eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sośnicowice › Adaptacja pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Sośnicowicach na Biuro Obsługi Klienta

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Sośnicowicach na Biuro Obsługi Klienta

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sośnicowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257788

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 19

1.5.2.) Miejscowość: Sośnicowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-153

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sosnicowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sosnicowice.i-gmina.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sosnicowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Sośnicowicach na Biuro Obsługi Klienta

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd4aace6-dddc-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00258787

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022668/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Adaptacja pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Sośnicowicach na Biuro Obsługi Klienta

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00181497

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-4/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są wszystkie, niezbędne do wykonania roboty budowlane związane z adaptacją pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Sośnicowicach na Biuro Obsługi Klienta z uwzględnieniem standardów dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami w ramach zadania pn.:” Adaptacja pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Sośnicowicach na Biuro Obsługi Klienta”.

Zakres i rodzaje robót objęte przedmiotem zamówienia:
1) Wykonanie remontu zewnętrznej rampy dla osób niepełnosprawnych przy wejściu głównym, zgodnie z projektem technicznym:
• Rozebranie istniejącej warstwy kostki betonowej,
• Wykonanie korekty przebiegu i nachylenia pochylni,
• Rozebranie części istniejących pochwytów,
• Montaż krawężników i wykonanie opaski żwirowej na styku ze ścianą budynku Urzędu,
• Wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej wraz z montażem pasów ostrzegawczych z kostki oraz guzków dotykowych ze stali nierdzewnej,
• Wykończenie murku tynkiem mozaikowym,
• Wykonanie nowych pochwytów.

2) Wykonanie remontu toalet na parterze (pom. nr P0.03, P0.04, P0.05), zgodnie z projektem technicznym:
• Rozebranie fragmentu ścian,
• Wykonanie nowego układu ścian z bloczków gipsowych,
• Demontaż istniejących urządzeń i nieczynnych instalacji,
• Skucie istniejących płytek podłogowych i ściennych,
• Wykonanie nowej posadzki z płytek oraz wykończenie ścian płytkami ceramicznymi,
• Wymiana stolarki drzwiowej,
• Wykonanie sufitu z płyt g/k wraz z zabudową kanałów wentylacyjnych,
• Wymiana instalacji wody zimnej,
• Wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej,
• Wykonanie kanałów wentylacyjnych wraz z montażem wentylatora mechanicznego,
• Wymiana instalacji elektrycznej wraz z montażem opraw oświetleniowych i gniazd wtyczkowych,
• Wykonanie instalacji przyzywowej dla osób niepełnosprawnych,
• Montaż urządzeń oraz wyposażenia.

3) Wykonanie remontu i adaptacji pomieszczenia nr P0.06 na biuro obsługi klienta, zgodnie z projektem Technicznym:
• Prace demontażowe wyposażenia,
• Skucie posadzki z płytek, przygotowanie ścian, uzupełnienie ubytków ścian i sufitu,
• Wymiana drzwi wejściowych z wymianą nadproża,
• Wymiana instalacji elektrycznej wraz z montażem opraw oświetleniowych i gniazd wtyczkowych,
• Wykonanie instalacji strukturalnej,
• Wykonanie nowej posadzki z płytek gresowych,
• Wykonanie gładzi na ścianach i suficie oraz malowanie dwukrotnie farbami ceramicznymi w kolorze białym,
• Montaż wyposażenia meblowego,

4) Wykonanie remontu i adaptacji pomieszczenia nr P0.02, zgodnie z projektem technicznym:
• Prace demontażowe wyposażenia,
• Rozebranie ścianki pomiędzy korytarzem a pomieszczeniem (częściowo szklanej),
• Skucie istniejących posadzek z płytek,
• Wykonanie nowej ścianki pełnej z bloczków betonu komórkowego pomiędzy korytarzem wraz z montażem nowych drzwi przeszklonych,
• Przygotowanie ścian i sufitów do malowania (uzupełnienie tynków, usunięcie zawilgoceń, wykonanie gładzi),
• Wykonanie nowej posadzki z płytek gresowych,
• Wymiana instalacji elektrycznej wraz z montażem opraw oświetleniowych oraz gniazd wtyczkowych,
• Montaż instalacji strukturalnej,
• Montaż kanału wentylacyjnego i nawiewników okiennych,
• Wykończenie ścian farbami ceramicznymi w kolorze białym,
• Wykończenie sufitu farbami lateksowymi w kolorze białym
• Montaż wyposażenia meblowego.

