eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łężyce › (06) Wykonanie przeglądów serwisowych zespołów kogeneracyjnych elektrowni biogazowej wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do wykonania przeglądów wykonywanych przez pracowników Zamawiającego



Ogłoszenie z dnia 2024-03-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
(06) Wykonanie przeglądów serwisowych zespołów kogeneracyjnych elektrowni biogazowej wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do wykonania przeglądów wykonywanych przez pracowników Zamawiającego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO DOLINA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191680713

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Parku Krajobrazowego 99

1.5.2.) Miejscowość: Łężyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-207

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ekodolina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ekodolina.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ekodolina

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

(06) Wykonanie przeglądów serwisowych zespołów kogeneracyjnych elektrowni biogazowej wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do wykonania przeglądów wykonywanych przez pracowników Zamawiającego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ffca1c6-d16d-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00257036

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00214725

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP-P/06/2024/serwis generatorów

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowania zespołów kogeneracyjnych w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2024r.:

część nr I obejmuje:
a) wykonywanie serwisów jednego zespołu kogeneracyjnego typu Jenbacher JMS 316 GS – B.L o nominalnej mocy elektrycznej 800 kW zwanego G1,
b) dostawy materiałów do zespołu kogeneracyjnego G1 wymienionych w załączniku nr 7 do SWZ,
c) wykonywanie cyklicznych badań próbek oleju smarnego jednego zespołu kogeneracyjnego Jenbacher JMS 316 GS – B.L (G1) co 400 mth pracy, wg. harmonogram, w tym zapewnienie pojemników do poboru próbek oleju zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ,
d) Udzielanie przez cały okres obowiązywania umowy całodobowych konsultacji dotyczących zagadnień związanych z pracą zespołu kogeneracyjnego G1.
Uwaga: Olej smarny do przeglądów wykonywanych przez pracowników Zamawiającego zapewnia Zamawiający.

UWAGA:
Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zawrze i utrzyma w mocy, przez cały okres związania umową oraz zapewni ciągłość ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC) na kwotę co najmniej 200.000,00 zł – dla każdej z części zamówienia, w której rodzaj działalności objętej ochroną będzie zgodny z zakresem zobowiązań wykonywanych w ramach umowy. Szczegóły OC we wzorze umowy.

Agregaty zainstalowane są w elektrowni biogazowej zakładu Eko Dolina Sp. z o.o. Łężyce.
2.1. Podstawowe dane techniczne zespołów kogeneracyjnych
Zespół kogeneracyjny nr 1 (G1)
Producent: Jenbacher
Rok produkcji: 2018 r
Moc znamionowa: 800 kW
Napięcie znamionowe: 400 V
Podzespoły agregatu Producent Typ Nr fabryczny
Silnik Jenbacher JMS 316 GS – B.L 1360382
Generator Stamford PE 734 B2 450 – 15471J
1. Wykaz usług objętych umową
a) Prace serwisowe zgodnie z następującym harmonogramem
- Przeprowadzenie przeglądów serwisowych wg. załączonych harmonogramów przeglądów serwisowych zespołów kogeneracyjnych – zał. nr 5 i 6;
- Dostawy materiałów do serwisów przeprowadzanych przez pracowników Zamawiającego – z pominięciem oleju smarnego – zał. nr 7 i 7A.
b) Inne usługi
- W przypadkach sytuacji awaryjnych monitoring parametrów pracy zespołów kogeneracyjnych realizowany poprzez zdalny interfejs, umożliwiający podgląd parametrów pracy zespołów kogeneracyjnych. W celu realizacji tego zadania Zamawiający udostępni Wykonawcy łącze internetowe pozwalające na zdalne łączenie się z interfejsem elektrowni – zespołów kogeneracyjnych.
- Całodobowa, konsultacja telefoniczna – w sytuacjach awaryjnych i innych sytuacjach pracy zespołów kogeneracyjnych odbiegających od normy, celem m.in. ustalenia ewentualnych działań mających za zadanie usuwanie zaistniałej awarii czy poprawę nieprawidłowej pracy zespołów kogeneracyjnych.
- W czasie wykonywania serwisów planowanych kontrola ogólnego stanu technicznego zespołów kogeneracyjnych. Informowanie użytkownika o aktualnym stanie technicznym zespołów kogeneracyjnych.
W przypadku zaobserwowania nieprawidłowości, wnioskowanie o naprawę lub wymianę uszkodzonych elementów. Proponowanie, na podstawie obserwacji pracy zespołów kogeneracyjnych, wprowadzania zmian w ich konstrukcji bądź w systemie sterowania, mających na celu poprawę efektywności lub niezawodności pracy zespołów kogeneracyjnych.
- Wykonywanie okresowych badań oleju smarnego (co 400 mth – dla każdego zespołu kogeneracyjnego), w tym dostarczenie pojemników niezbędnych do pobrania próbek.

