eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GołczaRemont i modernizacja dróg na terenie Gminy Gołcza w roku 2025



Ogłoszenie z dnia 2025-06-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i modernizacja dróg na terenie Gminy Gołcza w roku 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gołcza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555921

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gołcza 80

1.5.2.) Miejscowość: Gołcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-075

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@golcza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.golcza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/golcza

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i modernizacja dróg na terenie Gminy Gołcza w roku 2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6322a7cd-ffcf-4cad-9a03-b4462a7144a2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00258294

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00186152

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIR.271.5.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Remont drogi gminnej K140115 w km od 0+000 do km 0+781 w miejscowości Szreniawa, Gmina Gołcza (zadanie współfinansowane ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg),
W ramach części 1 przewidziano do wykonania:
Roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe, pielęgnacja drzew, wywóz karpiny), roboty rozbiórkowe (cięcie i rozbiórka nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową), roboty ziemne (wykonanie koryta), podbudowy (wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych), nawierzchnia (wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych), pobocza utwardzone (wykonanie pobocza utwardzonego kostką brukową i kruszywem ze skropieniem emulsją
i grysami), roboty wykończeniowe i porządkowe (plantowanie terenu), urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego (wykonania wyniesionego przejścia dla pieszych, montaż lamp solarnych), oznakowanie (montaż znaków drogowych, oznakowanie jezdni farbą),

Zakres przedmiotu zamówienia szczegółowo opisuje: Dokumentacja projektowa, Przedmiar robót, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Projekt Stałej Organizacji Ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 776798,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych, drogi w m. Buk, Laski Dworskie, Maków:
-modernizacja powodująca ulepszenie parametrów techniczno–użytkowych drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Buk nr ewidencyjny działki 404 w km 0+000-0+207,
-modernizacja powodująca ulepszenie parametrów techniczno–użytkowych drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Laski Dworskie nr ewidencyjny działki 147 w km 0+000-0+302,
-modernizacja powodująca ulepszenie parametrów techniczno–użytkowych drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Maków nr ewidencyjny działki 149 w km 0+238-0+618.
(zadanie finansowane ze z budżetu gminy Gołcza),

W ramach części 2 przewidziano do wykonania:
- droga w m. Buk: roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe, pielęgnacja drzew, wywóz karpiny), roboty ziemne (wykonanie koryta), podbudowa (wykonanie podbudowy z kruszywa), nawierzchnie (wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych), roboty wykończeniowe i porządkowe (plantowanie terenu),
- droga w m. Laski Dworskie: roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe, pielęgnacja drzew, wywóz karpiny), roboty ziemne (wykonanie koryta), podbudowa (wykonanie podbudowy z kruszywa), nawierzchnie (wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych), roboty wykończeniowe i porządkowe (plantowanie terenu),
- droga w m. Maków: roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe, usunięcie humusu, pielęgnacja drzew, wywóz karpiny), roboty ziemne (wykonanie koryta), podbudowa (wykonanie podbudowy z kruszywa), nawierzchnie (wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych), roboty wykończeniowe i porządkowe (pobocza
z tłucznia ze skropieniem emulsją i grysami, zabezpieczenie krawędzi jezdni płytą ażurową, odmulenie przepustu).

Zakres przedmiotu zamówienia szczegółowo opisuje: Dokumentacje projektowe, Przedmiary robót, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 376949,90 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 673643,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1144027,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 673643,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MATEX Maksymilian Mirek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6591171190

7.3.3) Ulica: Nasiechowice 50

7.3.4) Miejscowość: Miechów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 673643,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 383777,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 691178,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 383777,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: U.T.D. Madar Adam Mirek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6591258531

7.3.3) Ulica: Nasiechowice 50A

7.3.4) Miejscowość: Miechów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 383777,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.