Ogłoszenie z dnia 2025-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00222534/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa projektorów oraz monitorów w podziale na 2 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140313762
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Anielewicza 6
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-157
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@polin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://polin.pl/pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://polin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa projektorów oraz monitorów w podziale na 2 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b0e1363-a6e7-4efe-ad44-08f7b83d50cc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00257957
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00670774/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sprzęt multimedialny: projektory
1.2.2 Sprzęt multimedialny: monitory
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00222534
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPr.271.16.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 31 szt. projektorów.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę „projektorów” zgodnie z poniższą specyfikacją techniczną.
1 szt. Projektor laserowy DLP
13 szt. Projektor laserowy DLP
17 szt. Projektor laserowy DLP
Zamawiający wymaga realizacji dostaw sprzętu objętego zamówieniem w terminie maksymalnie do 30 dni liczonych od dnia podpisania umowy.
(Uwaga: zaoferowany termin dostawy oraz cena będą oceniane przez Zamawiającego w ramach przyjętych kryteriów oceny ofert).
Dostawa musi zostać wykonana przez Wykonawcę do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z wniesieniem do wskazanego pomieszczenia na terenie Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN ul. Anielewicza 6, 00-157 Warszawa.
Dostawa sprzętu od strony ul. Lewartowskiego – wejście Cargo.
Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o terminie dostawy przedmiotu zamówienia najpóźniej na 2 dni przed terminem dostawy.
Dostawa towaru nastąpi na koszt własny Wykonawcy, w opakowaniu firmowym odpowiadającym właściwościom towaru zapewniającym jego całość i nienaruszalność.
Zamawiający uprawniony będzie do nie przyjmowania „projektorów” w przypadku braku dostawy urządzeń w wymaganej ilości.
Towar będący przedmiotem dostawy winien być fabrycznie nowy, sprawny, nieuszkodzony, nie obciążony prawami osób trzecich oraz winien spełniać normy bezpieczeństwa.
Czas naprawy maksymalnie do 31 dni kalendarzowych liczonych od następnego dnia kalendarzowego, w którym Zamawiający przekazał zgłoszenie serwisowe.
Wraz ze sprzętem Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu:
1) protokół odbioru sprzętu wraz z jego numerami seryjnymi
Szczegółowa specyfikacja techniczna projektorów zawierająca parametry minimalne znajduje się w załączniku nr 1a do SWZ (opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 440123,65 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 14 szt. monitorów.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę „monitorów” zgodnie z poniższą specyfikacją techniczną.
4 szt. 24” monitor dotykowy do zabudowy
4 szt. 32” monitor
2 szt. 43” monitor
2 szt. 55” monitor
2 szt. 55” monitor dotykowy
Zamawiający wymaga realizacji dostaw sprzętu objętego zamówieniem w terminie maksymalnie do 30 dni liczonych od dnia podpisania umowy.
(Uwaga: zaoferowany termin dostawy oraz cena będą oceniane przez Zamawiającego w ramach przyjętych kryteriów oceny ofert).
Dostawa musi zostać wykonana przez Wykonawcę do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z wniesieniem do wskazanego pomieszczenia na terenie Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN ul. Anielewicza 6, 00-157 Warszawa.
Dostawa sprzętu od strony ul. Lewartowskiego – wejście Cargo).
Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o terminie dostawy przedmiotu zamówienia najpóźniej na 2 dni przed terminem dostawy.
Dostawa towaru nastąpi na koszt własny Wykonawcy, w opakowaniu firmowym odpowiadającym właściwościom towaru zapewniającym jego całość i nienaruszalność.
Zamawiający uprawniony będzie do nie przyjmowania „monitorów” w przypadku braku dostawy urządzeń w wymaganej ilości.
Towar będący przedmiotem dostawy winien być fabrycznie nowy, sprawny, nieuszkodzony, nie obciążony prawami osób trzecich oraz winien spełniać normy bezpieczeństwa.
Czas naprawy maksymalnie do 31 dni kalendarzowych liczonych od następnego dnia kalendarzowego, w którym Zamawiający przekazał zgłoszenie serwisowe.
Wraz ze sprzętem Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu:
1) protokół odbioru sprzętu wraz z jego numerami seryjnymi
Szczegółowa specyfikacja techniczna monitorów zawierająca parametry minimalne znajduje się w załączniku nr 1b do SWZ (opis przedmiotu zamówienia da części 2 zamówienia)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33195100-4 - Monitory
4.5.5.) Wartość części: 45885,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 407182,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 452653,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 407182,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAROSŁAW CUPRYŚ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 8132735820
7.3.3) Ulica: ul. Ogrodowa 12
7.3.4) Miejscowość: Rymanów-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 38-481
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 407182,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40816,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55723,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43160,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SHADOK AV Piechuła Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 8291629852
7.3.3) Ulica: ul. Wolności 404
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-806
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SHADOK AV PIECHUŁA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SHADOK AV PIECHUŁA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43160,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 744 w km 13+331 do km 14+986, gmina Wierzbica, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 112/25
- Dostawa i wykonanie skrzyń na potrzeby nowej wystawy mobilnej Nauka dla Ciebie
- "Wymiana instalacji c.o. w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 przy ul. Brygadzistów 18 w Warszawie - etap 3, 4 i 5".
- Wykonanie usługi polegającej na usłudze przygotowania i organizacji 2-dniowej konferencji dla 150 osób...
- Konserwacja systemów ochrony pożarowej i ochrony mienia oraz systemów oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach SGGW w Warszawie przez okres 12 miesięcy
- Szkolenia dla Krajowej Administracji Skarbowej z jazdy w warunkach specjalnych, technik interwencji z bronią palną, balistyki, rusznikarstwa oraz przerabiania replik broni w broń palną - części 1-3
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu komputerowego do pracowni informatycznej dla Szkoły Podstawowej nr 3 w Chodzieży"
- Zakup i dostawa wyposażenia Domu Kultury w Wielu
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Innowacyjni informatycy" - z podziałem na IV części
- Dostawa projektorów i lamp do projektorów.
- "Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących oraz akcesoriów IT dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku".
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, monitorów interaktywnych i tonerów w ramach projektu "Szanse wyrównane - kariery gwarantowane"
więcej: Monitory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.