eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Gdański › SR.272.d.02.2024.RG Zakup z sukcesywnymi dostawami paliwa drzewnego (granulat typu: Pellet, Pelet, Pellets) do Domu Pomocy Społecznej "MORS" w Stegnie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SR.272.d.02.2024.RG Zakup z sukcesywnymi dostawami paliwa drzewnego
(granulat typu: Pellet, Pelet, Pellets) do Domu Pomocy Społecznej „MORS” w Stegnie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowodworski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192644808

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Sikorskiego 23

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.8.) Numer faksu: (55)247 36 70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@nowydworgdanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nowydworgdanski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowydworgdanski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SR.272.d.02.2024.RG Zakup z sukcesywnymi dostawami paliwa drzewnego
(granulat typu: Pellet, Pelet, Pellets) do Domu Pomocy Społecznej „MORS” w Stegnie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4f62b1b-c73e-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00258499

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052305/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 SR.272.d.02.2024.RG Zakup z sukcesywnymi dostawami granulatu drzewnego (typu: pellet, pelet,pellets), do Domu Pomocy społecznej "MORS" e Stegnie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00099698

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SR.272.d.02.2024.RG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy paliwa drzewnego (granulat typu: Pellet , Pelet, Pellets), spełniającego parametry normy jakościowej „PN EN 17225-2:2021-10 (Część 2: Klasy peletów drzewnych), klasa A 1” (lub normy równoważnej), i programem certyfikującym DIN plus lub EN plus, oraz wg. ilości i parametrów:
1) szacunkowa ilość: 194 tony;
2) miejsce dostawy: Domu Pomocy Społecznej „MORS” w Stegnie, 82-103 Stegna, ul. Morska 11 (dalej jako: DPS);
3) rodzaj transportu: dostawa przy użyciu samochodu-cysterny przystosowanego do transportu paliwa drzewnego typu granulat i jego rozładunek do magazynu (silosu), za pomocą złącza pneumatycznego;
4) termin realizacji dostaw: nie dłużej niż 72 godziny od złożenia zamówienia przez upoważnioną osobę wyznaczoną przez Dyrektora DPS.
5) średnica: od 6mm plus/minus 1 do 8mm plus/minus 1 mm;
6) długość: od 3,15 do 40 mm;
7) wilgotność całkowita: równa lub mniejsza niż 10 %;
8) zawartość popiołu: równa lub mniejsza niż 0,7 %;
9) wytrzymałość mechaniczna: równa lub większa niż 97,5 %;
10) wartość opałowa: równa lub większa niż 16,5 MJ/kg;
11) gęstość nasypowa: równa lub większa niż 600 kg/m3;
2. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna, jeśli paliwo drzewne będzie posiadało wskazane wyżej parametry, oraz podaną temperaturę topnienia popiołu.
3. Przewidywane terminy dostaw oraz ilości paliwa drzewnego:
1) kwiecień 2024 r. – 16 ton
2) czerwiec 2024 r. – 14 ton
3) wrzesień 2024 r. – 20 ton
4) październik 2024 r. – 24 tony
5) listopad 2024 r. – 24 tony
6) grudzień 2024 r. – 24 tony
7) styczeń 2025 r. – 24 tony
8) luty 2025 r. – 24 tony
9) marzec 2025 r. – 24 tony
4. Przy obliczaniu ceny oferty należy przewidzieć także koszty transportu paliwa drzewnego przy użyciu samochodu-autocysterny przystosowanej do transportu paliwa drzewnego i jego rozładunkiem do magazynu (silosów) DPS.
5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przy każdej dostawie paliwa drzewnego (bez wezwania Zamawiającego), oświadczenie w którym Wykonawca potwierdza parametry jakościowe dostarczonego paliwa drzewnego spełniające wymaganą przez Zamawiającego normę lub normę równoważną.
6. W przypadku zastrzeżeń zgłoszonych przez Zamawiającego w zakresie wymaganych parametrów wyszczególnionych w normie jakościowej DIN plus lub normie równoważnej, Zamawiający zleci wykonanie badań dostarczonego paliwa drzewnego dotyczących spełniania wymaganych norm jakościowych.
7. Jeżeli badania wykażą niespełnienie ww. norm jakościowych, kosztami przeprowadzonych badań Zamawiający obciąży Wykonawcę. Ponadto Wykonawca opróżni na własny koszt magazyn (silosy) z dostarczonego nieodpowiadającego wymaganiom paliwa drzewnego i dostarczy nowe paliwo drzewne posiadające normę jakościową DIN plus EN plus lub równoważne.
8. Prawo opcji: Zgodnie z zapisem art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, nie modyfikującego ogólnego charakteru umowy, zgodnie z warunkami:
