Ogłoszenie z dnia 2021-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00256941/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-04
- 2021/BZP 00256941/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-04 (po zmianach)
- 2022/BZP 00001467/01 - Wynik z dnia 2022-01-04
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
WYKONANIE INSTALACJI KLIMATYZACJI NA IV I V PIĘTRZE ORAZ WYMIANA ISTNIEJĄCYCH UKŁADÓW KLIMATYZACYJNYCH NA III PIĘTRZE W BUDYNKU A-29
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Zielonogórski
1.2.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977924147
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Licealna 9
1.4.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.4.3.) Kod pocztowy: 65-417
1.4.4.) Województwo: lubuskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@uz.zgora.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uz.zgora.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257170
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-11-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00256941/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Jeśli w ofercie Wykonawcy będą znajdowały się dokumenty zawierające wartości przedstawione w walutach obcych podczas oceny takich ofert Zamawiający będzie przeliczał waluty obce na złote (PLN) wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
2. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy.
3. Złożona przez Wykonawcę oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1) wypełniony formularz OFERTA – załącznik nr 2 do SWZ;
2) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XII pkt 1 ppkt 1 i pkt 3 ppkt 1 SWZ – załącznik nr 4 do SWZ;
3) dokument, o którym mowa w pkt. XII. pkt. 19 SWZ; odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności Gospodarczej, lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;
4) wymagane przez Zamawiającego w Rozdziale XII pkt 2 SWZ Przedmiotowe Środki dowodowe: jeśli dotyczy .
5) jeżeli prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo;
6) jeśli Wykonawca zastrzegł w ofercie, że jakieś informacje stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, do oferty musi dołączyć wypełniony formularz Wykazanie zasadności zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa, załącznik nr 5 do SWZ, i musi dołączyć załączniki konieczne dla wykazania zasadności zastrzeżenia.
4. Rozpoczęcie wykonania zamówienia:
1) rozpoczęcie wykonania prac projektowych – z dniem zawarcia Umowy;
2) rozpoczęcie wykonania robót budowlanych – po odbiorze przez Zamawiającego dokumentacji projektowej i po uzyskaniu ostatecznej lub – w przypadku wniesienia skargi do sądu administracyjnego - prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę lub po upływie terminu do wniesienia przez organa administracji architektoniczno-budowlanej sprzeciwu wobec zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia, w zależności od potrzeby – o ile jest wymagane.
3) Zakończenie wykonania całości zamówienia tj. wykonania prac projektowych i robót budowlanych i uzyskanie pozwolenia lub innych decyzji potwierdzających możliwość użytkowania przedmiotu zamówienia, w zależności od potrzeby: w ciągu 210 dni od daty zawarcia umowy.
5. Gwarancja/rękojmia:
Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na przedmiot zamówienia gwarancji jakości/rękojmi na okres 60 miesięcy.
Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentach zamówienia na stronie
http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/.
Po zmianie:
1. Jeśli w ofercie Wykonawcy będą znajdowały się dokumenty zawierające wartości przedstawione w walutach obcych podczas oceny takich ofert Zamawiający będzie przeliczał waluty obce na złote (PLN) wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
2. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy.
3. Złożona przez Wykonawcę oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1) wypełniony formularz OFERTA – załącznik nr 2 do SWZ;
2) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XII pkt 1 ppkt 1 i pkt 3 ppkt 1 SWZ – załącznik nr 4 do SWZ;
3) dokument, o którym mowa w pkt. XII. pkt. 19 SWZ; odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności Gospodarczej, lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;
4) wymagane przez Zamawiającego w Rozdziale XII pkt 2 SWZ Przedmiotowe Środki dowodowe: jeśli dotyczy .
5) jeżeli prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo;
6) jeśli Wykonawca zastrzegł w ofercie, że jakieś informacje stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, do oferty musi dołączyć wypełniony formularz Wykazanie zasadności zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa, załącznik nr 5 do SWZ, i musi dołączyć załączniki konieczne dla wykazania zasadności zastrzeżenia.
4. Termin wykonania
1) rozpoczęcie wykonania prac projektowych – z dniem zawarcia Umowy;
2) rozpoczęcie wykonania robót budowlanych – po odbiorze przez Zamawiającego dokumentacji projektowej i po uzyskaniu ostatecznej lub – w przypadku wniesienia skargi do sądu administracyjnego - prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę lub po upływie terminu do wniesienia przez organa administracji architektoniczno-budowlanej sprzeciwu wobec zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia, w zależności od potrzeby – o ile jest wymagane.
3) Zakończenie wykonania całości zamówienia tj. wykonania prac projektowych i robót budowlanych i uzyskanie ostatecznego pozwolenia lub innych decyzji potwierdzających możliwość użytkowania przedmiotu zamówienia, w zależności od potrzeby: w ciągu 210 dni od daty zawarcia umowy.
5. Gwarancja/rękojmia:
Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na przedmiot zamówienia gwarancji jakości/rękojmi na okres 60 miesięcy.
Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentach zamówienia na stronie
http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- POPRAWA BRD NA PRZEJŚCIACH DLA PIESZYCH NA DK ODDZIAŁU W ZIELONEJ GÓRZE Z PODZIAŁEM NA 3 CZĘŚCI: CZ. I: DK32 W M. SMOLNO MAŁE; CZ. II: DK32 W M. KARGOWA (ZADANIE NR 2); CZ. III: DK27 W M. MIELNO.
- Utrzymanie czystości w budynkach Lubuskiego Teatru przy al. Niepodległości 3/5 w Zielonej Górze
- PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ - UL. WARYŃSKIEGO W ZIELONEJ GÓRZE
- Zakup 3 nowych 7-miejscowych samochodów osobowych
- Wykonywanie usług pocztowych w roku 2026 na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zielonej Górze
- SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W ICH MIEJSCU ZAMIESZKANIA W 2026 ROKU
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji sanitarnej poza aglomeracją w miejscowości Stara Wieś - Mała Strona.
- opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania pn. "Remont, przebudowa i rozbudowa budynku głównego (...) Waloryzacja zabytkowego Gmachu Głównego Muzeum Archeologicznego w Krakowie
- Budowa przedszkola i klubu dziecięcego w Lubieszowie
- Budowa I etapu szkoły podstawowej przy ul. Trzcinowej w Redzie z opcją w formule "doprojektuj i wybuduj"
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy sieci ciepłowniczej przy ul. Jana Pawła II w Białym Dunajcu
- Dostawa dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na robotę budowlaną pn. "Budowa szkoły podstawowej w rejonie ulic Strzeleckiego i Czekanowskiego w Pruszczu Gdańskim"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





