eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówModernizacja budynku nr 39 Szpitala Klinicznego im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie - ZP-14/25



Ogłoszenie z dnia 2025-05-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja budynku nr 39 Szpitala Klinicznego im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie - ZP-14/25

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: dr. Józefa Babińskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-393

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zmowienia.publiczne@babinski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku nr 39 Szpitala Klinicznego im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie - ZP-14/25

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80e8d8d2-7408-4432-987e-1985ab7a7feb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00256985

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00001460/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja budynku nr 39 Szpitala Klinicznego im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski
2. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
3. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na stronie internetowej.
4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
5. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z 09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg). b) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z
6. Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.
7. Wykonawca ofertę oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli są wymagane w SWZ) składa pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-14/25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie wykonania robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja budynku nr 39 Szpitala Klinicznego im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie”, mającego na celu modernizację i dostosowanie obiektu do potrzeb administracyjnych Zamawiającego.
2. W ramach robót budowlanych przedmiotu zamówienia Wykonawca zrealizuje:
1) Roboty branży budowlanej, w tym między innymi wykonanie:
- robót rozbiórkowych i przygotowawczych;
- izolacji pionowej ścian fundamentowych i hydroizolacji poziomej;
- robót konstrukcyjnych żelbetowych i murarskich;
- robót posadzkarskich, tynkarskich, malarskich, fliziarskich, ścianek systemowych, stropów;
- stolarki okiennej i drzwiowej;
- dachu budynku (więźba dachowa, docieplenie, pokrycie dachu);
- obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych;
- robót ziemnych i zagospodarowania terenu (w tym utwardzenie terenu - nawierzchnia asfaltowa i z kostki betonowej - opaski i dojścia);
- robót konserwatorskich (w tym np.: elewacji, w tym detali architektonicznych, elementów z ciosów kamiennych, wątków ceglanych, komina ceglanego, elementów stopni z kamienia – granitu, obramowań i parapetów, posadzki z płytek ceramicznych, stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, stolarki okiennej, ślusarki drzwiowej, okuć okiennych, pieca piekarniczego) – w zakresie zgodnym z Programem Prac Konserwatorskich oraz wydanym Pozwoleniem konserwatorskim nr 1151/23;
- robót towarzyszących i pomocniczych.
2) Roboty branży sanitarnej, w tym między innymi wykonanie:
- demontażu nieczynnych instalacji wodno-kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania;
- kanalizacji zewnętrznej sanitarnej grawitacyjnej (przykanalika wraz z kompletnymi studniami żelbetowymi);
- kanalizacji deszczowej zewnętrznej grawitacyjnej wraz z kompletnymi studniami żelbetowymi);
- instalacji wodociągowej wody zimnej i ciepłej (rurociągi z rur wielowarstwowych PE-RT/A1/PE-HD łączone przez złączki zaprasowywane wraz z uzbrojeniem i armaturą; ciepła woda przygotowywana przez lokalne elektryczne podgrzewacze wody; przed zakryciem rurociągi należy zaizolować otuliną z pianki PE);
- instalacji kanalizacyjnej (rurociągi z PCV prowadzone w ścianach, przybory standardowe, ścieki ze studni schładzającej odprowadzane pompą do wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej);
- instalacji centralnego ogrzewania (rurociągi ze stali węglowej zewnętrznie ocynkowane galwanicznie, łączenie przez zaciskanie, grzejniki stalowe płytowe podłączenie dolne, zawory grzejnikowe, zawory zasilające z termogłowicą),
- węzła cieplnego wysokoparametrowego jednofunkcyjnego na potrzeby centralnego ogrzewania z regulacją pogodową; do węzła należy wykonać przyłącze wysokoparametrowe z rur stalowych bez szwu;
- wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z centralą wyposażonej w odzysk ciepła oraz nagrzewnię elektryczną (w budynku funkcjonować mają dwa układy: podstawowy oraz dla pomieszczeń sanitarnych; sieć kanałów wykonana z blachy stalowej ocynkowanej i rur Spiro, uzbrojenie standardowe);
