eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedlina-Zdrój › "Podniesienie poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Jedlina-Zdrój", w ramach 2 zadań



Ogłoszenie z dnia 2023-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Podniesienie poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Jedlina-Zdrój”, w ramach 2 zadań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jedlina-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718202

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 2

1.5.2.) Miejscowość: Jedlina-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-330

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +480748855054

1.5.8.) Numer faksu: +480748510980

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@jedlinazdroj.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.jedlinazdroj.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jedlinazdroj.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Podniesienie poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Jedlina-Zdrój”, w ramach 2 zadań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00e01ee7-f304-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00258162

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064489/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Podniesienie poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Jedlina-Zdrój, w ramach 2 zadań

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

PROGRAM OPERACYJNY INFRASTRUKTURA I ŚRODOWISKO 2014 – 2020 PRIORYTET: III ROZWÓJ SIECI DROGOWEJ TEN-T I TRANSPORTU MULTIMODALNEGO DZIAŁANIE: 3.1. Rozwój drogowej i lotniczej sieci TEN-T

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00225256

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OEL.271.1.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.2. SWZ. Przedmiotem zamówienia jest Podniesienie poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Jedlina-Zdrój, w podziale na 2 części, zwane dalej „zadania”:
1) Zadanie Nr 1 - Budowa stacjonarnego miasteczka rowerowego,
2) Zadanie Nr 2 - Wyniesienie przejścia dla pieszych oraz oznakowanie dwóch przejść dla pieszych na drogach publicznych gminnych.
UWAGA: Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub wszystkie zadania.
2.3. SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego z zadań określa Projekt umowy (odrębny dla każdego zadania), stanowiący Załącznik Nr 12.1 i 12.2 do SWZ, oraz:
a) dla Zadania Nr 1:
- Program Funkcjonalno-Użytkowy, w tym część opisowa i rysunkowa wraz z Planszą zagospodarowania terenu, stanowiący Zał. Nr 1 do SWZ,
Wszystkie załączniki stanowią integralną część SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.5.5.) Wartość części: 428224,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.2. SWZ. Przedmiotem zamówienia jest Podniesienie poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Jedlina-Zdrój, w podziale na 2 części, zwane dalej „zadania”:
1) Zadanie Nr 1 - Budowa stacjonarnego miasteczka rowerowego,
2) Zadanie Nr 2 - Wyniesienie przejścia dla pieszych oraz oznakowanie dwóch przejść dla pieszych na drogach publicznych gminnych.
UWAGA: Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub wszystkie zadania.
2.3. SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego z zadań określa Projekt umowy (odrębny dla każdego zadania), stanowiący Załącznik Nr 12.1 i 12.2 do SWZ, oraz:
b) dla Zadania Nr 2:
- Opis przedmiotu zamówienia, w tym część opisowa i rysunkowa, stanowiący Zał. Nr 2 do SWZ.
- Przedmiar, stanowiący Zał. Nr 3 do SWZ.
Wszystkie załączniki stanowią integralną część SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.5.) Wartość części: 47724,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne
W przedmiotowym postępowaniu na zadanie Nr 1 złożono jedną ofertę. Cena oferty złożonej przez firmę GAMAK Sp. z o.o., ul. Towarowa 9, 44-337 Jastrzębie-Zdrój, wynosi 554 730,00 zł i przekracza środki finansowe jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę brutto: 428 224,50 zł.
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na realizację zamówienia do ceny złożonej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne
W przedmiotowym postępowaniu na zadanie Nr 2 w wyznaczonym terminie tj. do dnia 5 czerwca 2023 r. do godz. 08:00 nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.