Ogłoszenie z dnia 2023-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00133394/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-13
- 2023/BZP 00151937/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-27
- 2024/BZP 00080381/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie centrum miejscowości Wietrzychowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIETRZYCHOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660980
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 19
1.5.2.) Miejscowość: Wietrzychowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-270
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wietrzychowice.pl / zp@wietrzychowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-wietrzychowice/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wietrzychowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie centrum miejscowości Wietrzychowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f55f4020-c1a8-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00257428
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014201/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Zagospodarowanie centrum miejscowości Wietrzychowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133394
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1590226,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zagospodarowanie istniejącego centrum miejscowości polegające na remoncie istniejącego skweru, utwardzeniu terenu i alejek montażu obiektów małej architektury wraz z infrastrukturą techniczną na działce nr ewid. 92 w miejscowości Wietrzychowice, gmina Wietrzychowice”Przedmiot inwestycji obejmuje południową część działki nr 92 w miejscowości Wietrzychowice przy drodze powiatowej . Planowana inwestycja w zakresie remont centrum polegać będzie na wymianie i powiększeniu nawierzchni placu i alejek , montażu nowych obiektów małej architektury takich jak ławki z pergolami , kosze na śmieci, stojaki, na rowery,, huśtawkę ,montaż wodotrysków w formie fontanny posadzkowej, wraz z infrastrukturą techniczna i oświetleniem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I określają:
1) Projekt umowy– załącznik nr 6a,
2) Dokumentacja techniczna - załącznik nr 7,
3) Przedmiary robót – załącznik nr 8,
4) STWiOR – załącznik nr 9.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212120-3 - Roboty budowlane w zakresie parków tematycznych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
44211000-2 - Budynki z gotowych elementów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 673260,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa placu zabaw w formie parku doświadczeń z altaną , utwardzeniem terenu i obiektami małej architektury na działce nr ewid. 542 w miejscowości Wietrzychowice, gmina Wietrzychowice”Przedmiot inwestycji obejmuje wykonanie placu zabaw w formie parku doświadczeń z altaną, utwardzeniem terenu i obiektami małej architektury, budowę drogi dojazdowej z kostki brukowej betonowej i dwóch miejsc parkingowych, wykonanie oświetlenia placu obok urzędu gminy wraz z jego iluminacją, wykonanie altany oraz placu zabaw.
Przedstawiony zakres na mapie wykonania drogi dojazdowej oraz miejsc parkingowych obejmuje wykonanie drogi dojazdowej i dziesięciu miejsc parkingowych. Docelowo wykonana ma być droga dojazdowa i dwa miejsca parkingowe zlokalizowane wzdłuż drogi dojazdowej na działce 542.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I określają:
1) Projekt umowy– załącznik nr 6a,
2) Dokumentacja techniczna - załącznik nr 7,
3) Przedmiary robót – załącznik nr 8,
4) STWiOR – załącznik nr 9.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45262210-6 - Fundamentowanie
44211000-2 - Budynki z gotowych elementów
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
4.5.5.) Wartość części: 817504,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Posąg orła na dwóch pionowych stelach z cokołem i utwardzeniem terenu z kostki betonowej na działce nr ewid. 541 w miejscowości Wietrzychowice, gmina Wietrzychowice”.Przedmiotem opracowania jest zagospodarowanie działki uwzględniające montaż posagu orła na dwóch stelach z cokołem i utwardzeniem trenu obiektu małej architektury.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I określają:
1) Projekt umowy– załącznik nr 6a,
2) Dokumentacja techniczna - załącznik nr 7,
3) Przedmiary robót – załącznik nr 8,
4) STWiOR – załącznik nr 9.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
4.5.5.) Wartość części: 89911,60 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zaprojektowanie i wykonanie muralu historycznego na ścianie budynku Urzędu Gminy Wietrzychowice”Przedmiot zamówienia stanowi zaprojektowanie i wykonanie muralu historycznego przedstawiającego "Akcję III most" z 1943 roku na północno- zachodniej ścianie budynku Urzędu Gminy Wietrzychowice
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IV określają:
1) OPZ – załącznik nr 10.
2) Projekt umowy– załącznik nr 6b.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92312000-1 - Usługi artystyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92310000-7 - Usługi tworzenia dzieł artystycznych i literackich oraz przekładu
4.5.5.) Wartość części: 9550,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 920563,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1091694,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 920563,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jacek Pieprz Usługi Remontowo-Budowlane FAS-BUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8711086448
7.3.4) Miejscowość: Żelazówka 75
7.3.5) Kod pocztowy: 33-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 920563,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1010897,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1189094,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1010897,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE TRANS - ART ARTUR TRYTKO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930287271
7.3.3) Ulica: ul. Bobrowska 33
7.3.4) Miejscowość: Bobrowniki Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 33-131
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1010897,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177956,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177956,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177956,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEMSTONE Sp z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772444964
7.3.3) Ulica: Rtm. Z. Dunin-Wąsowicza 8/6
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-112
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177956,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 ust. 2 ustawy Pzp - Wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont w ZSCKR w Mieczysławowie"
- Budowa magazynu na karmę dla żubrów
- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w Kołbieli- remont zabezpieczeń przeciwpożarowych
- Przebudowa części budynku zlokalizowanego w Zdzieszowicach przy ul. Góry Św. Anny 21A realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie Środowiskowego Domu Samopomocy w Zdzieszowicach
- "Modernizacja sieci wodociągowej w m. Ożarów w ramach zadania pn.: Modernizacja systemu wodno-kanalizacyjnego w gminie Mokrsko - etap II"
- Konserwacja i restauracja czterech medalionów z egzekwii Króla Jana III ze zbiorów Palazzo Barberini.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.