Ogłoszenie z dnia 2025-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00217801/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Równanie i wałowanie dróg gruntowych gminnych oraz równaniem, utwardzaniem i wałowaniem dróg gruntowych gminnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Karsin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 222
1.5.2.) Miejscowość: Karsin
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-440
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@karsin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.karsin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-776a9ce4-b77c-4080-99f4-60a94e2a0c9b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Równanie i wałowanie dróg gruntowych gminnych oraz równaniem, utwardzaniem i wałowaniem dróg gruntowych gminnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-776a9ce4-b77c-4080-99f4-60a94e2a0c9b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00257365
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00217801
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 271.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest równanie i wałowanie dróg gminnych oraz równanie, utwardzanie (materiał gminny) iwałowanie dróg gruntowych gminnych.
2. Część nr I – Wykonanie remontu dróg gminnych poprzez równanie równiarką i wałowanie walcem w okresie wiosna i
jesień (praca kompletu maszyn, dwukrotnie)
Zakres robót:
a) Równanie, profilowanie i wałowanie walcem dróg gminnych: szacunkowa długość dróg – ok. 150 km, szacowana średnia
szerokość 4mb – 6mb. Szacuję się ok. 250 godzin pracy sprzętu.
Równanie i profilowanie dróg, obejmuje wykonanie następujących czynności:
- wyrównywanie wybojów i kolein, wykonanie spadków i odwodnieni,
- usunięcie z drogi ewentualnych kamieni lub innych materiałów obcych,
- zagęszczanie walcem [samobieżny] po wykonaniu profilowania nawierzchni równiarką, aż do momentu prawidłowego
wyrównania drogi.
1) Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.
Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć i oznakować teren wykonywania robót na drodze. Pojazd wykonujący prace
powinien być oznakowany zgodnie z przepisami zapewniając bezpieczeństwo ruchu drogowego.
2) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej staranności podczas realizacji zamówienia w tym zwrócenia
szczególnej uwagi na istniejące uzbrojenie w pasie drogi tj. np.: studnie kanalizacji sanitarnej, uzbrojenie sieci wodociągowe
itp. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenie istniejącego uzbrojenia w pasie drogi.
Wykonawca bierze odpowiedzialność za naruszenie znaków granicznych. W przypadku ich naruszenia jest zobowiązany do
geodezyjnego ich ustawienia.
UWAGI!
Wykonawca rozpocznie prace w ciągu 1 dnia od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego.
Do ceny jednostkowej nie dolicza się czasu dojazdu maszyn z bazy na teren realizacji zadania.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed rozpoczęciem robót telefonicznie informował pracownika odpowiedzialnego
ze strony Zamawiającego o gotowości rozpoczęcia realizacji usługi oraz na 1 godzinę przed zakończeniem prac w celu
weryfikacji realizacji dziennego zakresu wykonanej usługi (weryfikacja motogodzin pracy sprzętu przed rozpoczęciem i po
zakończeniu prac).
W ofercie należy również podać cenę brutto oraz cenę jednostkową:
• dla części nr I – za 1h równania, profilowanie i wałowanie walcem dróg gminnych,
4. Zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV) przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony kodami:
45233142-6 – Roboty w zakresie naprawy dróg.
2. Zakres prac oraz odpowiedzialności Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje także
1) Organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, w tym zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy.
2) Zapewnienie dozoru w celu zabezpieczenia budowy przed kradzieżą i innymi ujemnymi skutkami, a także właściwych
warunków bezpieczeństwa i higieny pracy.
3) Umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek
sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego.
4) Naprawę uszkodzonych, a zinwentaryzowanych urządzeń uzbrojenia podziemnego.
5) W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia urządzeń, ich części bądź robót w toku realizacji – naprawienie ich i
doprowadzenie do stanu pierwotnego.
6) W przypadku zniszczenia, usunięcia w wyniku prac słupków granicznych – odtworzenie ich na własny koszt przez
uprawnionego geodetę.
7) Naprawę uszkodzonych ogrodzeń w wyniku prac na nieruchomościach prywatnych.
Roboty nie ujęte w opisach, a niezbędne do wykonania należy wkalkulować w cenę oferty. W celu sporządzenia prawidłowej
oferty Zaleca się, aby każdy Wykonawca zapoznał się z warunkami terenowymi celem uzyskania dodatkowych informacji
przydatnych do oceny prac i złożenia oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego
skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 85000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest równanie i wałowanie dróg gminnych oraz równanie, utwardzanie (materiał gminny) iwałowanie dróg gruntowych gminnych.
3. Część nr II – Równanie, profilowanie, utwardzanie oraz wałowanie walcem dróg gminnych
Zakres robót:
a) Równanie, profilowanie, utwardzanie (materiał gminny – załadunek i transport po stronie Wykonawcy) oraz wałowanie walcem: szacunkowa długość dróg – ok. 10 km, szacowana średnia szerokość po utwardzeniu – 5mb. Szacuję się ok. 100
godzin pracy sprzętu.