- instalacji chłodu (jedna zewnętrzna jednostka oraz klimatyzatory wewnętrzne typu split [6 szt.] i klimatyzatory kasetonowe [3 szt.], sterowanie pilotami; rurociągi miedziane łączone na lut twardy, zaizolowane; skropliny z jednostek wewnętrznych odprowadzone do instalacji kanalizacyjnej).
3) Roboty branży elektrycznej i niskoprądowej, w tym między innymi wykonanie:
- demontażu istniejących wyeksploatowanych instalacji elektrycznych,
- instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych oraz oświetlenia awaryjnego;
- instalacji siłowej (w tym: certyfikowany PWP, TG, TPOŻ, UPS);
- zasilania urządzeń wentylacji i klimatyzacji mechanicznej;
- instalacji przeciwporażeniowej;
- instalacji przeciwprzepięciowej;
- instalacji sieci strukturalnej wraz z siecią Wi-Fi;
- instalacji monitoringu CCTV (wizyjnego wewnątrz budynku w częściach wspólnych oraz na zewnątrz budynku);
- instalacji telefonicznej;
- instalacji połączeń wyrównawczych głównych i miejscowych;
- instalacji odgromowej;
- system kontroli dostępu (przewiduje się kontrolę wszystkich wejść do budynku oraz kontrolę czasu pracy pracowników; projektowane systemy muszą być dostosowane do obecnie istniejących systemów u Zamawiającego);
- instalacji alarmowej obiektu (centrala wraz z wyposażeniem, okablowanie).
4) Roboty dotyczące zabezpieczenia budynku pożarowo, w tym między innymi wykonanie:
- instalacji przeciwpożarowej SSP;
- obudowy klatki schodowej ścianami o klasie odporności ogniowej REI 60 oraz zamknięcie jej drzwiami dymoszczelnymi;
- obudowy pomieszczenia technicznego na poddaszu ścianami o klasie odporności ogniowej REI 60 oraz zamknięcie drzwiami o klasie odporności ogniowej EI 60;
- wydzielenia piwnicy jako oddzielnej strefy pożarowej ścianami o klasie odporności ogniowej REI 120 oraz zamknięcie drzwiami dymoszczelnymi o klasie odporności ogniowej EIS 60;
- zabezpieczenia konstrukcji dachu do stopnia NRO;
- instalacji hydrantowej na parterze budynku, w tym hydrantu wewnętrznego fi 25 wraz z wężem półsztywnym o długości 30 m;
- dostawy i montażu podręcznego sprzętu gaśniczego (gaśnice, szafki gaśnicze).
5) Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca:
- wywiezie i podda utylizacji gruz, drewno i szkło z demontażu;
- uprzątnie teren po wykonanych pracach;
- przywróci do stanu pierwotnego teren budowy po zakończonych robotach;
- przeprowadzi stosowne próby, pomiary i odbiory wykonanych robót we wszystkich branżach (wymagane obowiązującymi przepisami), w tym wykona niezbędne pomiary ochronne i dynamiczne; wyniki pomiarów przekaże Zamawiającemu);
- opracuje instrukcję bezpieczeństwa pożarowego oraz scenariusz rozwoju pożaru;
- wykona kompletną dokumentację powykonawczą (w formie papierowej i na nośniku pendrive) we wszystkich wykonywanych branżach, w tym: część opisową, część rysunkową, świadectwa, dopuszczenia, atesty i certyfikaty.
Dokumentacja powykonawcza będzie spójna i skoordynowana we wszystkich branżach oraz opracowana w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
6) Przedmiot zamówienia obejmuje również uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie budynku nr 39. W tym celu Wykonawca przygotuje stosowny wniosek - skierowany do właściwego organu nadzoru budowlanego - o pozwolenie na użytkowanie, do którego dołączy wszelkie wymagane dokumenty (po ich uprzednim opracowaniu), m.in.: zawiadomienia o zakończeniu budowy złożone do stosownych instytucji państwowych, oryginał dziennika budowy, oświadczenie kierownika budowy, dokumentację geodezyjną, protokoły badań i sprawdzeń przyłączy i instalacji, protokół końcowy robót, karta ewidencyjna ds. statystycznych, stanowisko KMPSP, opinia sanitarna PPIS, itp.
3. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie w oparciu o dokumentację niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym o: przedmiary robót, dokumentację projektową pn.: „Przebudowa i rozbudowa budynku nr 39 oraz zmiana sposobu użytkowania z funkcji piekarni na budynek o funkcji biurowej wraz z infrastrukturą techniczną (budową instalacji: kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, C.O. i teletechnicznej) oraz zagospodarowaniem terenu na cele administracyjno – medyczne Szpitala Klinicznego im. dr Józefa Babińskiego w Krakowie dz. nr 1/31, obr.70, j.ew. Podgórze”, autorstwa Pracowni Projektowej HYDROBETAM sp. z o.o., z siedzibą w Krakowie i jej wszelkie załączniki, oraz w oparciu o zapisy wzoru umowy (załącznika nr 4 do SWZ) i ofertę Wykonawcy, w szczególności kosztorys/-y ofertowy/-e.
4. Przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie zgodnie z wymaganiami i w oparciu o Decyzję pozwolenia na budowę nr 112/6740.2/2024 z dnia 02.04.2024 r. i Pozwolenie Miejskiego Konserwatora Zabytków nr 1151/23 z dnia 07.12.2023 r.
