eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Przebudowa budynku internatu ZSLiT w Wojniczu w tym o szyb windowy i remont łazienek celem likwidacji barier architektonicznych w obiekcie projekt:."Program wyrównywania różnic między regionami III"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-11-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku internatu ZSLiT w Wojniczu w tym o szyb windowy i remont łazienek celem likwidacji barier architektonicznych w obiekcie projekt:.”Program wyrównywania różnic między regionami III”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tarnowski - Starostwo Powiatowe w Tarnowie

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Tarnowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 38

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.tarnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/sptarnow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/sptarnow,m,390925,2021.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku internatu ZSLiT w Wojniczu w tym o szyb windowy i remont łazienek celem likwidacji barier architektonicznych w obiekcie projekt:.”Program wyrównywania różnic między regionami III”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8fa1ede-1d35-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00258247

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003812/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa internatu Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych w Wojniczu celem likwidacji barier architektonicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00192259/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 450000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Lokalizacja inwestycji: Zespół Szkół Licealnych i Technicznych w Wojniczu, ul. Jagiellońska 17,
32-830 Wojnicz, działka nr 1665/22
2) Zamówienie polega na przebudowie budynku internatu Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych w Wojniczu o szyb windowy pod montaż platformy dla osób niepełnosprawnych oraz remont łazienek celem likwidacji barier architektonicznych”
4. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie następujących robot:
1) W odniesieniu do prac/robót współfinansowanych ze środków PFRON
a. W zakresie części kubaturowej
• Budowa szybu w konstrukcji murowanej pod montaż platformy dla osób niepełnosprawnych
• Montaż platformy pionowej ( w konstrukcji samonośnej bez maszynowni o napędzie elektrycznym) dla osób niepełnosprawnych , umożliwiającej dostępność na wszystkie kondygnacje.
• Wymania okien na drzwi wejściowe w obrębie pomieszczenia nr 7 (parter)
• Wymiana 2 drzwi wejściowych w obrębie pomieszczenia nr 7 (parter)
• Montaż platformy podłogowej w poziomie parteru, w przewiązce łączącej segment mieszkalny z jadalnią, umożliwiającej pokonanie różnicy poziomu tych segmentów
• Remont dwóch łazienek pod kątek przystosowania dla osób niepełnosprawnych
b. W zakresie zagospodarowania terenu
• Likwidacja schodów zewnętrznych od strony południowej (segment 1 a)
• Rozbiórka zadaszenia nad wejściem do budynku (segment 1 a)
• Likwidacja odcinka chodnika od strony południowej (segment 1 a)
• Budowa nowych schodów zewnętrznych (segment 1 a)
• Rozbudowa istniejącego budynku internatu (segment 1 a) o szyb windowy wraz z wiatrołapem, pod montaż platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych
• Budowa ciągu komunikacyjnego prowadzącego do projektowanej platformy pionowej
• Budowa miejsca postojowego dla samochodu osoby niepełnosprawnej
c. W zakresie instalacji elektrycznych - zgodnie z dokumentacją projektową.
2) W odniesieniu do prac/robót finansowanych ze środków własnych Powiatu przewiduje się remont sanitariatów wyłączając „część I” zrealizowaną w ramach PFRON na kondygnacji parteru , I piętra oraz II drugiego piętra.
3)
a. Projektowane prace budowlane
• prace demontażowe
- demontaż przyborów sanitarnych
- demontaż ściennych okładzin ceramicznych
- odbicie tynków wewnętrznych
- demontaż posadzki gresowej
- demontaż stolarki drzwiowej.
- wykucie bruzd pod przewody instalacji sanitarnej
- wykucie pionów kanalizacji sanitarnej oraz instalacji wodociągowej,
- rozebranie ścian i posadzek z płytek ceramicznych,
• prace remontowe:
- wymiana pionów kanalizacji sanitarnej i instalacji wodociągowej po istniejących trasach
- wykonanie izolacji poziomej posadzek i pionowej w części przeznaczonej dla natrysków oraz nowych posadzek;
- montaż instalacji wodociągowych oraz kanalizacji sanitarnych wraz z pionami kanalizacji sanitarnej
- tynkowanie ścian – tynk kat. III + gładź szpachlowa
- montaż stelaży pod miskę ustępową + obudowa płytami g-k
- wykonanie posadzki gresowej
- wykonanie okładzin ceramicznych ścian do wys. 2,0m
- malowanie ścian i sufitu – farba emulsyjna
- montaż stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami
- montaż przyborów sanitarnych
- wykonanie wpustu podłogowego i złączki do węża.
- wymiana opraw oświetleniowych i gniazd wtykowych,
- demontaż i montaż grzejników.
5. Szczegółowy zakres robót w tym robót zapewniających dostępność dla osób z niepełnosprawnościami oraz wymagania co do zaoferowanych urządzeń w podziale na zakres robót współfinansowanych z PFRON oraz zakres robót finansowanych w całości ze środków własnych Powiatu określa dokumentacja projektowo-kosztorysowa wykonana przez Biuro Projektów i Usług Geodezyjnych INWESTPROJEKT – TARNÓW, 33-100 Tarnów ul. Sowińskiego 19.
6. Z uwagi na fakt, że roboty prowadzone będą w czynnym obiekcie internatu, gdzie należy wziąć pod uwagę bezpieczeństwo przebywających tam osób oraz szczególne zagrożenia związane ze stanem epidemii COVID 19, a w przypadku konieczności wejście do budynku szkoły lub przynależnych, Wykonawca w porozumieniu z Dyrektorem ZSLiT w Wojniczu winien uzgodnić warunki ochrony oraz sposoby zabezpieczeń prze rozpoczęciem robót. Wszelkie prace wymagające czasowego wyłączenia z użytkowania urządzeń internatu winny być ściśle uzgodnione z użytkownikiem obiektu i Inspektorem nadzoru.
7. W związku ze sposobem finansowania zamówienia Zamawiający wymaga, aby dokumenty rozliczeniowe w szczególności kosztorysy powykonawcze i faktura/faktury za realizację zamówienia były sporządzone oddzielnie dla zakresów jak niżej:
a. Zakres robót współfinansowany z PFRON
b. Zakres robót finansowany w całości ze środków własnych Powiatu

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45313100-5 - Instalowanie wind

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione z uwagi na niezłożenie żadnej oferty przetargowej niepodlegającej odrzuceniu (w wymaganym terminie złożono 1 ofertę- Wykonawca wniósł wadium po terminie wyznaczonym jako termin składania ofert)

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.