Ogłoszenie z dnia 2025-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00184413/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-10
- 2025/BZP 00196768/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Retoping nawierzchni boiska sportowego i bieżni o nawierzchni poliuretanowej znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Specjalnych w Rawiczu i I Liceum Ogólnokształcącego w Rawiczu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Rawiczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368559038
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mikołaja Kopernika, 4
1.5.2.) Miejscowość: Rawicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcuw@powiatrawicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcuwrawicz.bipstrona.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Retoping nawierzchni boiska sportowego i bieżni o nawierzchni poliuretanowej znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Specjalnych w Rawiczu i I Liceum Ogólnokształcącego w Rawiczu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7fbfe3f-0ab7-47c0-9f86-3f6197acbd41
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00257888
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039687/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Retoping nawierzchni boiska sportowego i bieżni o nawierzchni poliuretanowej znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Specjalnych w Rawiczu i I Liceum Ogólnokształcącego w Rawiczu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00184413
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCUW.261.2.9.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadania częściowe I obejmujące retoping nawierzchni boiska sportowego i bieżni o nawierzchni poliuretanowej w Zespole Szkół Specjalnych w Rawiczu.Rodzaj nawierzchni: nawierzchnia poliuretanowa sportowa, poliuretanowo-gumowa. Kolorystka – zgodnie z istniejącą.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 7 do SWZ oraz Kosztorysie wg Załącznika Nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45236119-7 - Naprawa boisk sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45236114-2 - Wyrównywanie nawierzchni bieżni
45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 184038,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadania częściowe II obejmuje renowacje nawierzchni poliuretanowych (tartanowych) – retoping na boisku szkolnym, bieżnia i rozbieg do skoku w dal.Przedmiotem zamówienia jest renowacja nawierzchni bieżni i rozbiegu do skoku w dal, które znajdują się na boisku szkolnym. Nawierzchnia poliuretanowa sportowa, poliuretanowo-gumowa. Kolorystka – zgodnie z istniejącą.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 7 do SWZ oraz Kosztorysie wg Załącznika Nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45236119-7 - Naprawa boisk sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45236114-2 - Wyrównywanie nawierzchni bieżni
45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 65312,15 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87955,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166419,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87955,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALITY SPORT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 783191164
7.3.3) Ulica: ul. Wierzbięcice 37A/6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-558
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87955,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-05-28 do 2025-08-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37000,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67035,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37000,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALITY SPORT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 783191164
7.3.3) Ulica: ul. Wierzbięcice 37A/6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-558
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37000,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-05-28 do 2025-08-28INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Dostawy kajdanek
- Zakup wraz z dostawą patchera (remontera).
- Rozbiórka budynków gminnych na terenie Gminy Rawicz
- Zaprojektowanie i wykonanie sensorycznego ogrodu terapeutycznego przy Szpitalu Powiatowym w Rawiczu Sp. z o.o.
- ZP/03/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
- ZP/04/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelnym
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa parteru w budynku Szkoły Podstawowej im. Marii Wójcik w Krępcu
- Przebudowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Polkowicach
- REMONT I RENOWACJA ELEWACJI BUDYNKU BIUROWO-WARSZTATOWO-PRODUKCYJNEGO NR 18 W WOJSKOWYM INSTYTUCIE ŁĄCZNOŚCI - PAŃSTWOWYM INSTYTUCIE BADAWCZYM W ZEGRZU POŁUDNIOWYM PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 22A
- "Przywróćmy naturę - Zakątek Nurogęsi i edukacji przyrodniczej"
- "Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku gospodarczo-mieszkalnego na budynek mieszkalny wielorodzinny wraz z rozbiórką części budynku i budową instalacji kanalizacji (...)
- "Budowa linarium na terenie rekreacyjno-sportowym przy ul. Woleńskiej w Ligocie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.