2. Wykaz czynności objętych planowanymi przeglądami
Usługa serwisowa zespołów kogeneracyjnych
Umowa serwisowa obejmuje wykonanie przeglądów serwisowych w zakresie zgodnym z załącznikiem nr 5 i 6 jak również dostawę materiałów do przeglądów wykonywanych przez pracowników Zamawiającego – załącznik nr 7 i 7A. Wykonawca rozpocznie systematyczne okresowe przeglądy serwisowe każdego zespołu kogeneracyjnego po podpisaniu umowy serwisowej.
Do prac przewidzianych w harmonogramach wykonawca zabezpieczy w tym celu wszelkie niezbędne materiały i części zamienne bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami związanymi z zakupem i dostarczeniem niezbędnych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych (oleje, płyny, uszczelki, filtry, świece zapłonowe, zawory, czujniki, sondy lambda, itp.).

3. Warunki realizacji zamówienia.
1) Prace serwisowe przy poszczególnych zespołach kogeneracyjnych należy wykonywać po wcześniejszym, co najmniej tygodniowym zgłoszeniu przez Zamawiającego. Jednocześnie wyłączony z eksploatacji może być tylko jeden zespół kogeneracyjny, a jego wyłączenie z powodu prowadzonych prac serwisowych powinno być możliwie jak najkrótsze, jeżeli nie wybiega zakresem poza czynności określone w specyfikacji prac (załącznik nr 5 i 6), to nie może przekroczyć 5 dni roboczych.
2) Wykonawca odpłatnie będzie systematycznie dokonywał badań parametrów jakościowych oleju smarnego w trakcie trwania umowy serwisowej – co najmniej co 400 mth pracy trzech jednostek. Pobór próbek oleju smarnego wykonywać będą pracownicy Zamawiającego. Wykonawca zapewnia na swój koszt wysyłkę kurierską oleju do badań . Wyniki badań wraz z wnioskami będą przekazywane drogą elektroniczną Zamawiającemu.
3) Gwarancją objęte zostaną wszystkie elementy składowe zespołów kogeneracyjnych podlegające czynnościom serwisowym oraz demontaż, montaż elementów nie będących bezpośrednio przedmiotem tych prac, ale których demontaż był wymuszony lub związany z technologią prowadzenia tych prac.
4) Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzać bieżącą, ogólną kontrolę sprawności technicznej serwisowanych zespołów kogeneracyjnych. W przypadku wykrycia nieprawidłowości Wykonawca zobowiązuje się poinformować o tym przedstawiciela Zmawiającego. Wszystkie uwagi powinny być zapisane w protokole/raporcie zgodnie z załącznikiem nr 8 w rubryce „wnioski i zalecenia po wykonanym przeglądzie”, akceptacja zamawiającego zostanie potwierdzona wpisem w załączniku nr 8 w rubryce „Wnioski/uwagi Zamawiającego”
5) Zamawiający nie dopuszcza stosowania przez Wykonawcę części i materiałów innych, niż dopuszczone do stosowania przez producenta zespołów kogeneracyjnych.
6) Wykonawca w trakcie realizacji umowy zobowiązany jest do stosowania tylko certyfikowanych przyrządów pomiarowych z aktualnymi świadectwami kalibracji okresowej.
7) Wszystkie zużyte materiały i wymienione części zamienne Wykonawca jest zobligowany przekazać Zamawiającemu wraz z protokołem ich przekazania.
8) Wykonawca po przeprowadzonym serwisie wystawia szczegółowy protokół dla danego zespołu kogeneracyjnego.
9) Protokół/raport wraz z wymaganymi załącznikami musi zostać przekazany Zamawiającemu w dniu zakończenia przeglądu.
10) Zamawiający, podpisem na protokole/raporcie serwisowym, potwierdza wykonanie serwisu bez uwag, co jest tytułem do wystawienia faktury VAT za dany przegląd serwisowy.
11) Za wykonane usługi serwisowe Zamawiający będzie płacił ustaloną cenę ryczałtową po każdym wykonanym serwisie (w przypadku, gdy protokół serwisowy zostanie przyjęty bez uwag).
12) Za dostarczenie materiałów (wymienionych w załączniku nr 7 i 7A) Zamawiający będzie płacił ustaloną cenę za poszczególne materiały po każdorazowej dostawie.
13) Za wykonanie badań poszczególnych próbek oleju (wymienionych w zał. nr 9) Zamawiający będzie płacił ustaloną cenę za poszczególne badania w okresach miesiąca kalendarzowego z dołu.

