Ogłoszenie z dnia 2023-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00168237/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa usługa zorganizowania i zrealizowania dwudniowych szkoleń pracowników Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO OSTRÓW WIELKOPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855512
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Powstańców Wielkopolskich 18
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umostrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umostrow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e91ea4e6-d45d-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa usługa zorganizowania i zrealizowania dwudniowych szkoleń pracowników Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e91ea4e6-d45d-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00257761
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049030/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Szkolenie z zakresu komunikacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00168237
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRM.RZP.271.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i zrealizowania jedenastu dwudniowych szkoleń pracowników Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim w zakresie komunikacji „Komunikacja – efektywny zespół – przyjazny urząd” w ramach projektu pn. „E - Ostrów 2050 – Miasto Ekologiczne, Energetyczne, Ekonomiczne” współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021 oraz budżetu państwa w ramach Programu „Rozwój lokalny”.
2. Szkoleniem zostanie objętych 200 pracowników Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim.
3. Szkolenie należy zorganizować na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego, w obiekcie konferencyjnym/ szkoleniowym dostosowanym do potrzeb przeprowadzenia szkolenia dla grup minimum 40 osobowych.
4. Zamawiający wymaga by obiekt był wyposażony w salę szkoleniową, zaplecze sanitarne oraz oddzielne pomieszczenie restauracyjne (stołówkowe), gdzie uczestnicy szkolenia będą spożywać posiłek w trakcie przerwy na obiad.
5. Realizacja przeprowadzenia dwudniowego szkolenia dla jedenastu odrębnych grup pracowników Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim (trzy grupy kadry kierowniczej
i osiem grup pracowników) wymagana jest wyłącznie w dni robocze, to jest od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
6. Realizacja przedmiotu umowy rozpocznie się z dniem podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby szkolenia odbyły się w ciągu 20 tygodni od daty podpisania umowy. Natomiast czas trwania całej usługi to dodatkowo okres czterech tygodni od dnia zakończenia ostatniego szkolenia.
7. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) został określony w załączniku nr 2 do umowy, która stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
8. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części ze względów organizacyjnych (krótki czas realizacji usługi oraz potrzeba kompleksowej realizacji całości zadania).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VR Training Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393886003
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa dwóch zbiorników retencyjnych wody opadowej na terenie Szkoły Podstawowej nr 7 przy ul. Bema w Ostrowie Wielkopolskim"
- Modernizacja sieci strukturalnej - O/Ostrów Wlkp., ul. Wysocka
- Realizacja kursu diagnostyki roślin drzewiastych i podstaw arborystyki oraz kursu specjalistycznego języka angielskiego - ,,Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Ostrowskim''
- Świadczenie usług konserwacji i przeglądów oraz napraw urządzeń dźwigowych wraz z utrzymaniem całodobowego pogotowia dźwigowego dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wlkp.
- Nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn. "Budowa dwóch zbiorników retencyjnych wody opadowej na terenie Szkoły Podstawowej nr 7 przy ul. Bema w Ostrowie Wielkopolskim"
- Remont pomieszczeń Poradni Specjalistycznej wraz z wykonaniem instalacji klimatyzacji oraz systemu kolejkowego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi o nazwie Zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne - korepetycje
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia wyjazdowego pn. "Team Building z wykorzystaniem gry terenowej
- Edukacja włączająca-siła gminy Ryjewo - Zajęcia budujące kompetencje kluczowe i prozawodowe dla uczniów oraz zindywidualizowane zajęcia dla 25 uczniów z orzeczeniami
- Opracowanie i przeprowadzenie warsztatów oraz gry edukacyjnej w ramach kampanii informacyjno-edukacyjnej dla projektu "Ochrona i regeneracja obszarów cennych przyrodniczo (...)
- Przeprowadzenie kursu dla nauczycieli "Typografia w praktyce" w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Usługa przeprowadzenia szkoleń dla dydaktyków oraz studentów kierunku pielęgniarstwo Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach w ramach projektu "NurseFormers - Pielęgniarka Przyszłości"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.