5. Przedmiot zamówienia Wykonawca wykona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a także zgodnie z najlepszą wiedzą i doświadczeniem, z zachowaniem najwyższej staranności oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru końcowego przepisami oraz normami, co także oznacza, że jeśli w zakresie robót budowlanych brak jest dokładnych opisów technologii ich wykonania lub nie wskazano innych czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania robót budowlanych, a dana technologia lub sztuka budowlana sugeruje ich wykonanie, Wykonawca winien takie prace wykonać.
6. Okres rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały wynosi 60 miesięcy, liczonych od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa - Warunek zostanie spełniony jeżeli:
1. Wykonawca wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedno zamówienie na roboty budowlane obejmujące swoim zakresem budowę lub rozbudowę lub przebudowę lub modernizację lub remont obiektu kubaturowego o wartości robót nie mniejszej niż 1,5 mln zł brutto (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych brutto).
Wartość jednego zamówienia na roboty budowlane to wartość wskazana w umowie zawartej przez Wykonawcę z Inwestorem/Zamawiającym.
Do wykazu robót budowlanych (załącznik nr 2.2 do SWZ) Wykonawca dołączy dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie oświadczenia Wykonawcy na załączniku 2.2 do SWZ i załączonych dowodów.
2. Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej:
2.1. jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń określone przepisami Prawa budowlanego, lub inne równoważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na terenie innego kraju, jeżeli zgodnie z prawem polskim uprawniają one do kierowania robotami budowlanymi w zakresie ww. specjalności;
2.2. jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń określone przepisami Prawa budowlanego, lub inne równoważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na terenie innego kraju, jeżeli zgodnie z prawem polskim uprawniają one do kierowania robotami budowlanymi w zakresie ww. specjalności;
2.3. jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót w branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (w zakresie niezbędnym do realizacji Przedmiotu umowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa), lub inne równoważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na terenie innego kraju, jeżeli zgodnie z prawem polskim uprawniają one do kierowania robotami budowlanymi w zakresie ww. specjalności;
2.4. jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót w branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (w zakresie niezbędnym do realizacji Przedmiotu umowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa), lub inne równoważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na terenie innego kraju, jeżeli zgodnie z prawem polskim uprawniają one do kierowania robotami budowlanymi w zakresie ww. specjalności.
Zamawiający dopuszcza łączenie przez jedną osobę funkcji określonej w pkt. 4.2.1 i 4.2.2. w przypadku posiadania przez nią wymaganych powyżej uprawnień/ świadectw/ doświadczenia.
2.5. jedną osobą spełniającą wymagania, o których mowa w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2003 Nr 162 poz. 1568 z poźn. zm.), która zapewni prowadzenie prac konserwatorskich albo samodzielne ich wykonywanie;
2.6. jedną osobą spełniającą wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2003 Nr 162 poz. 1568 z poźn. zm.), która zapewni kierowanie robotami budowlanymi.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 45 000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godz. 09:00 w dniu 17.06.2025 r.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy Zamawiający przewidział szczegółowo w paragrafie 21 wzoru umowy - załączniku nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-17 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-17 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-16

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający informuje, że (zgodnie z zapisami SWZ) z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy Wykonawcę na podstawie:
- art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego .

W ramach niniejszego postępowania Wykonawca składa dokumenty i oświadczenia wymagane w SWZ, w tym między innymi: Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy Wykonawcy, Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Załącznik nr 2.1 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy o zakresie wykonania zamówienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy), Załącznik nr 2.2 do SWZ - Wykaz robót budowlanych, Załącznik nr 2.3 do SWZ - Wykaz osób, Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie o zobowiązaniu podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.