eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przeworsk › Dostawa serwerowego systemu operacyjnego oraz dostawa serwerowej pamięci RAM

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-25

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa serwerowego systemu operacyjnego oraz dostawa serwerowej pamięci RAM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Przeworski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900252

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 10

1.5.2.) Miejscowość: Przeworsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starosta@powiatprzeworsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatprzeworsk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa serwerowego systemu operacyjnego oraz dostawa serwerowej pamięci RAM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b2e5271-e83c-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00257993

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00097837/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://powiatprzeworsk.logintrade.net/zapytania_email,160588,0b7b5cb68560f2e487cd56371d762c0f.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:
1) Platformy do obsługi postępowań przetargowych, dostępnej pod adresem: https://powiatprzeworsk.logintrade.net/zapytania_email,160588,0b7b5cb68560f2e487cd56371d762c0f.html
lub
2) poczty elektronicznej pod adresem e-mail: zamowienia@powiatprzeworsk.pl
z zastrzeżeniem, iż oferta, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 o niepodleganiu wykluczeniu może zostać przekazane wyłącznie za pomocą powyższej Platformy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z art. 67 ustawy Pzp Zamawiający podaje wymagania techniczne, jakim musi odpowiadać sprzęt komputerowy Wykonawcy, aby móc korzystać z Platformy:
1) Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
Edge
Google Chrome,
Mozilla Firefox,
Opera,
2) Pozostałe wymagania techniczne:
a) dostęp do sieci Internet
b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax
c) włączona obsługa JavaScript
d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
e) zainstalowany Acrobat Reader
f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności
składanie dokumentów elektronicznych (innych niż oferta oraz załączniki do oferty), cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz
przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem zakładki ,,Korespondencja” dostępnej na Platformie
Przetargowej z przedmiotowym postępowaniem. Zamawiający do komunikacji z Wykonawcami będzie komunikował się za pomocą
zakładki ,,Wezwanie/Zawiadomienie”. Zamawiający wysyła dokumenty z wezwaniem/zawiadomieniem poprzez platformę, a ta przesyła wiadomość mailową na adres mailowy powiązany z kontem wykonawcy na platformie. Wezwania/Zawiadomienia nie
odkładają się na platformie, są tylko na mailu wykonawcy. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą
poczty elektronicznej, email: zamowienia@powiatprzeworsk.pl
Dokumenty elektroniczne (inne niż oferta oraz załączniki do oferty) oraz cyfrowe odwzorowania dokumentów składane są przez
Wykonawcę za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania w/w dokumentów
elektronicznych oraz cyfrowych odwzorowań dokumentów za pomocą poczty elektronicznej, na adres email:zamowienia@powiatprzeworsk.pl
Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego
podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym
podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zostały zawarte w dokumentach
zamówienia, w szczególności w rozdziale II SW

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZ.272.4.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1 – Dostawa serwerowego systemu operacyjnego, na który składa się zakup:
a) Licencji wieczystej – w ilości 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla Części 1 zamówienia, został określony w załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się wyłącznie kryterium Cena.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
3. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
4. Kryterium ,,Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny całkowitej brutto, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.
5. Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły; najniższa cena spośród ofert /cena oferty badanej x 100 = liczba punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2 – Dostawa serwerowej pamięci RAM
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla Części 2 zamówienia, został określony w załączniku nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 30236100-3 - Urządzenia rozszerzania pamięci

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena - waga 60 % (60 pkt)
2) Okres gwarancji – waga 40 % (40 pkt)
Do badania ofert ww. kryteriach Zamawiający uwzględni tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
Ad.1) dla kryterium „Cena”– waga 60%
Kryterium ,,Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny całkowitej brutto, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty. Liczba punktów w będzie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

cena brutto najniższa spośród ofert
niepodlegającej odrzuceniu
Ilość punktów = -------------------------------- x 60 pkt
cena brutto badanej oferty

W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów.

