi na postêp technologiczny lub zmiany obowi±zuj±cych przepisów,
d) zwiêkszaj±ce bezpieczeñstwo i efektywno¶æ organizacji ruchu,
e) skracaj± czas realizacji inwestycji, w tym czas prowadzenia robót budowlanych.
3) zmiany, o których mowa w pkt. 2 lit. a-e, wymagaj± ka¿dorazowo zmiany umowy, a ich zasadno¶æ powinna byæ stwierdzona protoko³em konieczno¶ci,
4) je¿eli w toku realizacji robót budowlanych wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót dodatkowych (art. 455 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP), co zostanie potwierdzone protoko³em konieczno¶ci i pozytywn± opini± Inspektora Nadzoru, to Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ te roboty na dodatkowe zamówienie Zamawiaj±cego, udzielone w drodze zawarcia stosownego aneksu do niniejszej umowy,
5) w przypadku konieczno¶ci wykonania, w zwi±zku z realizacj± przedmiotu umowy, robót zamiennych lub dodatkowych ich rozliczenie nastêpowaæ bêdzie na podstawie odrêbnych dokumentów rozliczeniowych wskazanych w umowie,
6) przewiduje siê tak¿e mo¿liwo¶æ rezygnacji z wykonywania czê¶ci (elementów) przedmiotu zamówienia przewidzianych w dokumentacji projektowej (dalej: roboty zaniechane) w sytuacji, gdy ich wykonanie bêdzie zbêdne do prawid³owego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi na dzieñ odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Roboty budowlane bêd± prowadzone w czynnym obiekcie. Zamawiaj±cy wymaga, aby miejsca s±siaduj±ce z miejscem prowadzenia robót by³y codziennie porz±dkowane, a miejsce prowadzenia robót zabezpieczone i wygrodzone w sposób umo¿liwiaj±cy normalne u¿ytkowanie miejsc do niego przyleg³ych przez uczniów i pracowników szko³y.
6. Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia dostêpu do wszystkich nieruchomo¶ci dla osób pieszych przez ca³y okres trwania budowy a tak¿e, w miarê mo¿liwo¶ci technologicznych, do umo¿liwienia przez ten okres dojazdu do nieruchomo¶ci oraz dostaw towaru; je¿eli ze wzglêdów technologicznych zaistnieje konieczno¶æ wstrzymania dojazdu do nieruchomo¶ci - Wykonawca ka¿dorazowo zobowi±zany jest do poinformowania o tym fakcie zainteresowane strony i uzgodnienia terminu robót.
7. Wykonawca jest odpowiedzialny za:
1) termin wykonania przedmiotu umowy,
2) jako¶æ wykonanych robót budowlanych,
3) nale¿yt± staranno¶æ przy realizacji zobowi±zañ umowy,
4) szkody wyrz±dzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
8. Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania i przed³o¿enia Zamawiaj±cemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy kosztorysów szczegó³owych, opracowanych metod± kalkulacji uproszczonej wraz z odrêbnymi wykazami cenników cenotwórczych (Rg, Kp, Z, M, S) zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20.12.2021 r. w sprawie okre¶lenia metod i podstaw sporz±dzania kosztorysu inwestorskiego obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych okre¶lonych w programie funkcjonalno-u¿ytkowym (Dz. U. 2021, poz. 2458 z pó¼n. zm.) Poniewa¿ obowi±zuj±cym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie rycza³towe, kosztorys ten bêdzie wykorzystywany do obliczenia nale¿nego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odst±pienia od umowy. Bêdzie on tak¿e podstaw± do rozliczania „dodatkowych robót budowlanych” wykraczaj±cych poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia podstawowego w sytuacji, gdy umowa zostanie zmieniona (aneksowana) na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP. Kosztorys nale¿y sporz±dziæ w uk³adzie mo¿liwie najbardziej przybli¿onym do udostêpnionego przedmiaru robót. Kosztorys winien zawieraæ elementy robót wymienione w przedmiarze, zamieszczone w takiej samej kolejno¶ci, oraz uwzglêdniaæ roboty, które nie zosta³y wyszczególnione w przedmiarze robót, a s± konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektem budowlanym, wykonawczym oraz szczegó³owymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
9. Wspólny s³ownik zamówieñ publicznych CPV:
45315700-5 Instalowanie stacji rozdzielczych
45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45312311-0 Monta¿ instalacji piorunochronnej
45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315100-9 Instalacyjne roboty elektrotechniczne
V. GWARANCJA
1. Minimalny okres gwarancji - 36 miesiêcy od daty odbioru przedmiotu umowy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê krótszej gwarancji, oferta bêdzie podlega³a odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP.
2. Maksymalny punktowany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji - 60 miesiêcy od daty odbioru przedmiotu umowy. W przypadku, gdy którykolwiek z Wykonawców zaoferuje gwarancjê licz±c od daty odbioru przedmiotu umowy d³u¿sz± ni¿ 60 miesi±ce do przyznania punktów w kryterium oceny ofert zostanie przyjêty okres 60 miesiêcy, natomiast w umowie zostanie wpisany deklarowany przez Wykonawcê okres gwarancji.
3. Okres rêkojmi wynosi 60 miesiêcy. Zamawiaj±cy mo¿e realizowaæ uprawnienia z tytu³u rêkojmi niezale¿nie od uprawnieñ z tytu³u gwarancji.
4. Bieg terminu gwarancji i rêkojmi rozpoczyna siê od daty odbioru przedmiotu umowy (protoko³u koñcowego).
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312311-0 - Monta¿ instalacji piorunochronnej
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego nr P-1/2025 pn. „Wymiana instalacji elektrycznej - etap IV w Szkole Podstawowej nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w ¦widnicy.” - prowadzone w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710) - dalej p.z.p., zosta³o uniewa¿nione na podstawie art. 255 pkt 3 p.z.p. tj. „Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najni¿sz± cen± przewy¿sza kwotê, któr± zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, chyba ¿e zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ tê kwotê do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- "Transformacja energetyczna budynków mieszkalnych w celu ograniczenia niskiej emisji w Gminie ¦widnica" - ETAP I
- Doposa¿enie istniej±cego placu zabaw przynale¿±cego do ¯³obka Miejskiego nr 1 w ¦widnicy przy ul. Mieczys³awa Kozara-S³obódzkiego 26, 58-100 ¦widnica
- Doposa¿enie istniej±cego placu zabaw przynale¿±cego do ¯³obka Miejskiego nr 2 w ¦widnicy ul. Galla Anonima 5, 58-100 ¦widnica
- Regulacja rowu melioracyjnego w miejscowo¶ci Burkatów
- Sukcesywne dostawy materia³ów opatrunkowych
- Odbudowa mostu w Bystrzycy Dolnej, odbudowa wodoci±gu oraz przebudowa ulicy Dzia³kowej w Pszennie
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja, utworzenie i doposa¿enie pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Ekonomista + handlowiec=mistrz zawodowiec"
- Utworzenie lokalnego centrum integracji w m. Nowy Duninów gm. Nowy Duninów
- "Rozbudowa i nadbudowa budynku gara¿owego wraz ze zmian± konstrukcji dachu" - etap I.
- Remont instalacji wodoci±gowej wraz z monta¿em zestawów hydroforowych
- Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczych Stra¿y Po¿arnych na terenie gminy Inowroc³aw - etap I
- Odnowienie 13 pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Po³udnie m. st. Warszawy na terenie AN-6 (5 czê¶ci).
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.