Ogłoszenie z dnia 2025-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00197438/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ciągnika rolniczego (mini) wraz z maszynami do prac komunalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MROCZA
1.3.) Oddział zamawiającego: Komórka ZP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350889
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac 1 Maja 20
1.5.2.) Miejscowość: Mrocza
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-115
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mrocza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrocza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mrocza1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup ciągnika rolniczego (mini) wraz z maszynami do prac komunalnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b24ee4ed-a5e2-4df8-be31-ac68f1fbd215
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00258144
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029077/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup ciągnika rolniczego (mini) wraz z maszynami do prac komunalnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00197438
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.3.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 219512,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje dostawę ciągnika rolniczego (mini) wraz z maszynami doprac komunalnych takimi jak:
- pług odśnieżny – lemieszowy,
- posypywarka/rozsiewacz piasku z solą,
- kosiarka bijakowa boczna z przesuwem,
Podstawowe wymagania sprzętowe:
Ciągnik rolniczy (mini)
1) Rok produkcji – ciągnik fabrycznie nowy, rok produkcji co najmniej 2022 lub nowszy,
2) Ciągnik musi spełniać polskie wymogi w zakresie bezpieczeństwa oraz wymagania
poruszania się po drogach publicznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca
1997 r. - Prawo o ruchu drogowym.
3) Dopuszczalna masa własna ciągnika gotowego do pracy max. 1600 kg,
4) Dopuszczalna masa całkowita do 2500 kg,
5) Dopuszczalna masa holowanej przyczepy max. 2500 kg,
6) Silnik:
• wysokoprężny,
• moc co najmniej 32 KM.,
• pojemność min. 1250 – max. 1650 cm3,
• chłodzony cieczą,
• spełniający normy min. III A,
• suchy filtr powietrza,
7) Wymiary:
• ciągnik dwuosiowy,
• długość (mm): max. 3500,
• szerokość (mm): max. 1600,
• rozstaw osi (mm) max. 1700,
8) Koła:
• przednie i tylne o profilu przemysłowym,
9) WOM:
• tylny WOM, niezależny, obroty min. 540 obr/min.,
• załączanie z kabiny ciągnika,
10) TUZ:
• tylny TUZ, kat. 1, hakowy (zatrzaski) lub kulowy,
• przedni TUZ, kat. 1, hakowy (zatrzaski) lub kulowy,
• zaczep dolny regulowany,
• regulowane ramiona podnośnika,
• sterowanie z kabiny ciągnika,
• regulacja szybkości opadania,
• udźwig na tylnych ramionach min. 600 kg.
11) Układ kierowniczy:
• hydrostatyczny,
• wspomaganie hydrauliczne,
12) Układ napędowy:
• napęd 4 x 4,
• przekładnia hydrostatyczna, 2 zakresowa (jazda przód/tył),
• blokada mechanizmu różnicowego,
13) Układ hamulcowy:
• hamulec postojowy,
• tarczowe mokre,
14) Układ hydrauliczny:
• wydajność pompy min. 30 l/min,
• układ hydrauliczny – otwarty,
• rozdzielacz hydrauliczny min. dwusekcyjny,
• podwójna pompa hydrauliczna,
• łącznie min. 4 pary gniazd hydraulicznych,
• niezależny zbiornik oleju,
15) Kabina homologowana:
• drzwi otwierane z prawej i lewej strony,
• fotel kierowcy regulowany, pneumatyczny,
• wycieraczka i spryskiwacz szyby przedniej,
• ogrzewanie, wentylacja,
• wyposażona w oświetlenie wewnętrzne oraz oświetlenie ostrzegawcze, pulsacyjne,
pomarańczowe – listwa dachowa ledowa na całej długości dachu z napisem UMiG Mrocza,
• 2 lusterka boczne,
• instalacja elektryczna i oświetlenie:
• instalacja nominalna 12 V,
• rozruch silnika rozrusznik – kluczyk,
• gniazdo do instalacji elek. przyczepy,
• min. 2 reflektory przednie,
• min. 2 lampy tylne,
• światła awaryjne, kierunkowskazy,
• wyprowadzone gniazdo elektryczne do zasilania np. pługa (obrysówki),
