Ogłoszenie z dnia 2025-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00192569/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowe wykonanie aranżacji stacji paliw
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350641392
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowohucka 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-580
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 64 62 202
1.5.8.) Numer faksu: +48 12 64 62 350
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.wolnik@mpo.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpo.krakow.pl/pl/main
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mpo-krakow.logintrade.net.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe wykonanie aranżacji stacji paliw2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1714301e-0069-43f7-888c-d96001d742a8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00257267
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00192569
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ/TT/9/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 330000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie aranżacji stacji paliw Zamawiającego i w szczególności obejmuje:
-wykonanie i dostawę fabrycznie nowych regałów,
-wykonanie i dostawę fabrycznie nowych mebli wraz z doposażeniem,
-dostawę fabrycznie nowych urządzeń: opiekaczy, lodówki, ekspresów, regału chłodniczego, witryny chłodniczej, zamrażarki, pieca elektrycznego
oraz pozostałego doposażenia, o którym mowa w załączniku nr 1 do SWZ (wraz z załącznikami stanowiącymi integralna jego część).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ (informacje ogólne) wraz z następującymi załącznikami:
- lista elementów stanowiących przedmiot zamówienia – załącznik nr 1 a) do OPZ,
- rozmieszczenie elementów aranżacji wraz z wymiarami – załącznik nr 1 b) do OPZ,
- wizualizacje zaprojektowanej aranżacji – załącznik nr 1 c) do OPZ.
Realizacji przedmiotu zamówienia nie obejmuje wykonania oświetlenia sali sprzedaży nr 1 i sali sprzedaży nr 2 zgodnie z posiadanym przez Zamawiającego projektem oświetlenia. Wykonawca w ramach przedmiotu niniejszego zamówienia zobowiązany jest jedynie wykonać oświetlenie w dwóch stolikach kawowych (oświetlenie wbudowane w meble).
Przez salę nr 1 (objętą zadaniem nr 1) należy rozumieć tę część pomieszczenia stacji paliw, która zlokalizowana jest od strony stanowisk do tankowania paliw. W tej części pomieszczenia stacji paliw znajdują się w szczególności: wejście główne, stanowiska kasowe, szafki zakasowe, gondole, regał chłodniczy. Powyższa część stacji paliw znajduje się w lewej części rysunku stanowiącego załącznik nr 1 b) do OPZ „Rozmieszczenie elementów aranżacji wraz z wymiarami”.
Przez salę nr 2 (objętą zadaniem nr 2) należy rozumieć tę część pomieszczenia stacji paliw, która zlokalizowana jest od strony budynku warsztatowego. W tej części pomieszczenia stacji paliw znajdują się w szczególności ekspresy do kawy, stoliki wraz z lożami oraz gondole. Powyższa część stacji paliw znajduje się w prawej części rysunku stanowiącego załącznik nr 1 b) do OPZ „Rozmieszczenie elementów aranżacji wraz z wymiarami”.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:
Stacja paliw Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. z o. o., ul. Nowohucka 1, 31-580 Kraków
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39315000-3 - Urządzenia restauracyjne
39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki
39711300-2 - Urządzenia elektrotermiczne
39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy
51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 403536,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 403536,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 403536,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ToMiService Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272754466
7.3.3) Ulica: św. Pawła 11/P.II.NR208
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 403536,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Zamawiający działając zgodnie z art. 223 ust. 2 pkt 2) ustawy Pzp poprawił w ofercie Wykonawcy ToMiService Sp z o.o., św. Pawła 11/P.II.NR208, 41-500 Chorzów oczywistą omyłkę rachunkową, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanej poprawki.
W konsekwencji dokonanych działań zamawiający poprawił w formularzu kalkulacji ceny oferty oraz formularzu oferty, cenę oferty netto, wartość podatku od towarów i usług (VAT) oraz cenę oferty brutto. Cena oferty netto po zmianie wynosi 328 078,80 zł, VAT wynosi 75 458,12 zł oraz cena oferty brutto wynosi 403 536,92 zł.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.106.2025. Zaprojektowanie i wykonanie remontu wewnętrznego placu komunikacyjnego przy budynku Komendy Powiatowej Policji w Oświęcimiu zlokalizowanym przy ul. Wyspiańskiego 2, 32-600 Oświęcim
- Dostawa 27 kompletów ubrań strażackich specjalnych dla KM PSP Kraków
- Remont konserwatorski dachu i elewacji wraz ze stolarką okienną i drzwiową w kamienicy mieszkalnej położone przy ul. Szujskiego 7 w Krakowie
- Dostawa 80 kompletów hełmów ochronnych, kamizelek ochronnych, gogli dla KM PSP w Krakowie
- Dostawa części zamiennych do unitów stomatologicznych połączona z usługą ich bieżącej naprawy
- Usługa wydrukowania w nakładzie 3000 egzemplarzy książki "Karpaty" wraz z dostarczeniem do siedziby Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pierwszego wyposażenia dla GOKiR w Gogołowej
- Dostawa wyposażenia do Dziennego Domu Seniora
- Dostawa wyposażenia fryzjersko-kosmetycznego do pracowni na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Fryzjerstwo w ramach projektu wspófinansowanego ze środków UE.
- Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych na potrzeby organizacji pokoju/kącika wyciszeń i stabilizacji emocjonalnej dla publicznych szkół podstawowych w Żaganiu w związku z realizacją projektu (..)
- Pomoce dydaktyczne i wyposażenie pomieszczeń socjalnych do przedszkola w Głobinie
- Dostawa i montaż mebli przeznaczonych do żłobka i oddziałów przedszkolnych w miejscowości Postomino
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.