Zespoły prądotwórcze są zainstalowane w elektrowni biogazowej zakładu „Eko Dolina” Sp. z o. o. Łężyce.

UWAGA:
W czasie wykonywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP, ppoż. jak i regulaminów obowiązujących w miejscu spełnienia świadczenia m.in. wymogów związanych z systemem zarządzania środowiskowego PN-EN ISO 14001:2015, które są dostępne w biurze Zamawiającego na terenie jego zakładu.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50532300-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji generatorów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42124100-5 - Części generatorów mocy lub silników

4.5.5.) Wartość części: 102789 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowania zespołów kogeneracyjnych w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2024r.:

część nr II obejmuje:
a) wykonywanie serwisu jednego zespołu kogeneracyjnego typu KLASIK TBG 700 o nominalnej mocy elektrycznej 663 kW, napędzanego silnikiem Waukesha VGF P48GLD, zwanego G3;
c) dostawę materiałów do zespołów kogeneracyjnych G2 i G3 wymienionych w załączniku nr 7A do SWZ,
d) wykonywanie cyklicznych badań próbek oleju smarnego dwóch zespołów kogeneracyjnych, KLASIK TBG 700, napędzanych silnikami Waukesha VGF P48GLD (G2 i G3) co 400 mth pracy, wg. harmonogramu, w tym zapewnienie pojemników do poboru próbek oleju zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ,
e) Udzielanie przez cały okres obowiązywania umowy całodobowych konsultacji dotyczących zagadnień związanych z pracą zespołów kogeneracyjnych G2 i G3.

Uwaga: Olej smarny do przeglądów wykonywanych przez pracowników Zamawiającego zapewnia Zamawiający.

UWAGA:
Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zawrze i utrzyma w mocy, przez cały okres związania umową oraz zapewni ciągłość ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC) na kwotę co najmniej 200.000,00 zł – dla każdej z części zamówienia, w której rodzaj działalności objętej ochroną będzie zgodny z zakresem zobowiązań wykonywanych w ramach umowy. Szczegóły OC we wzorze umowy.

Agregaty zainstalowane są w elektrowni biogazowej zakładu Eko Dolina Sp. z o.o. Łężyce.