• zestaw wskaźników (podświetlany),
• licznik motogodzin,
• obrotomierz,
• wskaźnik temperatury, poziomu paliwa, ciśnienia oleju,
• kontrolka świateł awaryjnych, kierunkowskazów, hamulca postojowego,
pracy WOM,
• czujnik obecności operatora w ciągniku,
16) Pozostałe wyposażenie:
• Gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, apteczka,
• Zaczep transportowy,
• Zamykane na klucz drzwi,
• Pełna dokumentacja techniczna w języku polskim (instrukcja obsługi),
• Błotniki,
• Ciągnik musi być wyposażony w osprzęt (gniazda hydrauliczne, zaczepy, układy
zawieszenia) umożliwiający pracę z oferowanymi maszynami,
• Ciągnik musi być gotowy do natychmiastowej pracy,
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków pozostałe parametry sprzętu opisano w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16700000-2 - Ciągniki
16310000-1 - Kosiarki
16141000-5 - Rozsiewacze nawozów
4.5.5.) Wartość części: 139837,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienia obejmuje dostawę następujących maszyn komunalnych:- Kosiarka bijakowa boczna
- Przyczepa rolnicza
Podstawowe wymagania sprzętowe:
1. Kosiarka bijakowa boczna
- Rok produkcji – kosiarka fabrycznie nowa, rok produkcji co najmniej 2022 lub nowsza,
- Maszyna musi współpracować z ciągnikiem Zetor Proxima,
zaczepiana na tylnym TUZ,
możliwość nachylenie do – 60o, + 90o, z regulowanym hydraulicznie przesuwem bocznym,
- Konstrukcja wzmocniona, umożliwiająca pracę w ciężkich warunkach, - Kosiarka wyposażona w bezpiecznik hydrauliczny,
- Liczba noży min. 14 szt.
- Szerokość robocza min. 1600 mm.,
-Regulacja wysokości koszenia za pomocą wału kopiującego,
- Kosiarka musi być gotowa do natychmiastowej pracy,
2. Przyczepa rolnicza
- Rok produkcji – przyczepa fabrycznie nowa, rok produkcji co najmniej 2022 lub nowsza,
- przyczepa dwuosiowa – tandem,
- wywrot trójstronny (prawo, lewo i tył),
- ładowność min. 6 ton,
- burty 50 cm. wysokości,
- przyczepa musi być wyposażona w:
• nadstawki pełne 50 cm.,
• mocowanie koła zapasowego oraz oczywiście koło zapasowe,
• plandekę oraz mocowania/stelaż do plandeki,
• drabinkę do wejścia,
• stopę podporową,
• dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40 mm.,
• błotniki kół,
• oświetlenie.
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków pozostałe informacje Zamawiający zawarł z SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16500000-0 - Przyczepy lub naczepy samozaładowcze i wyładowcze do celów rolniczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16311000-8 - Kosiarki do trawników
16310000-1 - Kosiarki
4.5.5.) Wartość części: 79674,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97170 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97170 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97170 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agro- sieć Maszyny Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8751555240
7.3.3) Ulica: Magazynowa 2
7.3.4) Miejscowość: Chełmno
7.3.5) Kod pocztowy: 86-200
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97170 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI MROCZA
- Dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości 75 500 litrów.
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Samsieczynek, Gmina Mrocza
- Dostawa artykułów spożywczych na rok 2026
więcej: przetargi MROCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa używanego ciągnika rolniczego
- "Zakup ciągnika rolniczego w celu realizacji zadania w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026".
- Zakup i dostawa wyposażenia punktu napraw w ramach inwestycji pod nazwą: "Kompleksowa modernizacja i doposażenie GPSZOK w Podegrodziu"
- Zakup i dostawa sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 - II postępowanie
- Zakup i dostawa ciągnika z osprzętem
- "Zakup i dostawa zestawu asenizacyjnego: ciągnika 4x4 wraz z beczką asenizacyjną na potrzeby sieci kanalizacyjnej".
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