1) Zamawiający dopuszcza zwiększenie ilości zakupionego paliwa drzewnego o maksymalną ilość – do 39 ton, uzależniając to prawo od potrzeb DPS wynikających np. z warunków pogodowych powodujących skutek w postaci zwiększenia zapotrzebowania paliwo drzewne;
2) w przypadku zwiększenia ilości, o której mowa powyżej, cena zakupu i dostawy paliwa drzewnego nie może być wyższa niż cena wskazana w ofercie przez Wykonawcę i określona w umowie;
3) Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji w następujących okolicznościach:
a) wyczerpanie ilości zamówienia podstawowego (tj. 194 tony) w okresie obowiązywania umowy podstawowej, lub
b) niewykorzystanie ilości zamówienia podstawowego (tj. 194 tony) w okresie obowiązywania umowy podstawowej. W takiej sytuacji umowa obowiązywać będzie do momentu wyczerpania zakresu przedmiotu zamówienia z zastosowaniem prawa opcji (194 tony + 39 ton) przez Zamawiającego, ale nie dłużej niż 1 miesiąc (w zależności, która z powyższych przesłanek ziści się w pierwszej kolejności).
9. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia:
1) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez pracownika DPS z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy;
2) dokładne terminy i wielkości dostaw dostosowane będą do możliwości magazynowych DPS, zależnych od ilości spalanego paliwa (czynników atmosferycznych), jednakże zamówienie powinno być złożone nie później niż na 5 dni roboczych przed jego planowanym terminem;
3) szczegółowe wielkości i terminy dostaw będą uzgadniane każdorazowo telefonicznie;
4) DPS zastrzega sobie prawo do zmiany ilości, wielkości i terminów dostaw;
5) Paliwo drzewne dostarczane będzie cyklicznie, nieodpłatnie, transportem własnym Wykonawcy przy użyciu samochodu z naczepą przystosowaną do transportu towaru luzem z pneumatycznym rozładunkiem pelletu do zbiornika magazynowego. Ze względu na usytuowanie pomieszczeń magazynowych samochód dostawczy winien posiadać przewody ciśnieniowe nie krótsze niż 12 m;
6) z uwagi na pojemności magazynowe DPS, jednorazowa dostawa nie może być większa niż 24 tony paliwa drzewnego;
7) dostawa paliwa drzewnego na podstawie zamówienia będzie realizowana przez Wykonawcę jedynie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 – 15.00;
8) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia;
9) dowodem przyjęcia dostawy paliwa drzewnego będzie:
a) prawidłowo wystawiona faktura VAT,
b) dokument WZ z wydrukiem ilości dostarczonego paliwa drzewnego i podpisem przedstawiciela DPS,
c) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające parametry jakościowe dostarczonej partii paliwa drzewnego (Załącznik nr 3 do umowy).
10) Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zwrotu i wymiany części lub całości dostawy i wymiany na własny koszt, która nie odpowiada parametrom określonym w umowie oraz zawiera widoczne zanieczyszczenia (np. elementy płyt wiórowych, zboża itp.) lub niewidoczne, powodujące nieprawidłowe spalanie i powstawanie spieków i szlaki, inne zanieczyszczenia powodujące powstawanie szlaki;
11) Wykonawca dostarczając towar równoważny w stosunku do wymaganego przez Zamawiającego (bądź lepszy) winien wykazać, że skład danego produktu odpowiada produktowi równoważnemu zgodnie z wymaganiami wskazanymi w ust. 1;
12) Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu każdorazowo w trakcie realizacji umowy po zmianie dostarczanego towaru, kopii nw. dokumentów w celu potwierdzenia, że oferowany pellet, odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego:
a) certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia;
b) sprawozdanie z badań przeprowadzone przez laboratorium akredytowane, którego zakres akredytacji obejmuje biopaliwa stałe potwierdzające, iż oferowany pellet posiada właściwości zgodnie z normą PN EN 17225-2:2021-10 (Część 2: Klasy peletów drzewnych), klasa A 1 i programem certyfikującym DIN plus lub EN plus lub inną normą równoważną potwierdzającą, iż przedmiot dostawy ma równoważne parametry.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225495,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247448,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225495,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MERAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571065919

7.3.3) Ulica: Długa

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-827

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225495,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.