5) Remont holu i korytarza głównego na parterze budynku P0.01, zgodnie z projektem technicznym:
• Prace demontażowe wyposażenia i nieczynnych instalacji,
• Skucie posadzek z płytek,
• Uzupełnienie tynków, zamurowanie dziur i otworów,
• Zabudowa kanałów wentylacyjnych i rur instalacyjnych płytą g/k,
• Wymiana stolarki drzwiowej,
• Wymiana instalacji elektrycznej,
• Montaż instalacji strukturalnej,
• Montaż kanałów wentylacyjnych wraz z wentylatorem mechanicznym,
• Przygotowanie ścian i sufitów do malowana (gładź, gruntowanie),
• Wykonanie nowej posadzki z płytek gresowych,
• Montaż wycieraczki systemowej,
• Montaż elementów udogodnień dla osób ze szczególnymi potrzebami (ścieżki kierunkowe, płyty ostrzegawcze, płytki dotykowe, itp.),
• Montaż opraw oświetleniowych zwykłych i awaryjnych oraz gniazd wtyczkowych,

Szczegółowy zakres prac określający przedmiot zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące Załącznik nr 7 do SWZ. Jako przedmiot zamówienia należy rozumieć wszystkie niezbędne prace, konieczne do wykonania zadania związanego z adaptacja pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Sośnicowicach na potrzeby Biura Obsługi Klienta, określone w dokumentacji projektowej stanowiące Załącznik nr 7 do SWZ .
Przedmiar, stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ stanowi jedynie element pomocniczy przy sporządzaniu oferty, jakiekolwiek pominięcia pozycji, niedoszacowania i braki nie mogą stanowić podstawy do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Podstawą do wyceny prac objętych zamówieniem jest dokumentacja projektowa i STWiOR. Wykonawca, w przypadku stwierdzenia, iż przedmiar nie jest kompletny i nie zawiera wszystkich koniecznych do wykonania elementów i robót, powinien go uzupełnić zgodnie ze swoją kalkulacją, w oparciu o dokumentację projektową.
a) Lokalizacja zadania: 44-153 Sośnicowice, ul. Rynek 19, działka nr 221.
c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 7 do SWZ.
d) UWAGA:
Przedmiot zamówienia nie obejmuje poz. nr 87, 89, 90, 94, 97 przedmiaru i nie należy ich uwzględniać w cenie oferty.

Przed rozpoczęciem prac należy przygotować i uzgodnić z Zamawiającym harmonogram realizacji prac, uwzględniając w nim taką organizację i etapowanie prac, aby w jak najmniejszym stopniu prowadzone prace zaburzały pracę Urzędu Miejskiego w Sośnicowicach. Roboty prowadzone będą w czasie funkcjonowania Urzędu Miejskiego. Przeprowadzenie prac najbardziej uciążliwych dla normalnego funkcjonowania pracy Urzędu Miejskiego należy rozważyć w dni wolne od pracy Urzędu.
e) Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych.
f) Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wszelkie wskazane w dokumentacji znaki handlowe, towarowe, nazwy modeli, numery katalogowe czy też normy należy rozumieć, jako przykładowe i służą one jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów, a nie są wskazaniem producenta - rozpatrywać je należy łącznie ze słowem „równoważny”.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją stanowiącą załącznik nr 7 do SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie (urządzenie, produkt, materiał, technologia) spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
g) Przedmiot umowy wykonany zostanie z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Materiały powinny odpowiadać wymaganiom określonym przepisami o wyrobach budowlanych oraz wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
h) Materiały z rozbiórki ( w tym również materiały niebezpieczne) winny być usunięte przez Wykonawcę na jego koszt poza teren budowy przy przestrzeganiu przepisów o odpadach. Koszt związany z rozbiórką materiałów, transportem, składowaniem (utylizacją) ponosi Wykonawca, nie podlega on osobnej zapłacie i jest zawarty w wynagrodzeniu umownym.
i) Wykonując przedmiot zamówienia Wykonawca winien uwzględnić zapisy art. 6 pkt 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240).
j) Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych, ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach, ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny i ustawie z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych.

k) Wymagany okres gwarancji:
Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli Zamawiającemu gwarancji zgodnie z oświadczeniem stanowiącym załącznik do umowy (załącznik nr 5 do SWZ). Minimalny wymagany okres gwarancji na roboty objęte przedmiotem zamówienia wynosi 36 miesięcy licząc od daty wskazanej w protokole odbioru końcowego. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie przedłużając okres minimalny o dodatkowe 24 miesiące, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale „Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert” (rozdział 18 SWZ). Wykonawca składając ofertę akceptuje oświadczenie gwarancyjne stanowiące załącznik do umowy (załącznik nr 5 do SWZ), w którym określono zakres gwarancji i uprawnienia Zamawiającego oraz obowiązki gwaranta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319111,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 407500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319111,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMPERBUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7343579836

7.3.3) Ulica: Łęki 70

7.3.4) Miejscowość: Łęki

7.3.5) Kod pocztowy: 33-314

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319111,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.