Równanie i profilowanie wraz z zagęszczeniem nawierzchni dróg, obejmuje wykonanie następujących czynności:
- wyrównywanie wybojów i kolein, wykonanie spadków i odwodnieni,
- usunięcie z drogi ewentualnych kamieni lub innych materiałów obcych,
- ułożenie warstwy tłucznia (załadunek i transport w miejsce konieczne do utwardzenia)
- zagęszczanie walcem [samobieżny] po wykonaniu profilowania nawierzchni równiarką, aż do momentu prawidłowego
wyrównania drogi.
Równanie i profilowanie wraz z zagęszczeniem nawierzchni drogi należy wykonać przy zachowaniu optymalnej wilgotności
nawierzchni pasa drogi.
1) Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.
Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć i oznakować teren wykonywania robót na drodze. Pojazd wykonujący prace
powinien być oznakowany zgodnie z przepisami zapewniając bezpieczeństwo ruchu drogowego.
2) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej staranności podczas realizacji zamówienia w tym zwrócenia
szczególnej uwagi na istniejące uzbrojenie w pasie drogi tj. np.: studnie kanalizacji sanitarnej, uzbrojenie sieci wodociągowe
itp. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenie istniejącego uzbrojenia w pasie drogi.
3) Wykonawca bierze odpowiedzialność za naruszenie znaków granicznych. W przypadku ich naruszenia jest zobowiązany
do geodezyjnego ich ustawienia.
UWAGI!
Materiał do utwardzenia dróg znajduje się w Przytarni 29.
Wykonawca rozpocznie prace w ciągu 1 dnia od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego.
Do ceny jednostkowej nie dolicza się czasu dojazdu maszyn z bazy na teren realizacji zadania.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed rozpoczęciem robót telefonicznie informował pracownika odpowiedzialnego
ze strony Zamawiającego o gotowości rozpoczęcia realizacji usługi oraz na 1 godzinę przed zakończeniem prac w celu
weryfikacji realizacji dziennego zakresu wykonanej usługi (weryfikacja motogodzin pracy sprzętu przed rozpoczęciem i po
zakończeniu prac).
W ofercie należy również podać cenę brutto oraz cenę jednostkową:
• dla części nr II – za 1h równania, profilowania, utwardzenia oraz wałowania walcem dróg gminnych.
4. Zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV) przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony kodami:
45233142-6 – Roboty w zakresie naprawy dróg.
2. Zakres prac oraz odpowiedzialności Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje także
1) Organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, w tym zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy.
2) Zapewnienie dozoru w celu zabezpieczenia budowy przed kradzieżą i innymi ujemnymi skutkami, a także właściwych
warunków bezpieczeństwa i higieny pracy.
3) Umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek
sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego.
4) Naprawę uszkodzonych, a zinwentaryzowanych urządzeń uzbrojenia podziemnego.
5) W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia urządzeń, ich części bądź robót w toku realizacji – naprawienie ich i
doprowadzenie do stanu pierwotnego.
6) W przypadku zniszczenia, usunięcia w wyniku prac słupków granicznych – odtworzenie ich na własny koszt przez
uprawnionego geodetę.
7) Naprawę uszkodzonych ogrodzeń w wyniku prac na nieruchomościach prywatnych.
Roboty nie ujęte w opisach, a niezbędne do wykonania należy wkalkulować w cenę oferty. W celu sporządzenia prawidłowej
oferty Zaleca się, aby każdy Wykonawca zapoznał się z warunkami terenowymi celem uzyskania dodatkowych informacji
przydatnych do oceny prac i złożenia oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego
skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 65000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121462,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175723,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121462,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Wielobranżowe Łukasz Miloch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911511558
7.3.4) Miejscowość: Przytarnia 29
7.3.5) Kod pocztowy: 83-441
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Wielobranżowe Łukasz Miloch
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Wielobranżowe Łukasz Miloch
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 485,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85485,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130380,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85485,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Wielobranżowe Łukasz Miloch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911511558
7.3.4) Miejscowość: Przytarnia 29
7.3.5) Kod pocztowy: 83-441
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Wielobranżowe Łukasz Miloch
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Wielobranżowe Łukasz Miloch
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 854,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI KARSIN
więcej: przetargi KARSIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi powiatowej nr 2940S - ulicy Opolskiej w Rudzińcu wraz z montażem progów spowalniających
- Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Piwniczna w roku 2025
- Utrzymanie dróg leśnych oraz dojazdów pożarowych na terenie Nadleśnictwa Lubin w 2025r.
- "Przebudowa drogi powiatowej Nr 5135 E w miejscowości Łobódź - Sanie"
- Remonty chodników w ciągach dróg wojewódzkich, administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, w 2025 r. z podziałem na części.
- Rozbudowa mostu JNI 35000760 w ciągu drogi powiatowej nr 2025P w miejscowości Wełna na rzece Wełna
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.