Ogłoszenie z dnia 2022-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00182296/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-27
- 2022/BZP 00196024/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów szewnych dla potrzeb SP ZOZ w Sulechowie
– pakiety 2,3,8,11,15 – II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sulechowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa, 1
1.5.2.) Miejscowość: Sulechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzoz@spzozsulechow.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzozsulechow.med.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.wrota.lubuskie.pl/spzoz_sulechow/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów szewnych dla potrzeb SP ZOZ w Sulechowie– pakiety 2,3,8,11,15 – II postępowanie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b020f7f8-dd9c-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00257158
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028644/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa materiałów szewnych dla potrzeb SP ZOZ w Sulechowie – pakiety 2,3,8,11,15 – II postępowanie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00182296/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 9/ZP-PN/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie 1 - pakiet 21. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych, - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ (formularz cenowy). Zamówienie zostało podzielone na 5 części, tj. pakietów 2,3,8,11,15.
2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia zawiera znaki towarowe, nazwy i symbole producentów należy przez to rozumieć produkt równoważny z podanym – o tej samej jakości lub wyższej. Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 1a dla każdego elementu zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji określony został
w załącznikach nr 1a do SIWZ, informacjach dodatkowych – załącznik nr 5 oraz projekcie umowy stanowiącym integralną część SWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na wszystkie pozycje w danym pakiecie
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
8. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
9. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141127-6 - Hemostatyki wchłanialne
33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
33141128-3 - Igły do szycia
4.5.5.) Wartość części: 12859,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie 2 - pakiet 31. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych, - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ (formularz cenowy). Zamówienie zostało podzielone na 5 części, tj. pakietów 2,3,8,11,15.
2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia zawiera znaki towarowe, nazwy i symbole producentów należy przez to rozumieć produkt równoważny z podanym – o tej samej jakości lub wyższej. Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 1a dla każdego elementu zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji określony został
w załącznikach nr 1a do SIWZ, informacjach dodatkowych – załącznik nr 5 oraz projekcie umowy stanowiącym integralną część SWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na wszystkie pozycje w danym pakiecie
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
8. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
9. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
4.5.5.) Wartość części: 225995,27 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie 3 - pakiet 81. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych, - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ (formularz cenowy). Zamówienie zostało podzielone na 5 części, tj. pakietów 2,3,8,11,15.
2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia zawiera znaki towarowe, nazwy i symbole producentów należy przez to rozumieć produkt równoważny z podanym – o tej samej jakości lub wyższej. Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 1a dla każdego elementu zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji określony został
w załącznikach nr 1a do SIWZ, informacjach dodatkowych – załącznik nr 5 oraz projekcie umowy stanowiącym integralną część SWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na wszystkie pozycje w danym pakiecie
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
8. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
9. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
4.5.5.) Wartość części: 102190,63 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie 4 - pakiet 111. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych, - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ (formularz cenowy). Zamówienie zostało podzielone na 5 części, tj. pakietów 2,3,8,11,15.
2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia zawiera znaki towarowe, nazwy i symbole producentów należy przez to rozumieć produkt równoważny z podanym – o tej samej jakości lub wyższej. Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 1a dla każdego elementu zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji określony został
w załącznikach nr 1a do SIWZ, informacjach dodatkowych – załącznik nr 5 oraz projekcie umowy stanowiącym integralną część SWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na wszystkie pozycje w danym pakiecie
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
8. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
9. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
4.5.5.) Wartość części: 79266,60 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie 5- pakiet 154.5.3.) Główny kod CPV: 33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141128-3 - Igły do szycia
4.5.5.) Wartość części: 41738,04 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1) art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129), w zakresie pakietu 2 ponieważ nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
2) art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2021 r., poz. 1129), ponieważ cena oferty z najniższą przewyższa kwotę jaka Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. cena najkorzystniejszej oferty w zakresie pakietu 3 opiewa na kwotę 297 357,48 zł brutto
i przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia, tj. 225 995,27 zł brutto.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1) art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2021 r., poz. 1129), w zakresie pakietu 8 ponieważ nie złożono żadnej oferty,
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1) art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2021 r., poz. 1129), w zakresie pakietu 11 ponieważ nie złożono żadnej oferty,
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zawiadamia, że postępowanie na dostawę materiałów szewnych dla potrzeb SP ZOZ w Sulechowie – II postępowanie, zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2021 r., poz. 1129), w zakresie pakietu 15, ponieważ wszystkie złożone oferty w zakresie pakietu 15 podlegają odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Sukcesywne dostawy odczynników immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego oraz usługi związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" dla jednostek organizacyjnych Gminy Sulechów
- Budowa dróg ul. Chełmońskiego, J. Matejki, S. Wyspiańskiego w Brzeziu k. Sulechowa. Etap: ul. J. Matejki.
- Dostawa kruszywa naturalnego łamanego oraz piasku dla Nadleśnictwa Sulechów.
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, szwów chirurgicznych, środków hemostatycznych oraz preparatów i akcesoriów do dializ
- Sukcesywna dostawa materiałów szewnych i staplerów
- Dostawa nici chirurgicznych
- Dostawa produktów leczniczych.
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.