Ogłoszenie z dnia 2024-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00035867/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wynajmu autokarów i mikrobusów wraz z kierowcą w celu przewozu osób dla potrzeb Uczelni - wyjazdy krajowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bankowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 032 359 13 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/us1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wynajmu autokarów i mikrobusów wraz z kierowcą w celu przewozu osób dla potrzeb Uczelni - wyjazdy krajowe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f84b6130-b061-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00258743
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00035867
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.382.4.28.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 295057,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część A: Wyjazdy z jednostek Zamawiającego, zlokalizowanych w Katowicach, Chorzowie i Sosnowcu autokarami posiadającymi co najmniej 51 miejsc siedzących;1) Przedmiotem zamówienia jest wynajem autokarów i mikrobusów wraz z kierowcą w celu świadczenia usług krajowego przewozu osób w zakresie prowadzonej przez Zamawiającego działalności – badania naukowe, konferencje, szkolenia, zajęcia dydaktyczne, w tym wyjazdy w teren na praktyki, wyjazdy na zawody sportowe, koncerty itp.;
2) Sposób realizacji zamówienia: zamówienie będzie realizowane co najmniej dwoma autokarami posiadającymi co najmniej 51 miejsc siedzących (z kierowcą włącznie) każdy.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4) Usługi będą realizowane według bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie zleceń, w terminie od daty zawarcia umowy (nie wcześniej jednak niż od dnia 09.03.2024r.) przez okres 12 miesięcy lub do wcześniejszego wyczerpania kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, jeżeli jej wyczerpanie nastąpi przed upływem 12 miesięcy.
5) Każdy z pojazdów wykorzystywanych do realizacji usługi musi być w dobrym stanie technicznym, zapewniającym prawidłowe, zgodne z właściwymi przepisami prawa i bezpieczne wykonywanie zamówienia, posiadać aktualne badania techniczne określone właściwymi przepisami prawa oraz ubezpieczenie OC i NNW.
6) Kierowcy Wykonawcy zobowiązani są do posiadania odpowiednich uprawnień i kwalifikacji zawodowych do prowadzenia tego typu pojazdów.
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 212129,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część B: Wyjazdy z jednostek Zamawiającego, zlokalizowanych w Cieszynie autokarem posiadającym co najmniej 51 miejsc siedzących;1) Przedmiotem zamówienia jest wynajem autokaru wraz z kierowcą w celu świadczenia usług krajowego przewozu osób w zakresie prowadzonej przez Zamawiającego działalności – badania naukowe, konferencje, szkolenia, zajęcia dydaktyczne, w tym wyjazdy w teren na praktyki, wyjazdy na zawody sportowe, koncerty itp.;
2) Sposób realizacji zamówienia: zamówienie będzie realizowane co najmniej jednym autokarem posiadającym co najmniej 51 miejsc siedzących (z kierowcą włącznie).
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4) Usługi będą realizowane według bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie zleceń, w terminie od daty zawarcia umowy (nie wcześniej jednak niż od dnia 09.03.2024r.) przez okres 12 miesięcy lub do wcześniejszego wyczerpania kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, jeżeli jej wyczerpanie nastąpi przed upływem 12 miesięcy.
5) Każdy z pojazdów wykorzystywanych do realizacji usługi musi być w dobrym stanie technicznym, zapewniającym prawidłowe, zgodne z właściwymi przepisami prawa i bezpieczne wykonywanie zamówienia, posiadać aktualne badania techniczne określone właściwymi przepisami prawa oraz ubezpieczenie OC i NNW.
6) Kierowcy Wykonawcy zobowiązani są do posiadania odpowiednich uprawnień i kwalifikacji zawodowych do prowadzenia tego typu pojazdów.
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 62037,04 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część C: Wyjazdy z jednostek Zamawiającego, zlokalizowanych w Katowicach, Chorzowie i Sosnowcu mikrobusem posiadającym co najmniej 9 miejsc siedzących;1) Przedmiotem zamówienia jest wynajem autokaru wraz z kierowcą w celu świadczenia usług krajowego przewozu osób w zakresie prowadzonej przez Zamawiającego działalności – badania naukowe, konferencje, szkolenia, zajęcia dydaktyczne, w tym wyjazdy w teren na praktyki, wyjazdy na zawody sportowe, koncerty itp.;
2) Sposób realizacji zamówienia: zamówienie będzie realizowane co najmniej jednym mikrobusem posiadającym co najmniej 9 miejsc siedzących (z kierowcą włącznie).
