eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 41 przy ul. Nyskiej 21 w Zabrzu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 41 przy ul. Nyskiej 21 w Zabrzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 5-7

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_bzp@um.zabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miastozabrze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zabrze.logintrade.net/zapytania_email,147750,458a37e029e124c3411130fa0cf210c7.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 41 przy ul. Nyskiej 21 w Zabrzu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-200b362e-851f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00258139

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040349/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.41 Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 41 przy ul. Nyskiej 21 w Zabrzu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00499709

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.81.2023.MZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1559628,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Przedszkola nr 41 zlokalizowanego w Zabrzu przy ul. Nyskiej 21,
na działce o numerze ewidencyjnym 1214/1. Zakres prac obejmuje:
a. docieplenie ścian zewnętrznych wełną mineralną;
b. malowanie ścian i sufitów we wszystkich pomieszczeniach wraz z uzupełnieniem tynków lub przetarciem;
c. wykonanie sufitów podwieszanych na parterze przedszkola;
d. docieplenie ścian fundamentowych;
e. wykonanie nowej izolacji przeciwwilgociowej na ścianach przyziemia i piwnic;
f. naprawa i wymiana posadzek w szatni (020), pom. 022 i komunikacji (021);
g. docieplenie dachu wełną mineralną;
h. wymiana pokrycia dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej, remontem kominów, odtworzeniem zamurowanych wlotów kominowych, montaż hybrydowych nasad kominowych, wymianą obróbek blacharskich oraz elementów odwodnienia (czyszczaki, geigery) z udrożnieniem sytemu;
i. wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej i okiennej wraz z wymianą parapetów i montażem rolet wewnętrznych;
j. odtworzenie okien piwniczych wraz z doświetlaczami;
k. likwidacja wejścia zewnętrznego do kotłowni;
l. modernizacja kotłowni z wymianą pieca gazowego na nowy oraz wymianą instalacji wod--kan. w obrębie kotłowni;
m. modernizacja instalacji c.o., zakup i montaż grzejników wraz z obudowami, zaworów termostatycznych i odpowietrzających oraz pozostałych materiałów koniecznych do budowy instalacji c.o. (rury, kształtki, armatura, izolacje) oraz roboty elektryczne, ogólnobudowlane i demontażowe w obrębie instalacji c.o.;
n. modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej w kuchni i zmywalni oraz wentylacji w łazienkach, wc i pralni;
o. modernizacja instalacji oświetlenia: wymiana instalacji elektrycznej z montażem opraw oświetleniowych z źródłem LED, wymiana oświetlania zewnętrznego;
p. wykonanie opaski żwirowej wokół budynku;
q. wymiana frontowej części istniejącego ogrodzenia, furtki i bramy;
r. skucie powierzchni utwardzonej znajdującej się między budynkami i wykonanie trawnika;
s. remont strefy wejściowej do budynku- wymiana nawierzchni betonowej/z płyt chodnikowych na kostkę betonowa oraz remont schodów frontowych.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 23

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 21

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 19

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1598105,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2542331,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1598105,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Kurpiel prowadzący działalność pod nazwą: Zakład Usługowy DUERO Paweł Kurpiel,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482371837

7.3.3) Ulica: Medyków 8a,

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1598105,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia:
Zakończenie robót i zgłoszenie gotowości do odbioru końcowego zadania nastąpi w terminie do 10 miesięcy od daty zawarcia umowy.

Wykonawcy: Marcin Hess prowadzący działalność pod nazwą: UH-BUD Marcin Hess, ul. Czajkowskiego 60a, 43-229 Ćwiklice oraz Michał Dziubek prowadzący działalność pod nazwą: COMPLIDO Michał Dziubek, ul. Walerego Przyborowskiego 91, 25-351 Domaszowice, wskazali w formularzach ofertowych, że prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą.
Wykonawca: Mateusz Korzeniowski prowadzący działalność pod nazwą: Usługi Budowlane MAT-MAL Mateusz Korzeniowski, ul. Brody 114, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska wskazał w formularzu ofertowym, że jest mikro przedsiębiorcą prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.