Ad.2) dla kryterium ,,Okres gwarancji” - waga 40% zostanie ocenione na podstawie wskazanego przez Wykonawcę w ofercie okresu gwarancji na dostarczone urządzenia.
Wymagany minimalny okres gwarancji 12 miesięcy.
Maksymalny punktowany okres gwarancji 36 miesięcy.
Ocena w ramach tego kryterium zostanie dokonana zgodnie z poniższą punktacją:

Deklarowany okres gwarancji ilość punktów
12 - miesięcy 0 pkt
24 - miesięcy 20 pkt
36 - miesięcy 40 pkt

W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
W celu przyznania punktów w powyższym kryterium Zamawiający rozpatrywać będzie informacje podane przez Wykonawcę w formularzu oferty. W przypadku, gdy w formularzu oferty nie zostanie wskazany okres gwarancji, Zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje minimalny wymagany okres gwarancji, który wynosi 12 miesięcy i przyzna Wykonawcy 0 pkt. Zaoferowanie gwarancji poniżej wymaganego minimum spowoduje odrzucenie oferty. W przypadku, gdy Wykonawca określi okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy to Zamawiający do obliczeń będzie przyjmował okres wynoszący 36 miesięcy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o braku podstaw wykluczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, wraz z oświadczeniem o braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, możliwość dokonania zmian postanowień umowy w następującym zakresie i okolicznościach:
1) Zmiany terminu realizacji dostawy, w przypadku:
a) strajków u producenta oferowanego urządzenia lub jego podwykonawców, kooperantów, przestojów produkcyjnych niezależnych od producenta,
b) wystąpienia działania siły wyższej, które uniemożliwiły wykonanie umowy w dotychczas ustalonym terminie. Przez siłę wyższą zamawiający rozumie: wystąpienie zdarzeń i okoliczności, na które strony nie mają wpływu, w tym w szczególności pożar, powódź, atak terrorystyczny, wojny, zamieszki, i inne klęski żywiołowe, a także wystąpienie stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii w szczególności związanej z COVID-19, w przypadku stwierdzenia, że okoliczności związane z ich wystąpieniem wpływają lub mogą wpłynąć na należyte wykonanie tej umowy. Strona, która nie może prawidłowo wykonywać umowy wskutek działania siły wyższej jest obowiązana do poinformowania drugiej strony o wystąpieniu działania siły wyższej i jej wpływie na należyte wykonanie umowy. Po stronie wnoszącej leży udokumentowanie powstałej okoliczności na należyte wykonanie umowy. W tym celu możliwe jest posłużenie się oświadczeniami (własnymi lub osób trzecich) lub dokumentami.
c) zawarcia aneksu do niniejszej umowy na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, o ile jego zawarcie wpływa na termin wykonania niniejszej umowy,
d) inne przyczyny zewnętrzne, skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy;
e) trudności wynikające z przyczyn technicznych lub organizacyjnych dotyczących sprowadzania urządzeń;
f) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, polegających w szczególności na nieprzygotowaniu miejsca dostawy przez Zamawiającego w odpowiednim czasie,
g) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego i nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
2) wprowadzania zmian w zakresie dostarczonego asortymentu jeżeli:
e) zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot umowy lub jego podzespoły zostały wycofany ze sprzedaży, zaprzestano jego produkcji lub brak jest dostępu do niego na rynku (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego) - Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego produktu pod warunkiem iż parametry techniczne nie są gorsze (identyczne lub lepsze) od pierwotnie zaoferowanych a cena pozostaje bez zmian,
f) wprowadzenie nowych lub zmiana obowiązujących przepisów prawnych lub norm skutkuje tym, że realizacja zamówienia wg poprzednich nieobowiązujących norm lub przepisów spowodowałby niemożność użytkowania asortymentu przez Zamawiającego; umowa podlegać będzie zmianie w zakresie, w jakim zmiany są niezbędne do dostosowania umowy do zmienionych przepisów lub norm, które umożliwią eksploatację asortymentu po ich wprowadzeniu
g) zastąpienie przedmiotu umowy w części lub w całości produktem o lepszych parametrach w porównaniu do parametrów określonych w SWZ i w Załączniku Nr 1, przy czym cena tego produktu nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia,
h) zmiany numerów katalogowych produktu, jeżeli Wykonawca zaoferuje przedmiot umowy o tożsamych lub lepszych parametrach, nastąpi zmiana numerów katalogowych przez producenta przedmiotu umowy,
5) zmiany wysokości wynagrodzenia umownego Wykonawcy, poprzez zwiększenie lub zmniejszenie jego wysokości, w przypadku gdy nastąpiła zmiana powszechnie obowiązującego prawa regulującego stawkę podatku VAT.
6) zmiany sposobu i zakresu wykonania zamówienia w przypadku zmiany przepisów prawnych powodujących konieczność dokonania zmian w umowie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-04 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Przetargowej pod adresem: https://powiatprzeworsk.logintrade.net/zapytania_email,160588,0b7b5cb68560f2e487cd56371d762c0f.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-04 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-03

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy do wniesienia:
1) pełnomocnictwa, jeżeli umowę podpisuje pełnomocnik,
2) kopii umowy regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta tych wykonawców zostanie wybrana,

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.