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4) Usługi będą realizowane według bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie zleceń, w terminie od daty zawarcia umowy (nie wcześniej jednak niż od dnia 29.03.2024r.) przez okres 12 miesięcy lub do wcześniejszego wyczerpania kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, jeżeli jej wyczerpanie nastąpi przed upływem 12 miesięcy.
5) Każdy z pojazdów wykorzystywanych do realizacji usługi musi być w dobrym stanie technicznym, zapewniającym prawidłowe, zgodne z właściwymi przepisami prawa i bezpieczne wykonywanie zamówienia, posiadać aktualne badania techniczne określone właściwymi przepisami prawa oraz ubezpieczenie OC i NNW.
6) Kierowcy Wykonawcy zobowiązani są do posiadania odpowiednich uprawnień i kwalifikacji zawodowych do prowadzenia tego typu pojazdów.
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 20891,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowo-Usługowe JULBUS Tomasz Habzik, Daniel Nocoń Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 645-255-08-25
7.3.3) Ulica: Anieli Krzywoń 16
7.3.4) Miejscowość: Radzionków
7.3.5) Kod pocztowy: 41-922
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71060,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowo-Usługowe JULBUS Tomasz Habzik, Daniel Nocoń Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 645-255-08-25
7.3.3) Ulica: Anieli Krzywoń 16
7.3.4) Miejscowość: Radzionków
7.3.5) Kod pocztowy: 41-922
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sigmatourist Dariusz Kucharski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6251275714
7.3.3) Ulica: Jabłoniowa 45
7.3.4) Miejscowość: Będzin
7.3.5) Kod pocztowy: 42-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DARIUSZ KUCHARSKI SIGMATOURIST
jakie przetargi wygrała firma
DARIUSZ KUCHARSKI SIGMATOURIST
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Inwestycje dotyczące łazienek/sanitariatów w Zespole Szkół Zawodowych Specjalnych Nr 6 w Katowicach
- Dostawa mebli warsztatowych do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY" w Zespole Szkół Zawodowych nr 3 im. Adama Kocura w Katowicach
- Wykonanie demontażu i diagnostyki silnika synchronicznego 6 kV typu D500/1200 fabr. 627741 przetwornicy elektromaszynowej maszyny wyciągowej górniczego wyciągu szybowego Krakus Zachód dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ,,Staszic-Wujek" Ruch ,,Wujek"
- Przebudowa zatoki autobusowej w ciągu ul. Jankego w Katowicach
- Przeprowadzenie szkolenia elektrycznego G1 do 1kv pod nazwą ,,SEP dla uczniów z egzaminem" w ramach projektu pn.: ,,Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start" w ZS7 w Katowicach.
- dostawa wraz z instalacją indywidualnych urządzeń pomiarowych zużycia mediów w zasobach mieszkaniowych Katowickiego TBS Sp. z o.o. w roku 2025 - DRUGI PRZETARG
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi transportu na wyjazdy edukacyjne dla uczestników szkół podstawowych wraz z opiekunami w ramach projektu pn. "Młodzi kreatywni"
- Wsparcie grupowe dla dzieci w pieczy zastępczej oraz dla rodzin zastępczych
- Usługa gastronomiczna, hotelarska, konferencyjna dla uczestników wydarzeń organizowanych przez Wydział Chemiczny PW
- "Dowóz uczniów z terenu Gminy Glinojeck do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026"
- Dowóz uczniów do szkół i odwóz ze szkół wraz z opieką w czasie przewozu na lata 2025/2026 oraz 2026/2027"
- Usługa hotelowa- cateringowa, transportowa i szkoleniowa na potrzeby organizacji szkolenia terenowego ukierunkowanego na identyfikację i metody eliminacji gatunków inwazyjnych ''.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.