eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WietrzychowiceZagospodarowanie centrum miejscowości Wietrzychowice



Ogłoszenie z dnia 2023-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie centrum miejscowości Wietrzychowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIETRZYCHOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660980

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 19

1.5.2.) Miejscowość: Wietrzychowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-270

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wietrzychowice.pl / zp@wietrzychowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-wietrzychowice/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wietrzychowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie centrum miejscowości Wietrzychowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f55f4020-c1a8-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00257428

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014201/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Zagospodarowanie centrum miejscowości Wietrzychowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133394

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1590226,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zagospodarowanie istniejącego centrum miejscowości polegające na remoncie istniejącego skweru, utwardzeniu terenu i alejek montażu obiektów małej architektury wraz z infrastrukturą techniczną na działce nr ewid. 92 w miejscowości Wietrzychowice, gmina Wietrzychowice”
Przedmiot inwestycji obejmuje południową część działki nr 92 w miejscowości Wietrzychowice przy drodze powiatowej . Planowana inwestycja w zakresie remont centrum polegać będzie na wymianie i powiększeniu nawierzchni placu i alejek , montażu nowych obiektów małej architektury takich jak ławki z pergolami , kosze na śmieci, stojaki, na rowery,, huśtawkę ,montaż wodotrysków w formie fontanny posadzkowej, wraz z infrastrukturą techniczna i oświetleniem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I określają:
1) Projekt umowy– załącznik nr 6a,
2) Dokumentacja techniczna - załącznik nr 7,
3) Przedmiary robót – załącznik nr 8,
4) STWiOR – załącznik nr 9.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212120-3 - Roboty budowlane w zakresie parków tematycznych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

44211000-2 - Budynki z gotowych elementów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 673260,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Budowa placu zabaw w formie parku doświadczeń z altaną , utwardzeniem terenu i obiektami małej architektury na działce nr ewid. 542 w miejscowości Wietrzychowice, gmina Wietrzychowice”

Przedmiot inwestycji obejmuje wykonanie placu zabaw w formie parku doświadczeń z altaną, utwardzeniem terenu i obiektami małej architektury, budowę drogi dojazdowej z kostki brukowej betonowej i dwóch miejsc parkingowych, wykonanie oświetlenia placu obok urzędu gminy wraz z jego iluminacją, wykonanie altany oraz placu zabaw.

Przedstawiony zakres na mapie wykonania drogi dojazdowej oraz miejsc parkingowych obejmuje wykonanie drogi dojazdowej i dziesięciu miejsc parkingowych. Docelowo wykonana ma być droga dojazdowa i dwa miejsca parkingowe zlokalizowane wzdłuż drogi dojazdowej na działce 542.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I określają:
1) Projekt umowy– załącznik nr 6a,
2) Dokumentacja techniczna - załącznik nr 7,
3) Przedmiary robót – załącznik nr 8,
4) STWiOR – załącznik nr 9.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45262210-6 - Fundamentowanie

44211000-2 - Budynki z gotowych elementów

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

4.5.5.) Wartość części: 817504,67 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Posąg orła na dwóch pionowych stelach z cokołem i utwardzeniem terenu z kostki betonowej na działce nr ewid. 541 w miejscowości Wietrzychowice, gmina Wietrzychowice”.
Przedmiotem opracowania jest zagospodarowanie działki uwzględniające montaż posagu orła na dwóch stelach z cokołem i utwardzeniem trenu obiektu małej architektury.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I określają:
1) Projekt umowy– załącznik nr 6a,
2) Dokumentacja techniczna - załącznik nr 7,
3) Przedmiary robót – załącznik nr 8,
4) STWiOR – załącznik nr 9.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

4.5.5.) Wartość części: 89911,60 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zaprojektowanie i wykonanie muralu historycznego na ścianie budynku Urzędu Gminy Wietrzychowice”
Przedmiot zamówienia stanowi zaprojektowanie i wykonanie muralu historycznego przedstawiającego "Akcję III most" z 1943 roku na północno- zachodniej ścianie budynku Urzędu Gminy Wietrzychowice
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IV określają:
1) OPZ – załącznik nr 10.
2) Projekt umowy– załącznik nr 6b.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92312000-1 - Usługi artystyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

92310000-7 - Usługi tworzenia dzieł artystycznych i literackich oraz przekładu

4.5.5.) Wartość części: 9550,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 920563,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1091694,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 920563,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jacek Pieprz Usługi Remontowo-Budowlane FAS-BUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8711086448

7.3.4) Miejscowość: Żelazówka 75

7.3.5) Kod pocztowy: 33-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 920563,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1010897,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1189094,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1010897,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE TRANS - ART ARTUR TRYTKO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930287271

7.3.3) Ulica: ul. Bobrowska 33

7.3.4) Miejscowość: Bobrowniki Wielkie

7.3.5) Kod pocztowy: 33-131

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1010897,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177956,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177956,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177956,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEMSTONE Sp z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772444964

7.3.3) Ulica: Rtm. Z. Dunin-Wąsowicza 8/6

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-112

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177956,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 ust. 2 ustawy Pzp - Wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.