eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › "Zakup wraz z dostawą zestawów komputerowych"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup wraz z dostawą zestawów komputerowych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM KSZTŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 123182595

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 105

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 289 17 40

1.5.8.) Numer faksu: 12 289 17 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pckziu-wieliczka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pckziu-wieliczka.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.pckziu.mirobip.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup wraz z dostawą zestawów komputerowych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58075d02-f066-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257848

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00107134/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup wraz z dostawą zestawów komputerowych”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Dla Działania 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, poddziałanie 10.2.1 Kształcenie zawodowe uczniów – ZIT.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00131460/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PCKZIU.271.8.CKZ.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 252240,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 147210,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Zestaw komputerowy w ilości 42 sztuki. Zestaw winien zawierać:
1.1 Komputer stacjonarny
Procesor: Procesor widniejący w teście Passmark (http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) i osiągający w teście z dnia 02.06.2021, stanowiącym załącznik nr I wynik min. 22100 pkt.
Płyta główna: ATX, kompatybilna z wszystkimi podzespołami, złącza na płycie min. 2 x PCI-Express x16, 2x slot M.2, częstotliwość pracy pamięci min. 3600MHz
Dysk twardy: SSD M.2 , 500 GB TLC, Szybkość odczytu [MB/s] min 3100, Szybkość zapisu min [MB/s] 2000, Odczyt losowy min [IOPS] 450000, Zapis losowy min [IOPS] 500000
Pamięć RAM: 16 GB DDR4 min. 3600MHz, opóźnienia min. CL16
Porty zewnętrzne: min. 1 x RJ45, 1xHDMI, 1xDVI-D, 4xUSB 3.2, Audio, 2xUSB 2.0
karta dźwiękowa: zintegrowana;
karta sieciowa_1: zintegrowana 10/100/1000 MB;
Karta graficzna: wielkość pamięci min. 4GB GDDR5, Widniejąca w teście Passmark (https://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php) i osiągająca w teście z dnia 02.06.2021, stanowiącym załącznik nr II wynik min. 800 pkt.
Czytnik kart (wewnętrzny) CF (CompactFlash) , CF-II (CompactFlash II) , Microdrive , mini SD (mini SecureDigital) , MMC (MultiMedia Card) , MS (Memory Stick) , MS-Duo (Memory Stick Duo) , MS-PRO (Memory Stick PRO) , RS-MMC (Reduced Size MultiMedia Card) , SD (SecureDigital) , xD (xD-Picture Card)
Napędy: DVD +/- RW,
Zasilacz: standard ATX, min. 550W, aktywny PFC , certyfikat min. 80 PLUS Gold oraz sprawność minimum 91% przy obciążeniu 100%
Obudowa: typ: Midi Tower, standard:ATX, ilość kieszeni 5,25: 2szt, ilość kieszeni 3,5 wewnętrznych: 2szt, złącza na panelu przednim: 2 x USB 3.0, audio, zainstalowany wentylator 120mm;
I.2 Klawiatura przewodowa klasyczna z blokiem numerycznym interfejs USB,
I.3 Mysz przewodowa optyczna, interfejs USB, czułość min. 2400 DPI, minimum 3 przyciski – s
I.4 Monitor komputerowy
Przekątna: co najmniej 23,8’’;
Format obrazu: 16:9,
Rodzaj matrycy: IPS lub PLS
Czas reakcji matrycy: 5 ms lub mniej,
Odświeżanie matrycy: min. 75Hz
Typ podświetlania: LED
Nominalna rozdzielczość: co najmniej 1920x1080,
Gniazda wejściowe: DVI-D, D-Sub 15-pin, HDMI
Gwarancja 24 miesiące ,

3.2 Wykonawca jest zobowiązany do powiadomienia Zamawiającego o przeszkodach w wykonywaniu zamówienia.
3.3 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na wykonanie zamówienia.
3.4 Rozlicznie zamówienia nastąpi zgodnie ze wzorem umowy załącznik B.
3.5 Całość dostarczonego sprzętu musi pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji.
3.6 Wszystkie urządzenia, w odniesieniu, do których przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania certyfikatu zgodności CE, muszę posiadać tenże certyfikat.
3.7 Wszystkie zastosowane podzespoły zestawu muszą być ze sobą kompatybilne.
3.8 Wykonawca dostarczy fabrycznie nowy sprzęt wg w/w opisu.
3.9 Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy w fabrycznych opakowaniach wraz z dokumentacją użytkową opisującą, w języku polskim funkcje i sposób eksploatacji sprzętu, instrukcjami obsługi, konserwacji, gwarancjami itp.
3.10 Będący przedmiotem umowy zakup, w części dotyczącej 40 zestawów komputerowych, stanowi element projektu "Centrum Kompetencji Zawodowych w Powiecie Wielickim II" nr RPMP.10.02.01-12-0043/19,który ubiega się o dofinansowanie w ramach konkursu nr RPMP.10.02.01-IP.01-12-066/18 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Dla Działania 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, poddziałanie 10.2.1 Kształcenie zawodowe uczniów – ZIT.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138810,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151158,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138810,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PWH WIP Małgorzata Szczepanik-Grzywocz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422059243

7.3.3) Ulica: Władysława Reymonta 23

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138810,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.