eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Utrzymanie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gorzowa Wlkp.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gorzowa Wlkp.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iwona.pieczkowska@um.gorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gorzowa Wlkp.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5358ee46-c7f7-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00258686

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048526/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.35 Utrzymanie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gorzowa Wlkp.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00146782

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.12.2023.IKP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówieniem objęte są usługi związane z utrzymaniem i funkcjonowaniem kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
Zakres prac obejmuje między innymi :
1. Czyszczenie studni rewizyjnych i chłonnych oraz ulicznych studzienek ściekowych,
2. Czyszczenie kanałów i przykanalików sieci kanalizacji deszczowej,
3. Czyszczenie odwodnień liniowych terenu typu ACO-DRAIN,
4. Wymiana uszkodzonych włazów i kratek ściekowych oraz elementów odwodnień liniowych ACO-DRAIN.
5. Regulacja pionowa włazów i kratek ściekowych
6. Realizacja zgłoszonych przez Zamawiającego „spraw pilnych” polegających m.in. na :
a) Uzupełnieniu brakujących kratek na wpustach i włazach na studniach;
b) Wypompowaniu wody z dróg, budynków, terenów zielonych i innych, które uległy podtopieniu w wyniku niesprawnego działania lub awarii miejskiej kanalizacji deszczowej;
c) Udrożnieniu wpustów, studni oraz kanałów poprzez ich wyczyszczenie, których zanieczyszczenie powoduje wystąpienie podtopień na danym terenie tj. dróg, budynków, terenów zielonych i innych;
d) Zabezpieczeniu miejsca awarii oraz oznakowania miejsca prowadzonych prac wraz z ewentualnymi utrudnieniami w ruchu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych;
e) Podjęcia działań w czasie podanym w ofercie licząc od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego, także w dni wolne od pracy świąteczne oraz w porze nocnej;
7. Wykonanie projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia robot (jeżeli będzie taka konieczność);
8. Przeglądy techniczne istniejących i nowobudowanych sieci kanalizacji deszczowych;
9. Przekazanie raz na 6 miesięcy informacji o liczbie przechowywanych elementów kanalizacji deszczowej oraz o odpadach wytworzonych podczas realizacji zleconych prac;
10. Zagospodarowania odpadów wytworzonych podczas czyszczenia elementów sieci kanalizacji deszczowej zgodnie z ustawą O odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz. U. z 2022r. poz. 699 ze zm.), gdyż odpad powstały w wyniku czyszczenia jest własnością Wykonawcy i po jego stronie spoczywa odpowiedzialność za jego prawidłowe zagospodarowanie;
11. Przechowywanie w magazynie Wykonawcy elementów kanalizacji deszczowej pochodzących z demontażu np.: kratki, włazy;
12. Raz w roku na podstawie spisanego protokołu pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym należy zdać do punktu skupu złomu uszkodzone elementy kanalizacji deszczowej nie nadające się do ponownego zastosowania i uzyskać dowód przyjęcia złomu uprawniającego do wystawiania przez Wydział Dróg faktury sprzedaży;
13. Wykonawca przejmie odpowiedzialność na czas trwania umowy z tytułu szkód komunikacyjnych powstałych w wyniku np. niezabezpieczonego wpustu czy powstałego zalewiska na niedrożnym wpuście deszczowym lub innych, a związanych z realizacją zamówienia.
14. Zakres robót do wykonania i technologię robót określają w szczególności:
a) Szczegółowy zakres zamówienia
b) Tabela Elementów Rozliczeniowych stanowiąca załącznik do oferty Wykonawcy robót,
c) Projekt Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90480000-5 - Usługi gospodarki ściekowej

90641000-2 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 618370,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 618370,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 618370,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU SANITEX Jan i Elzbieta Zdrzałka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 599-02-02-796

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 618370,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia - 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.