Ogłoszenie z dnia 2023-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00192821/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-26
- 2023/BZP 00221782/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i wdrożenie oprogramowania do prowadzenia ewidencji zasobów nieruchomości będących we władaniu Prezydenta Bytomia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytom
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255269
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bytom.pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umbytom.logintrade.net/zapytania_email,124636,2b92879eec4f593d59032066ee208b99.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i wdrożenie oprogramowania do prowadzenia ewidencji zasobów nieruchomości będących we władaniu Prezydenta Bytomia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f439a4f7-e3fe-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00258743
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038736/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Zakup i wdrożenie oprogramowania dla Wydziału Obrotu Nieruchomościami w UM Bytom
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00192821
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PA.271.1.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie oprogramowania do prowadzenia ewidencji zasobów nieruchomości będących we władaniu Prezydenta Bytomia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowne - stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na całość przedmiotu zamówienia 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi, liczonej od dnia odbioru, zabezpieczającej pełne i poprawne funkcjonowanie dostarczonego przedmiotu umowy. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji i rękojmi, który będzie oceniany w ramach kryteriów oceny ofert.
4. Zamawiający na podstawie art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje prawo opcji polegające na przeprowadzeniu do dwóch dodatkowych szkoleń w siedzibie Zamawiającego z obsługi wdrożonego oprogramowania dla nie więcej niż 10 użytkowników każde. Skorzystanie z opcji może nastąpić na podstawie oświadczenia Zamawiającego przekazanego Wykonawcy, w przypadku zaistnienia potrzeby przeprowadzenia dodatkowych szkoleń i pozyskania środków finansowych na realizację zamówienia objętego opcją. Skorzystanie z opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może ale nie musi skorzystać. Szczegółowy opis opcji znajduje się w Projektowanych postanowieniach umownych.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie podzielił postępowania na części, ponieważ wszystkie elementy zamówienia muszą tworzyć zintegrowaną całość. Zastosowanie podziału na części mogłoby skutkować tym, że system będzie niekompletny, poszczególne elementy nie będą ze sobą kompatybilne, zostaną uzyskane dublujące się funkcjonalności lub może doprowadzić do braku możliwości wdrożenia przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy jedna z nich nie zostanie zrealizowana.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia. Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160392,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160392,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TENSOFT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7542713438
7.3.3) Ulica: ul. Technologiczna 2
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-839
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160392,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ I SANITARNEJ WRAZ Z TOWARZYSZĄCYMI ROBOTAMI BUDOWLANYMI
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 2 w Bytomiu w roku szkolnym 2025/2026
- "Wykonanie analiz fizykochemicznych, radiochemicznych i bakteriologicznych wód kopalnianych, zrzutowych, odbiorników powierzchniowych i osadów" dla SRK S.A.
- "Serwis urządzeń systemu ogólnozakładowej łączności telefonicznej oraz systemów dyspozytora ruchu produkcji DGT" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń."
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji "Budowa obiektu socjalno-biurowego na potrzeby Pompowni Stacjonarnych Oddziału Centralny Zakład Odwadniania Kopalń" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń
- ,,Wycena składników majątku Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A oraz majątku nie będącego własnością SRK S.A., - KONTROPERAT/DRUGI OPERAT",
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup licencji, wdrożenie e-usługi dla obsługi wniosku o aktualizację danych EGiB oraz kwalifikowanej pieczęci elektronicznej w ramach projektu"Cyfrowe rozwiązania dla geodezji Powiatu Limanowskiego"
- Zakup sprzętu komputerowego, elektronicznego oraz urządzeń wielofunkcyjnych w ramach projektów "Podniesienie efektywności i jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Wąbrzeźnie", "Podniesi(...)
- Odnowienie licencji na oprogramowanie antywirusowe z rozszerzeniem funkcjonalności o szyfrowanie dysków i usługą Sandbox, odnowienie licencji do UTM wraz z rozszerzeniem ich funkcjonalności
- Dostawa części komputerowych i oprogramowania dla Jednostki Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- Cyberbezpieczna Warka - realizacja projektu w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd - poprawa cyberbezpieczeństwa JST
- Dostawa wyposażenia dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Kamieńsku w ramach projektu pn.: "Szkoła przyszłości - bądź gotowy na sukces".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.