eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Szkolenia/warsztaty dla pracowników Urzędu Miasta Katowice realizowane w ramach projektu "Urząd Miasta Katowice - zdrowe i przyjazne miejsce pracy" - zamówienie udzielane w 2 częściach



Ogłoszenie z dnia 2022-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Szkolenia/warsztaty dla pracowników Urzędu Miasta Katowice realizowane w ramach projektu „Urząd Miasta Katowice - zdrowe i przyjazne miejsce pracy” – zamówienie udzielane w 2 częściach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KATOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 4

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-098

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@katowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umkatowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Szkolenia/warsztaty dla pracowników Urzędu Miasta Katowice realizowane w ramach projektu „Urząd Miasta Katowice - zdrowe i przyjazne miejsce pracy” – zamówienie udzielane w 2 częściach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad03faf8-ba28-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00259109

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013311/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.18 Szkolenie nt. „Stres, zarządzanie czasem, wypalenie zawodowe” w ramach projektu „Urząd Miasta Katowice - zdrowe i przyjazne miejsce pracy”

1.3.19 Szkolenie nt. „Profesjonalna obsługa klienta, praca z trudnym klientem” w ramach projektu „Urząd Miasta Katowice - zdrowe i przyjazne miejsce pracy”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. „Urząd Miasta Katowice - zdrowe i przyjazne miejsce pracy” współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120790/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.33.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 112260,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkolenie „Stres, zarządzanie czasem, wypalenie zawodowe” – program powinien uwzględniać zagadnienia dotyczące:
1) zarządzania stresem i emocjami,
2) złagodzenia napięcia, lęku – techniki i narzędzia antystresowe, techniki wspierające odporność psychiczną, radzenia sobie z nagromadzonym napięciem,
3) stresu w zawodowych relacjach interpersonalnych,
4) kontrolowania własnych emocji w trudnych i stresujących sytuacjach – techniki zarządzania emocjami, rozwój umiejętności,
5) właściwej organizacji pracy – priorytetyzacja zadań,
6) radzenia sobie z presją czasu,
7) technik planowania,
8) błędów popełnianych podczas zarządzania czasem i metody ich wyeliminowania,
9) rozpoznawania symptomów wypalenia zawodowego oraz radzenia sobie z niedoborem motywacji do pracy,
10) podniesienia efektywności oraz motywacji do pracy.
Udział pracowników Urzędu Miasta Katowice w szkoleniu powinien przełożyć się na ograniczenie negatywnego wpływu stresu, związanego z realizacją zadań służbowych i mającego niekorzystny wpływ na ich zdrowie. Dodatkowo powinien pozwolić na nabycie umiejętności stosowania technik
i narzędzi antystresowych, wspierających odporność psychiczną oraz kontrolowania własnych emocji w trudnych i stresujących sytuacjach. Uczestnicy powinni nauczyć się optymalnego gospodarowania czasem m.in. poprzez trafne ustalanie priorytetów i celów.
Udział pracowników Urzędu Miasta Katowice w szkoleniu powinien przełożyć się również na wzrost satysfakcji z wykonywanych zadań.

Liczba uczestników - 212 pracowników Urzędu Miasta Katowice.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla każdej grupy szkoleniowej:
1) trenera,
2) dostęp do platformy szkoleniowej/komunikatora on-line,
3) wsparcie techniczne przez cały okres realizacji szkolenia,
4) materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej dostarczone przed szkoleniem (e-podręczniki, pliki dokumentów w dowolnym formacie, materiały VOD),
5) listy obecności,
6) zaświadczenia o udziale w szkoleniu,
7) raport poszkoleniowy.
Zamawiający wymaga aby warsztaty były prowadzone równocześnie dla co najmniej dwóch grup przez trenera przydzielonego odrębnie dla każdej grupy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 6a
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 7a do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 72365,78 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkolenie „ Profesjonalna obsługa klienta, praca z trudnym klientem” – program powinien uwzględniać zagadnienia dotyczące:
1) zapoznania się z najlepszymi standardami i praktykami obsługi klienta,
2) prawidłowej komunikacji i profesjonalnego podejścia w obsłudze klienta,
3) nabycia umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami,
4) nabycia umiejętności nieulegania presji, groźbom i manipulacji, kontrolowania negatywnych emocji,
5) zapoznania się z zasadami skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej dostosowanych do poszczególnych typów klientów,
6) udoskonalenie umiejętności komunikacji językowej uczestników poprzez nabycie umiejętności praktycznego stosowania zasad prostego języka (plain language) w codziennej pracy zawodowej, jak również redagowania tekstu zgodnie z wymaganiami standardu prostego języka.
Udział pracowników w szkoleniu powinien przełożyć się na nabycie umiejętności asertywnego komunikowania, porozumiewania się oraz nieulegania presji w obsłudze trudnego klienta. Nabyte umiejętności zapewnią profesjonalną obsługę trudnego klienta, skuteczne radzenie sobie z trudnymi emocjami. Udział pracowników w szkoleniu pozwoli na zwiększenie komfortu pracy i jej efektowności.
Liczba uczestników 141 pracowników Urzędu Miasta Katowice.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla każdej grupy szkoleniowej:
1) trenera,
2) dostęp do platformy szkoleniowej/komunikatora on-line,
3) wsparcie techniczne przez cały okres realizacji szkolenia,
4) materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej dostarczone przed szkoleniem (e-podręczniki, pliki dokumentów w dowolnym formacie, materiały VOD),
5) listy obecności,
6) zaświadczenia o udziale w szkoleniu,
7) raport poszkoleniowy.

Zamawiający wymaga aby warsztaty były prowadzone równocześnie dla co najmniej dwóch grup przez trenera przydzielonego odrębnie dla każdej grupy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
-Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 6b.
-projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 7b do SWZ.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 39894,82 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 10

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36464,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70665,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36464,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIK Consulting Wojciech Michałek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781112647

7.3.3) Ulica: ul. Różyckiego 2 lok 23

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-510

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36464,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19317,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19317,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Publico Anna Kornacka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522225073

7.3.3) Ulica: ul. Zakole 17 lok. 5

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-454

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19317,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.