eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWY MATERIAŁÓW SANITARNYCH



Ogłoszenie z dnia 2022-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWY MATERIAŁÓW SANITARNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA STOŁECZNA POLICJI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012126482

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowolipie 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-150

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ksp.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.policja.waw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/ksp_warszawa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWY MATERIAŁÓW SANITARNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e28f5085-d104-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00259101

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007200/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.29 Materiały sanitarne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00154147/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP-1228/22/74/IR

4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 120986,86

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest zawarcie umowy ramowej na dostawy rur kanalizacyjnych z tworzyw.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ odpowiedni do zadania będący jednocześnie formularzem cenowym oraz Rozdz. XIX SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44163110-4 - Rury odpływowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44163112-8 - Układ kanalizacyjny

44162000-3 - Instalacje rurowe

44163130-0 - Ściekowe przewody rurowe

44115210-4 - Tworzywa hydrauliczne

44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy

4.5.5.) Wartość części: 15747,86 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest zawarcie umowy ramowej na dostawy zaworów, wodomierzy, rozdzielaczy c.o.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ odpowiedni do zadania będący jednocześnie formularzem cenowym oraz Rozdz. XIX SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42131110-0 - Zawory do grzejników centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42131260-6 - Zawory kulowe

42131147-8 - Zawory bezpieczeństwa

42131100-7 - Zawory funkcyjne

38421100-3 - Wodomierze

4.5.5.) Wartość części: 56508,20 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest zawarcie umowy ramowej na dostawy elementów i akcesoriów sanitarnych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ odpowiedni do zadania będący jednocześnie formularzem cenowym oraz Rozdz. XIX SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44600000-6 - Zbiorniki, rezerwuary i pojemniki; grzejniki centralnego ogrzewania i kotły

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38425100-1 - Manometry

42122000-0 - Pompy

42131150-2 - Zawory hydrantowe

42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura

43328100-9 - Urządzenia hydrauliczne

44411000-4 - Wyroby sanitarne

38412000-6 - Termometry

4.5.5.) Wartość części: 48730,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.