Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00169847/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prace utrzymaniowe i konserwacyjne urządzeń MSR Traffic/Global Traffic Systems/Vialis związanych z systemem zarządzania ruchem.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wilczak 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-623
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zdm.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdm.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdm.poznan.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace utrzymaniowe i konserwacyjne urządzeń MSR Traffic/Global Traffic Systems/Vialis związanych z systemem zarządzania ruchem.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12fbc631-0ca5-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00258960
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000726/36/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Prace utrzymaniowe i konserwacyjne urządzeń MSR Traffic/Global Traffic Systems/Vialis oraz systemu wag preselekcyjnych i systemu Redlight zlokalizowanych na terenie miasta Poznania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00169847/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.RITS.341.70.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 595230,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie prac utrzymaniowych i konserwacyjnych urządzeń MSR Traffic związanych z systemem zarządzania ruchem tj. systemów oraz urządzeń zlokalizowanych w centrum sterowania ruchem oraz sterowników sygnalizacji MSR Traffic zlokalizowanych na terenie miasta Poznania.4.5.3.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50232200-2 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej
71314100-3 - Usługi elektryczne
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 325420,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie prac utrzymaniowych i konserwacyjnych urządzeń Global Traffic Systems/Vialis związanychz systemem zarządzania ruchem tj. systemów oraz urządzeń zlokalizowanych w centrum sterowania ruchem oraz sterowników sygnalizacji Global Traffic Systems/Vialis zlokalizowanych na terenie miasta Poznania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50232200-2 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej
71314100-3 - Usługi elektryczne
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 269810,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 477409,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 477409,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 477409,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MSR TRAFFIC Zakład Systemów Sterowania Ruchem Drogowym Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7771000131
7.3.3) Ulica: Wysogotowo ul. Kamienna 7
7.3.4) Miejscowość: Przeźmierowo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-081
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
"MSR TRAFFIC" ZAKŁAD SYSTEMÓW STEROWANIA RUCHEM DROGOWYM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 477409,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił ww. postępowanie w części II na podstawie art. 255 pkt 2 w zw. z art. 266 ustawy, ze względu na to, że jedyna złożona oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 w zw. z art. 266 ustawy.
Uzasadnienie prawne i faktyczne odrzucenia oferty:
Zgodnie z treścią punktu 14.6 ppkt 4) SWZ, jednym elementów oferty jest formularz cenowy, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ). Wymaganym elementem tego formularza, poza kalkulacją czynności i urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, jest tabela zawierająca średni udział procentowy robocizny, materiałów i sprzętu (RMS) obliczony ze wskazanych pozycji ww. kalkulacji. Dane zawarte w tej tabeli są wymagane w celu umożliwienia dokonania ewentualnej zmiany umowy w okolicznościach opisanych w §13 ust. 1 lit. m) umowy. Wykonawca nie wypełnił ww. tabeli, wskutek czego dokonanie ewentualnych zmian umowy w okolicznościach określonych w §13 ust. 1 lit. m) umowy stałoby się niemożliwe. Tym samym należy uznać, że treść oferty Wykonawcy jest niezgodna z warunkami zamówienia, przez co oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 w zw. z art. 266 ustawy Pzp.
Należy podkreślić, że wskazany powyżej brak (niewypełnienie tabeli dot. średniego udziału procentowego RMS) nie może zostać konwalidowany w drodze poprawienia omyłki zgodnie z art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, gdyż Zamawiający nie ma żadnych podstaw do samodzielnego ustalenia wartości średnich kosztów RMS na podstawie treści oferty. Natomiast ustalenie tych wartości na podstawie wyjaśnień Wykonawcy byłoby niedopuszczalne w świetle art. 223 ust. 1 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad modernizacją wnętrz budynku Ośrodka Wspomagania Rodziny w Kobylnicy (segment B).
- Zadanie 55287 "Przebudowa budynku biurowo-sztabowego dla potrzeb Wojskowego Centrum Rekrutacji w Koninie". Wykonanie Dokumentacji Projektowo - Kosztorysowej.
- Sukcesywna dostawa płynów i sprzętu do dializy oraz preparatów i sprzętu do terapii żywieniowej do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Usługa ochrony i monitorowania obiektów WSPL-u
- Dostawa sprzętu AGD i RTV dla jednostek UAM.
- Zakup subskrypcji oprogramowania dla obsługi webinariów internetowych dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa subskrypcji pakietu "Microsoft 365" lub rozwiązania równoważnego na potrzeby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. wraz z usługami towarzyszącymi"
- Usługa dostępu do systemu informacji prawnej
- Usługa utrzymania i konsultacji wraz z rozwojem systemu ENOVA
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wielkopolskim.
- USŁUGA DOSTĘPU, UTRZYMANIA I MODYFIKACJI SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DO OBSŁUGI PROJEKTU "ZACHODNIOPOMORSKIE MAŁE SKARBY - II EDYCJA"
- Wykonanie pomiarów elektrycznych w obiektach Uniwersytetu Śląskiego
więcej: Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.