Zespół kogeneracyjny nr 2 (G2)
Producent: Motorgas
Rok produkcji: 2004 r
Moc znamionowa: 663 kW
Napięcie znamionowe: 400 V
Podzespoły agregatu Producent Typ Nr fabryczny
Silnik Waukesha VGF P48GLD 1S/N C-81017/01
Generator Leroy Somer LSAC 50.1 S2 162261/3

Zespół kogeneracyjny nr 3 (G3)
Producent: Motorgas
Rok produkcji: 2004 r
Moc znamionowa: 663 kW
Napięcie znamionowe: 400 V
Podzespoły agregatu Producent Typ Nr fabryczny
Silnik Waukesha VGF P48GLD 1S/N C-80998/01
Generator Leroy Somer LSAC 50.1 S2 162261/1
1. Wykaz usług objętych umową
a) Prace serwisowe zgodnie z następującym harmonogramem
- Przeprowadzenie przeglądów serwisowych wg. załączonych harmonogramów przeglądów serwisowych zespołów kogeneracyjnych – zał. nr 5 i 6;
- Dostawy materiałów do serwisów przeprowadzanych przez pracowników Zamawiającego – z pominięciem oleju smarnego – zał. nr 7 i 7A.
b) Inne usługi
- W przypadkach sytuacji awaryjnych monitoring parametrów pracy zespołów kogeneracyjnych realizowany poprzez zdalny interfejs, umożliwiający podgląd parametrów pracy zespołów kogeneracyjnych. W celu realizacji tego zadania Zamawiający udostępni Wykonawcy łącze internetowe pozwalające na zdalne łączenie się z interfejsem elektrowni – zespołów kogeneracyjnych.
- Całodobowa, konsultacja telefoniczna – w sytuacjach awaryjnych i innych sytuacjach pracy zespołów kogeneracyjnych odbiegających od normy, celem m.in. ustalenia ewentualnych działań mających za zadanie usuwanie zaistniałej awarii czy poprawę nieprawidłowej pracy zespołów kogeneracyjnych.
- W czasie wykonywania serwisów planowanych kontrola ogólnego stanu technicznego zespołów kogeneracyjnych. Informowanie użytkownika o aktualnym stanie technicznym zespołów kogeneracyjnych.
W przypadku zaobserwowania nieprawidłowości, wnioskowanie o naprawę lub wymianę uszkodzonych elementów. Proponowanie, na podstawie obserwacji pracy zespołów kogeneracyjnych, wprowadzania zmian w ich konstrukcji bądź w systemie sterowania, mających na celu poprawę efektywności lub niezawodności pracy zespołów kogeneracyjnych.
- Wykonywanie okresowych badań oleju smarnego (co 400 mth – dla każdego zespołu kogeneracyjnego), w tym dostarczenie pojemników niezbędnych do pobrania próbek.

2. Wykaz czynności objętych planowanymi przeglądami
Usługa serwisowa zespołów kogeneracyjnych
Umowa serwisowa obejmuje wykonanie przeglądów serwisowych w zakresie zgodnym z załącznikiem nr 5 i 6 jak również dostawę materiałów do przeglądów wykonywanych przez pracowników Zamawiającego – załącznik nr 7 i 7A. Wykonawca rozpocznie systematyczne okresowe przeglądy serwisowe każdego zespołu kogeneracyjnego po podpisaniu umowy serwisowej.
Do prac przewidzianych w harmonogramach wykonawca zabezpieczy w tym celu wszelkie niezbędne materiały i części zamienne bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami związanymi z zakupem i dostarczeniem niezbędnych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych (oleje, płyny, uszczelki, filtry, świece zapłonowe, zawory, czujniki, sondy lambda, itp.).

