eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławZaprojektowanie i wykonanie doposażenia placu zabaw przy ul. Harcerstwa Polskiego w Inowrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2021-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zaprojektowanie i wykonanie doposażenia placu zabaw przy ul. Harcerstwa Polskiego w Inowrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36

1.4.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.4.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257633

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-11-04

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00257088/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie doposażenie placu zabaw przy ulicy Harcerstwa Polskiego w Inowrocławiu, działka o nr ewidencyjnym 85/93 obręb 3 Inowrocław, powierzchnia ok. 4916 m2.
Na terenie placu znajdują się: alejki o nawierzchni asfaltowej, z dużą ilością drzew i krzewów, głównie wzdłuż alejek, oświetlenie parkowe wzdłuż alejek, ogrodzenie. Obecne wyposażenie placu zabaw to: piaskownice sześciokątne, huśtawki wahadłowe, zjeżdżalnie, huśtawki wagowe, zestawy sprawnościowe, ścianka linowa i pajęczyna, ścianka wspinaczkowa, bujaki, karuzele, kosze do gry, tablica informacyjna.
2. Wytyczne do projektowania zawiera program funkcjonalno-użytkowy. W projekcie należy uwzględnić:
1) wykonanie niwelacji (wyrównania) terenu obszaru przeznaczonego na potrzeby placu zabaw (bez wycinki drzew);
2) demontaż, przeniesienie istniejących urządzeń zabawowych, likwidacja istniejących 2 piaskownic i 2 koszy do koszykówki;
3) wyznaczenie miejsc montażu urządzeń i stref bezpiecznych – strefy bezpieczeństwa nie mogą na siebie zachodzić;
4) renowacja starego basenu - uzupełnienie braków w tynkach, pomalowanie, nowe ogrodzenie, wymiana piasku w niecce;
5) montaż nowych urządzeń, w tym: zestawów zabawowych dla dzieci młodszych i starszych (4 kpl), huśtawka rodzinna, zjazd linowy; podzielenie placu na dwie strefy wiekowe, od strony zachodniej strefa dzieci starszych, od strony wschodniej strefa dzieci młodszych;
urządzenia zabawowe muszą spełniać normę PN-EN 1176-1:2017-12;
6) wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku płukanego o grubościach zgodnych z zaleceniami producenta urządzeń; dla urządzeń bujak/sprężynowiec dopuszcza się nawierzchnię trawiastą;
7) wykonanie wymiany piasku w strefach bezpieczeństwa istniejących urządzeń, jeśli zajdzie taka potrzeba;
8) uporządkowanie terenu zielonego w rejonie prowadzonych robót wraz z dosianiem trawy.
3. Zakres zamówienia:
1) wykonanie projektu budowlanego doposażenia placu zabaw, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020 r. poz.1609), w tym uzyskanie niezbędnych uzgodnień;
po upływie 30 dni od zawarcia umowy należy przedstawić zamawiającemu koncepcję rozwiązań projektowych, a po ich uzgodnieniu przystąpić do dalszych prac projektowych;
3) złożenie w imieniu zamawiającego zgłoszenia wykonania robót do odpowiedniego organu;
4) wykonanie doposażenia placu zabaw zgodnie z opracowanym projektem budowlanym.
5) do wykonawcy należy również:
a) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej, wykonanie inwentaryzacji terenu oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej;
b) inwentaryzacja i zabezpieczenie zieleni istniejącej;
c) przeprowadzenie w okresie gwarancji:
- kontroli operacyjnej co 1 do 3 miesięcy, sprawdzającej funkcjonalność i stabilność urządzeń;
- inspekcji 1 raz w roku, potwierdzonej wpisem do książki obiektu, sprawdzającej ogólny stan urządzeń pozwalający na ich bezpieczną eksploatację - w przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub zużycia elementów urządzenia, należy je bezzwłocznie wymienić lub naprawić;
d) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
e) pełna odpowiedzialność za szkody wynikłe podczas realizacji umowy wyrządzone osobom trzecim;
f) naprawianie szkód spowodowanych nienależytym wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie doposażenie placu zabaw przy ulicy Harcerstwa Polskiego w Inowrocławiu, działka o nr ewidencyjnym 85/93 obręb 3 Inowrocław, powierzchnia ok. 4916 m2.
Na terenie placu znajdują się: alejki o nawierzchni asfaltowej, z dużą ilością drzew i krzewów, głównie wzdłuż alejek, oświetlenie parkowe wzdłuż alejek, ogrodzenie. Obecne wyposażenie placu zabaw to: piaskownice sześciokątne, huśtawki wahadłowe, zjeżdżalnie, huśtawki wagowe, zestawy sprawnościowe, ścianka linowa i pajęczyna, ścianka wspinaczkowa, bujaki, karuzele, kosze do gry, tablica informacyjna.
2. Wytyczne do projektowania zawiera program funkcjonalno-użytkowy. W projekcie należy uwzględnić:
1) wykonanie niwelacji (wyrównania) terenu obszaru przeznaczonego na potrzeby placu zabaw (bez wycinki drzew);
2) demontaż, przeniesienie istniejących urządzeń zabawowych, likwidacja istniejących 2 piaskownic i 2 koszy do koszykówki;
3) wyznaczenie miejsc montażu urządzeń i stref bezpiecznych – strefy bezpieczeństwa nie mogą na siebie zachodzić;
4) modernizacja istniejącej piaskownicy;
5) montaż nowych urządzeń, w tym: zestawów zabawowych dla dzieci młodszych i starszych (4 kpl), huśtawka rodzinna, zjazd linowy; podzielenie placu na dwie strefy wiekowe, od strony zachodniej strefa dzieci starszych, od strony wschodniej strefa dzieci młodszych;
urządzenia zabawowe muszą spełniać normę PN-EN 1176-1:2017-12;
6) wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku płukanego o grubościach zgodnych z zaleceniami producenta urządzeń; dla urządzeń bujak/sprężynowiec dopuszcza się nawierzchnię trawiastą;
7) wykonanie wymiany piasku w strefach bezpieczeństwa istniejących urządzeń, jeśli zajdzie taka potrzeba;
8) uporządkowanie terenu zielonego w rejonie prowadzonych robót wraz z dosianiem trawy.
3. Zakres zamówienia:
1) wykonanie projektu budowlanego doposażenia placu zabaw, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020 r. poz.1609), w tym uzyskanie niezbędnych uzgodnień;
po upływie 30 dni od zawarcia umowy należy przedstawić zamawiającemu koncepcję rozwiązań projektowych, a po ich uzgodnieniu przystąpić do dalszych prac projektowych;
3) złożenie w imieniu zamawiającego zgłoszenia wykonania robót do odpowiedniego organu;
4) wykonanie doposażenia placu zabaw zgodnie z opracowanym projektem budowlanym.
5) do wykonawcy należy również:
a) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej, wykonanie inwentaryzacji terenu oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej;
b) inwentaryzacja i zabezpieczenie zieleni istniejącej;
c) przeprowadzenie w okresie gwarancji:
- kontroli operacyjnej co 1 do 3 miesięcy, sprawdzającej funkcjonalność i stabilność urządzeń;
- inspekcji 1 raz w roku, potwierdzonej wpisem do książki obiektu, sprawdzającej ogólny stan urządzeń pozwalający na ich bezpieczną eksploatację - w przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub zużycia elementów urządzenia, należy je bezzwłocznie wymienić lub naprawić;
d) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
e) pełna odpowiedzialność za szkody wynikłe podczas realizacji umowy wyrządzone osobom trzecim;
f) naprawianie szkód spowodowanych nienależytym wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.