eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › Rozbudowa ul. Roosevelta wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Piotrkowie Trybunalskim.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa ul. Roosevelta wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Piotrkowie Trybunalskim.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Piotrków Trybunalski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648468

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pasaż Karola Rudowskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@piotrkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/740205

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa ul. Roosevelta wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Piotrkowie Trybunalskim.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-303732d7-c241-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00258100

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035139/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa ul. Roosevelta wraz z niezbędną infrastrukturą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134382

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPZ.271.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia: wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbudowy ul. Roosevelta wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na odcinku od ronda Żołnierzy Wyklętych 1944-1956 do ul. Towarowej oraz na odcinku od ul. Granicznej do ul. Wroniej w Piotrkowie Trybunalskim. Zadanie obejmuje m.in.: rozbudowę drogi z przebudową i rozbudową skrzyżowań, przebudowę i budową zjazdów na posesje, budowę i przebudowę chodników, ścieżek rowerowych, ciągów pieszo – rowerowych i poboczy gruntowych, budowę i przebudowę zatok i peronów autobusowych, budowę i przebudowę kanalizacji deszczowej i rowu przydrożnego, budowę oświetlenia, budowę kanału technologicznego, przebudowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami, przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, likwidację kolizji z infrastrukturą podziemną i naziemną, wykonanie małej architektury, montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. Zakres zamówienia obejmuje także przygotowanie niezbędnej dokumentacji technicznej dla odcinka ul. Roosevelta od ronda Żołnierzy Wyklętych 1944-1956 do ul. Towarowej.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) dla odcinka ul. Roosevelta od ronda Żołnierzy Wyklętych 1944-1956 do ul. Towarowej:
 opracowanie projektów budowlanych, wykonawczych, technicznych, na podstawie załączonego programu funkcjonalno - użytkowego, uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, zezwoleń i pozwoleń, a następnie wykonanie na tej podstawie robót budowlanych,
 wymianę konstrukcji nawierzchni jezdni;
 budowę chodników dla pieszych;
 budowę ciągów pieszo – rowerowych;
 przebudowę i rozbudowę skrzyżowań z drogami niższych klas;
 przebudowę parkingu wzdłuż ulicy Roosevelta przy szpitalu;
 przebudowa parkingu wzdłuż ulicy Roosevelta między ulicami Adama Próchnika a Czarną;
 budowę i przebudowę zjazdów publicznych;
 budowę i przebudowę zjazdów indywidualnych;
 budowę i przebudowę zatok autobusowych w ciągu ulicy Roosevelta wraz z peronami;
 budowę peronów przy przystankach autobusowych zlokalizowanych przy jezdni;
 budowę i przebudowę kanalizacji deszczowej;
 likwidację kolizji z infrastrukturą podziemną i nadziemną oraz zabezpieczenie sieci na czas trwania robót;
 budowę doświetla czy przejść dla pieszych;
 budowę oświetlenia ulicznego;
 budowę kanału technologicznego;
 budowę i przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w pasie drogowym,
 budowę i przebudowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami w pasie drogowym,
 wycinkę drzew w niezbędnym zakresie;
 założenie obszarów zielonych – nasadzenia kompensacyjne, trawniki, krzewy itp.;
 montaż elementów małej architektury,
 uporządkowanie terenu,
 wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
 wykonanie niezbędnych badań, pomiarów, prób i inspekcji kamerą.
2) dla odcinka ul. Roosevelta od ul. Wroniej do ul Granicznej:
 wymianę konstrukcji nawierzchni jezdni;
 budowę chodników dla pieszych;
 budowę ciągów pieszo – rowerowych;
 przebudowę skrzyżowań z drogami niższych klas;
 przebudowę i budowę zjazdów publicznych;
 budowę i przebudowę zjazdów indywidualnych;
 budowę zatok autobusowych w ciągu ulicy Roosevelta wraz z peronami;
 budowę peronów przy przystankach autobusowych zlokalizowanych przy jezdni;
 przebudowę istniejącej pętli autobusowej przy skrzyżowaniu ulic Roosevelta
i Granicznej;
 budowę kanalizacji deszczowej;
 likwidację kolizji z infrastrukturą podziemną i nadziemną oraz zabezpieczenie sieci na czas trwania robót;
 budowę doświetlaczy przejść dla pieszych;
 budowę i przebudowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami w pasie drogowym,
 przebudowę i zabezpieczenie kolidujących z inwestycją sieć elektryczną - oświetlenia ulicznego;
 wycinkę drzew (samosiejek) w niezbędnym zakresie;
 założenie obszarów zielonych – trawniki;
 montaż elementów małej architektury;
 uporządkowanie terenu,;
 wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
 wykonanie niezbędnych badań, pomiarów, prób i inspekcji kamerą.
Wymagania:
Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający ciągły ruch.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pełną obsługę geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą włącznie.
Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić niezbędne próby i badania wynikające z przepisów i prawa budowlanego.
Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić wizję stanu technicznego dróg znajdujących się na planowanej trasie zaopatrzenia inwestycji przed rozpoczęciem robót. Wymagane jest wykonanie dokumentacji fotograficznej lub filmowej.
Wykonawca ma obowiązek prowadzenia książki obmiarów.
Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania szkody, w szczególności uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez zamawiającego.
Wykonawca na min. 7 dni przed zgłoszeniem zakończenia inwestycji dostarczy co najmniej 1 egzemplarz dokumentacji powykonawczej każdej z branż oraz powykonawczą mapę geodezyjną do sprawdzenia i akceptacji przez inspektorów nadzoru.
Rozpoczęcie prac należy zgłosić do odpowiednich jednostek – gestorów sieci, celem poinformowania o w/w robotach i czasie ich trwania. Wykonawca ma obowiązek poinformowania mieszkańców i użytkowników nieruchomości ulic objętych robotami budowlanymi, o rozpoczęciu i planowanym zakończeniu robót.
Rozwiązania równoważne:
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiOR, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych.
3. Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%, zgodnie z art. 68 ust. 3 w zw. art. 35 ust. 2 pkt 2 ustawy
z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
4. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań: roboty drogowe (nawierzchnie bitumiczne, roboty brukarskie).
5. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w SWZ CZĘŚĆ II.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22460871,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26493908,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22460871,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów „ERBEDIM” Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712202407

7.3.3) Ulica: Żelazna 3

7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Prace projektowe - Biuro Inżynierskie TRAKT Grzegorz Lewowski
Sędzisław 50, 58-410 Marciszów;
Roboty wodno - kanalizacyjne;
Roboty elektryczne;
Roboty telekomunikacyjne;
Roboty gazociągowe.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22460871,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.