3. Warunki realizacji zamówienia.
1) Prace serwisowe przy poszczególnych zespołach kogeneracyjnych należy wykonywać po wcześniejszym, co najmniej tygodniowym zgłoszeniu przez Zamawiającego. Jednocześnie wyłączony z eksploatacji może być tylko jeden zespół kogeneracyjny, a jego wyłączenie z powodu prowadzonych prac serwisowych powinno być możliwie jak najkrótsze, jeżeli nie wybiega zakresem poza czynności określone w specyfikacji prac (załącznik nr 5 i 6), to nie może przekroczyć 5 dni roboczych.
2) Wykonawca odpłatnie będzie systematycznie dokonywał badań parametrów jakościowych oleju smarnego w trakcie trwania umowy serwisowej – co najmniej co 400 mth pracy trzech jednostek. Pobór próbek oleju smarnego wykonywać będą pracownicy Zamawiającego. Wykonawca zapewnia na swój koszt wysyłkę kurierską oleju do badań . Wyniki badań wraz z wnioskami będą przekazywane drogą elektroniczną Zamawiającemu.
3) Gwarancją objęte zostaną wszystkie elementy składowe zespołów kogeneracyjnych podlegające czynnościom serwisowym oraz demontaż, montaż elementów nie będących bezpośrednio przedmiotem tych prac, ale których demontaż był wymuszony lub związany z technologią prowadzenia tych prac.
4) Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzać bieżącą, ogólną kontrolę sprawności technicznej serwisowanych zespołów kogeneracyjnych. W przypadku wykrycia nieprawidłowości Wykonawca zobowiązuje się poinformować o tym przedstawiciela Zmawiającego. Wszystkie uwagi powinny być zapisane w protokole/raporcie zgodnie z załącznikiem nr 8 w rubryce „wnioski i zalecenia po wykonanym przeglądzie”, akceptacja zamawiającego zostanie potwierdzona wpisem w załączniku nr 8 w rubryce „Wnioski/uwagi Zamawiającego”
5) Zamawiający nie dopuszcza stosowania przez Wykonawcę części i materiałów innych, niż dopuszczone do stosowania przez producenta zespołów kogeneracyjnych.
6) Wykonawca w trakcie realizacji umowy zobowiązany jest do stosowania tylko certyfikowanych przyrządów pomiarowych z aktualnymi świadectwami kalibracji okresowej.
7) Wszystkie zużyte materiały i wymienione części zamienne Wykonawca jest zobligowany przekazać Zamawiającemu wraz z protokołem ich przekazania.
8) Wykonawca po przeprowadzonym serwisie wystawia szczegółowy protokół dla danego zespołu kogeneracyjnego.
9) Protokół/raport wraz z wymaganymi załącznikami musi zostać przekazany Zamawiającemu w dniu zakończenia przeglądu.
10) Zamawiający, podpisem na protokole/raporcie serwisowym, potwierdza wykonanie serwisu bez uwag, co jest tytułem do wystawienia faktury VAT za dany przegląd serwisowy.
11) Za wykonane usługi serwisowe Zamawiający będzie płacił ustaloną cenę ryczałtową po każdym wykonanym serwisie (w przypadku, gdy protokół serwisowy zostanie przyjęty bez uwag).
12) Za dostarczenie materiałów (wymienionych w załączniku nr 7 i 7A) Zamawiający będzie płacił ustaloną cenę za poszczególne materiały po każdorazowej dostawie.
13) Za wykonanie badań poszczególnych próbek oleju (wymienionych w zał. nr 9) Zamawiający będzie płacił ustaloną cenę za poszczególne badania w okresach miesiąca kalendarzowego z dołu.

Zespoły prądotwórcze są zainstalowane w elektrowni biogazowej zakładu „Eko Dolina” Sp. z o. o. Łężyce.

UWAGA:
W czasie wykonywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP, ppoż. jak i regulaminów obowiązujących w miejscu spełnienia świadczenia m.in. wymogów związanych z systemem zarządzania środowiskowego PN-EN ISO 14001:2015, które są dostępne w biurze Zamawiającego na terenie jego zakładu.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50532300-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji generatorów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42124100-5 - Części generatorów mocy lub silników

4.5.5.) Wartość części: 118250 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108132,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108132,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108132,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ferox Energy Systems Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342089868

7.3.3) Ulica: Konduktorska 33

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-155

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87913 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158068,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158068,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158068,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ferox Energy Systems Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342089868

7.3.3) Ulica: Konduktorska 33

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-155

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128511 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.