eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Roboty rozbiórkowe i demontażowe w budynku Politechniki Gdańskiej zlokalizowanym przy ulicy Jana III Sobieskiego 18 w Gdańsku



Ogłoszenie z dnia 2022-07-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty rozbiórkowe i demontażowe w budynku Politechniki Gdańskiej zlokalizowanym przy ulicy Jana III Sobieskiego 18 w Gdańsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@pg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty rozbiórkowe i demontażowe w budynku Politechniki Gdańskiej zlokalizowanym przy ulicy Jana III Sobieskiego 18 w Gdańsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7cc5f83c-d50e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00257503

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00162904/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/127/055/R/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 516632,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia są roboty rozbiórkowe i demontażowe w budynku Politechniki Gdańskiej zlokalizowanym przy ulicy Jana III Sobieskiego 18 w Gdańsku – działka nr 246/1 obręb 054.
Inwestor: Politechnika Gdańska ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk
Adres inwestycji: ul. Jana III Sobieskiego 18, 80-216 Gdańsk
2. Charakterystyka obiektu - stan istniejący:
Nieruchomość Politechniki Gdańskiej zlokalizowana przy ulicy Jana III Sobieskiego 18
w Gdańsku jest budynkiem naukowo-dydaktycznym dwuskrzydłowym z łącznikiem
o zróżnicowanej wysokości, częściowo podpiwniczonym.
Obiekt został wybudowany w 1907 roku jako Królewskie Seminarium Nauczycielskie.
W budynku dydaktycznym stanowiącym wielokondygnacyjny trzyskrzydłowy kompleks znajdują się gabinety dydaktyczne, sale wykładowe, aula, sala sportowa, laboratoria, pomieszczenia socjalne i magazynowe oraz część administracyjno-biurowa.
Ściany działowe z cegły dziurawki oraz na konstrukcji drewnianej z matą i otynkowane. Wtórne poddziały pomieszczeń wykonane na profilach aluminiowych z płyt kartonowo-gipsowych.
Stolarka okienna w części z profili PCV i drewniana, stolarka drzwiowa zróżnicowana: stalowa, drewniana, płycinowa i częściowo PCV. Stropy: częściowo betonowe, częściowo drewniane. Schody wewnętrzne: żelbetowe i drewniane; tynki wewnętrzne cementowo-wapienne malowane emulsyjnie.
Obiekt posiada następujące instalacje:
• wod.-kan.,
• c.o. i ciepła woda użytkowa z miejskiej sieci cieplnej,
• wentylacja mechaniczna (w laboratoriach),
• p.poż. z hydrantami i systemem automatycznego oddymiania w pionie komunikacji wewnętrznej,
• elektryczna 380 i 230 kV, instalacja podtrzymująca napięcia z osprzętem,
• gazowa,
• teletechniczna z internatem i alarmem z centrala sterującą,
• specjalistyczne sieci techniczne w laboratoriach chemicznych,
• odgromowa.

Dane liczbowe budynku:
 Ilość kondygnacji naziemnych: 4
 Powierzchnia zabudowy: 2 035,00 m2
 Powierzchnia całkowita: 9 847,00 m2
 Powierzchnia netto: 8 387,00 m2
 Kubatura: 74 050,00 m3

3. Podstawa prowadzenia prac:
Prace będą prowadzone w oparciu o projekt koncepcyjny „Przebudowa wnętrza budynku głównego przy ul. Sobieskiego 18 w Gdańsku” opracowany przez biuro projektowe AB Aleksandra Bobkiewicz w marcu 2022 r.

4. Zakres prac:
Zakres prac objęty przedmiotem zamówienia obejmować będzie wykonanie prac rozbiórkowych oraz demontaży w branży budowlanej. Prace przewidziane do wykonania to między innymi:
 rozbiórka ścianek działowych murowanych,
 rozbiórka ścianek działowych na konstrukcji drewnianej z wypełnieniem matą, otynkowanych oraz kartonowo-gipsowych,
 demontaż digestoriów,
 demontaż stołów laboratoryjnych,
 demontaż regałów laboratoryjnych,
 demontaż zlewozmywaków i baterii,
 demontaż osprzętu elektrycznego i oświetlenia górnego,
 końcówki okablowania, które nie zostanie zdemontowane w całości należy zabezpieczyć taśmą elektroizolacyjną (wszystkie żyły przewodu/kabla zbiorczo).
 demontaż instalacji wod. – kan. (podejść i odpływów ze stanowisk laboratoryjnych),
 wywóz i utylizacja gruzu z rozbiórek,
 wywóz i utylizacja materiałów drewnianych
 wywóz i utylizacja materiałów elektrycznych i wod.- kan.,


5. Prace porządkowe i towarzyszące:
 wykonanie prac zabezpieczających – oznakowanie terenu prac rozbiórkowych poprzez umieszczenie tablic ostrzegawczych BHP oraz wykonanie tymczasowego ogrodzenia terenu budowy w uzgodnieniu z Zamawiającym,
 usunięcie z budynku, wywóz na wysypisko i utylizację wszystkich materiałów porozbiórkowych oraz śmieci po pracach rozbiórkowych i demontażowych – materiały porozbiórkowe należy na bieżąco usuwać przy pomocy windy transportowej posadowionej lub zsypu do gruzu na zewnątrz budynku, teren montażu powinien zostać wygrodzony i opisany zgodnie z obowiązującymi przepisami,
 zabezpieczenie miejsca prowadzenia robót w sprzęt gaśniczy przy pracach prowadzonych z użyciem otwartego ognia – zgodnie z obowiązującymi przepisami
z każdorazowym powiadomieniem Zamawiającego o prowadzeniu tego rodzaju prac,
 utrzymanie porządku na zewnątrz budynku – teren należy codziennie sprzątać,
 dokładne posprzątanie budynku i terenu wokół budynku,
 opracowanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz elektronicznej, zawierającej oświadczenia kierowników robót, dokumenty potwierdzające utylizację materiałów porozbiórkowych,
 zagospodarowanie placu budowy – kontener socjalny, WC, kontener na gruz
i odpady.

UWAGA: Przed złożeniem oferty należy dokonać obowiązkowej wizji lokalnej obiektu w celu zapoznania się z rodzajem i charakterem robót.




6. Szczegółowy zakres prac opisany został w:
a) w dokumentacji projektowej na którą składają się rysunki techniczne (rzuty kondygnacji) oraz opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
b) STWIORB
7. Dokumentacja projektowa i STWiORB określają i obejmują w całości przedmiot zamówienia, dając Wykonawcom pełną wiedzę o zamówieniu i umożliwiając złożenie kompletnej oferty.
Dokumentacja projektowa, STWiORB znajdują się w załączniku nr 7 do SWZ o nazwie „Dokumentacja”.
8. Wraz z SWZ Zamawiający przekazuje przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 8 do SWZ. Przedmiary robót pełni rolę wyłącznie pomocniczo - informacyjną i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiar zawiera zestawienie przewidywanych robót i jest przekazany wyłącznie w celu ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji przedmiotu zamówienia i sporządzenia kosztorysu ofertowego.
9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w niniejszej SWZ, w dokumentacji, o której mowa w ust. 7 powyżej oraz na podstawie projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 455100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 725773,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 588560,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobranżowa W-PETROL Waldemar Pobłocki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 589 144 2190

7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 5

7.3.4) Miejscowość: Gołubie

7.3.5) Kod pocztowy: 83-316

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 588560,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.