eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mońki › Przebudowa budynku garażowo - magazynowego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mońkach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku garażowo – magazynowego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mońkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W MOŃKACH

1.3.) Oddział zamawiającego: KP PSP MOŃKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050663693

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 18

1.5.2.) Miejscowość: Mońki

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspmo@straz.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-monki

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9ed962c4-fad8-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku garażowo – magazynowego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mońkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ed962c4-fad8-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00257680

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.6.2023.RB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1869918,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rozbiórka części budynku garażowo-gospodarczego w celu powiększenia części garażowej i połączenia z budynkiem garażowo- magazynowym (część parterowa niska).
2. Przebudowa budynku garażowo- magazynowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń magazynowych parteru, na część szatniową, szatnia czysta i brudna z częścią sanitarną, prysznice z łazienką, pomieszczeniem dezynfekcji sprzętu ratunkowego, warsztatem podręcznym oraz pomieszczeniem z agregatem na sprężone powietrze.
3. Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń magazynowych z przeznaczeniem na pomieszczenia biurowe z częścią sanitarną - łazienka. Pozostała powierzchnia pozostają jako pomieszczenia magazynowe.
4. Termomodernizacja budynku i wykonanie nowych przegród budowlanych na podstawie charakterystyki projektu energetycznego.
5. Remont kanałów naprawczych wraz z nową instalacją elektryczną i oświetleniową i odprowadzeniem wody z kanałów.
6. Remont i docieplenie dachu i całego budynku.
7. Wymiana stolarki okiennej, drzwi wejściowych oraz wszystkich bram wjazdowych.
8. Wykonanie posadzki warsztatu, posadzka betonowa z zatarciem na gładko.
9. Wykonanie nowej instalacja wentylacji, dodatkowych wyciągów spalin i gazów.
10. Wykonanie nowej instalacji elektrycznej i oświetleniowej, rozprowadzenie sieci LAN wraz z łączem internetowym do pomieszczeń garażowych i biurowych, rozprowadzenie sieci informacyjno ostrzegawczej.
11. Wykonanie nowej instalacji wod- kan i c.o. w całym budynku.
12. Wykonanie instalacji sprężonego powietrza (do stanowisk garażowych, 10bar).
13. Wydzielenie pomieszczenia technicznego warsztatu podręcznego.
14. Przebudowa- wydzielenie pomieszczenia węzła cieplnego w istniejącej kotłowni budynku głównego oraz przeniesienia i wydzielenie pomieszczenia na olej opałowy.
15. Wykonanie podestów wejściowych i podjazdów do bram wjazdowych.
16. Wykonanie nowej wiaty śmietnikowej.

17. Zagospodarowanie terenu.
18. Szczegółowy zakres prac do wykonania obejmuje dokumentacja projektowa – stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ.
19. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
20. Wykonawca musi zapewnić wykonanie robót budowlanych zgodnie z prawem polskim, a w szczególności z przepisami techniczno budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie.
21. Wszystkie materiały zastosowane przez Wykonawcę muszą mieć aktualne atesty, certyfikaty lub deklaracje zgodności dopuszczające ich zastosowanie w budownictwie.
22. Wykonawca urządzi zaplecze budowy i zabezpieczy plac budowy we własnym zakresie.
23. Po zrealizowaniu robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wszystkich niezbędnych prób, sprawdzeń i pomiarów, a po uzyskaniu pozytywnych wyników przedstawienia ich w protokołach i przekazania Zamawiającemu. W przypadku dokonania jakichkolwiek zmian dopuszczalnych przepisami i zgodnych z umową, należy przedłożyć Zamawiającemu dokumentację powykonawczą wraz z atestami, certyfikatami i deklaracjami zgodności. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia geodezyjne inwentaryzacji powykonawczej na nośniku CD (lub pendrive) oraz w formie papierowej i przekazanie jej Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru robót.
24. Zamawiający zapewnia punkty poboru energii elektrycznej, wody oraz innych mediów potrzebnych do realizacji zamówienia a Wykonawca pokryje koszty zużycia mediów. Włączenie i wyłączenie urządzeń, sieci itp. niezbędne do realizacji budowy Wykonawca uzyska we własnym zakresie i również poniesie koszty z tym związane.
25. Wykonawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą wobec osób trzecich w związku z prowadzonymi robotami.
26. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram rzeczowo – finansowy robót w terminie 14 dni od daty podpisania umowy z Wykonawcą. Zamawiający zgłosi uwagi do harmonogramu w terminie14 dni od daty przedłożenia harmonogramu do zatwierdzenia lub zatwierdzi harmonogram w ciągu 14 dni od daty jego przedłożenia. Tryb ten dotyczy również aktualizacji harmonogramu wynikającej z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
27. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia. W przypadku konieczności kontynuacji ubezpieczenia zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu bez odrębnego wezwania.
28. Wykonawca zapewni na czas budowy tymczasowe pomieszczenia garażowe na potrzeby wyposażenia posiadanego przez zamawiającego w ilości co najmniej dwóch garaży blaszanych o wymiarach minimum długość: 5m, szerokość: 3m, wysokość:1,9m.
29. Wykonawca wyłoniony w ramach postępowania, zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy, dowód opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1 000 000 zł.
30. Wykonawca dostarczy instrukcję bezpieczeństwa pożarowego dla obiektów KP PSP Mońki zlokalizowanych przy ulicy Mickiewicza 18 w Mońkach.
31. Wykonawca zobowiązuje się pokryć koszty przyłączenia obiektu do miejskiej sieci ciepłowniczej. Szacowany koszt przyłączenia 15 000,00zł.
32. Wyposażenie dostarczone przez wykonawcę (wszystkie wymienione elementy wyposażenia wykonawca dostarcza fabrycznie nowe):
a) Schodołaz gąsienicowy do transportu wózków inwalidzkich (zamawiający dopuszcza dostawę urządzenia używanego z zastrzeżeniem minimum rocznej gwarancji).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przekracza możliwości finansowe zamawiającego. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.