Ogłoszenie z dnia 2021-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00237739/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja pomieszczenia na serwerownię w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego Bristol MSWiA w Kudowie-Zdroju.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SANATORIUM UZDROWISKOWE "BRISTOL" MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W KUDOWIE-ZDROJU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890450627
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Okrzei 1
1.5.2.) Miejscowość: Kudowa-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-350
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sankud.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sankud.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sankud.pl/bip2020/p,37,aktualne-przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja pomieszczenia na serwerownię w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego Bristol MSWiA w Kudowie-Zdroju.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab75ab02-30d7-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257679
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005322/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Adaptacja pomieszczenia na serwerownię w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego Bristol MSWiA w Kudowie-Zdroju
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00237739/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-2375/07/DAG/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 237307,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach adaptacji pomieszczenia na serwerownię należy wykonać roboty budowlane w pomieszczeniu przyszłej serwerowni i pomieszczeniu sąsiadującym z nią, zgodnie z projektem wykonawczym, przedmiarem, specyfikacją techniczną wykonania odbioru robót budowlanych.
Wszystkie pozycje przedmiaru zdefiniowane jako montaż dotyczą również zakupu sprzętu, materiałów przez Wykonawcę.
W serwerowni będzie zamontowana szafa RACK 19” min. 46 U o stopniu szczelności minimum IP54. Szafa RACK ma być chłodzona technologią wykorzystującą wymiennik klimatyzacji. Całość musi być szczelna. Układ chodzenia musi być redundantny. Skraplacze i wymienniki chłodnicze muszą być tego samego producenta układu chłodzenia. Klimatyzacja musi być dobrana do szafy RACK. W szafie musi zostać zamontowany system wczesnego wykrywania i gaszenia pożaru. Dla poprawnego działania sprzętu sieciowego w serwerowni należy zastosować systemu pozwalający na kontrole warunków pracy urządzeń: monitorowanie temperatury, wilgotności, zalania, zadymienia, otwarcia drzwi. Niezbędnym wyposażeniem szafy są: listwy zasilające i panel dystrybucji zasilania, organizator kabli.
Do szafy RACK powinien zostać doprowadzony kabel światłowodowy 12 włókien jednoomowych o maksymalnej sile naprężającej min. 3000N, który będzie wykorzystany przy następnej inwestycji. Drugi koniec tego kabla należy zabezpieczyć przed wejściem do pomieszczenia serwerowni z zapasem długości niezbędnym do możliwości doprowadzenia go do Lokalnego Punktu Dystrybucyjnego. Kabel ten musi być trwale oznaczony nazwą i znakiem firmowym producenta.
Pomieszczenie serwerowni musi być wyposażone w instalacje alarmową i system kontroli dostępu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu złożono tylko jedna ofertę. Zamawiający w SWZ Rozdział XVI ust. 1 wymagał wniesienia wadium w kwocie: 3.000,00 zł. Wykonawca do oferty dołączył potwierdzenie przelewu z dn. 03.11.2021 r. na kwotę 3.000,00 zł. Zgodnie z zapisem w SWZ Rozdział XVI ust. 6 „za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego zamawiającego należną kwotą wadium”. W związku z powyższym wadium powinno wpłynąć na rachunek bankowy zamawiającego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert. Zamawiający potwierdza, że kwota wadium wniesiona przez wykonawcę przelewem, nie została uznana na rachunku zamawiającego do dnia terminu składania ofert tj. do dnia 03.11.2021 r. do godz. 09:00.W związku z powyższym wykonawca nie wniósł wadium i jego oferta podlega odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z KUDOWY ZDROJU
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu wyposażonego w silniki spalinowe Urzędu Miejskiego w Kudowie-Zdroju w latach 2026 i 2027
- Dostawa sprzętu komputerowego z akcesoriami i oprogramowaniem w ramach realizacji projektu "Ocena stanu zasobów przyrody ożywionej i nieożywionej na obszarze Parku Narodowego Gór Stołowych .....
więcej: przetargi w Kudowie Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





