eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Dostawy: sprzętu medycznego do endoskopii i bronchoskopii, osprzętu do diatermii, materiałów eksploatacyjnych do pompy irygacyjnej WATER FALL firmy Emed, szczoteczek do mycia endoskopów i ....



Ogłoszenie z dnia 2021-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawy: sprzętu medycznego do endoskopii i bronchoskopii, osprzętu do diatermii, materiałów eksploatacyjnych do pompy irygacyjnej WATER FALL firmy Emed, szczoteczek do mycia endoskopów i ....

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. E. Szczeklika w Tarnowie

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000313408

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Szpitalna 13

1.4.2.) Miejscowość: Tarnów

1.4.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.4.7.) Numer telefonu: 14 631 03 41

1.4.8.) Numer faksu: 14 631 03 37

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ssz.tar.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ssz.tar.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00256950

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-11-04

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00255764/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.1. Postępowanie/część postępowania zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania/części postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 11)

Przed zmianą:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.2. Podstawa prawna unieważnienia postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 11)

Przed zmianą:
art. 255 pkt 1 ustawy

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.2.1. Przyczyna unieważnienia postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 11)

Przed zmianą:
w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert, tj. do dnia 13 sierpnia 2021r. godz. 09.00 w zakresie Pakietu Nr 11 nie złożono żadnej oferty

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.1. Postępowanie/część postępowania zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania/części postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 12)

Przed zmianą:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.2. Podstawa prawna unieważnienia postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 12)

Przed zmianą:
art. 255 pkt 1 ustawy

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.2.1. Przyczyna unieważnienia postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 12)

Przed zmianą:
w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert, tj. do dnia 13 sierpnia 2021r. godz. 09.00 w zakresie Pakietu Nr 12 nie złożono żadnej oferty

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.1. Postępowanie/część postępowania zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania/części postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 13)

Przed zmianą:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.2. Podstawa prawna unieważnienia postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 13)

Przed zmianą:
art. 255 pkt 2 ustawy

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.2.1. Przyczyna unieważnienia postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 13)

Przed zmianą:
w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert, tj. do dnia 13 sierpnia 2021r. godz. 09.00 w zakresie Pakietu Nr 13 złożono dwie oferty, które zostały odrzucone,

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.1. Postępowanie/część postępowania zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania/części postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 14)

Przed zmianą:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.2. Podstawa prawna unieważnienia postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 14)

Przed zmianą:
art. 255 pkt 1 ustawy

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.2.1. Przyczyna unieważnienia postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 14)

Przed zmianą:
w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert, tj. do dnia 13 sierpnia 2021r. godz. 09.00 w zakresie Pakietu Nr 14 nie złożono żadnej oferty

Po zmianie:

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - OFERTY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.1.5. Liczba ofert odrzuconych (Informacje o ofertach dla części nr 2)

Przed zmianą:
0

Po zmianie:
1

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.1.2. Liczba otrzymanych ofert złożonych przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców (Informacje o ofertach dla części nr 4)

Przed zmianą:
2

Po zmianie:
1

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem (Informacje o ofertach dla części nr 4)

Przed zmianą:
15275,22

Po zmianie:
15872,22

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.1.4. Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG (Informacje o ofertach dla części nr 7)

Przed zmianą:
1

Po zmianie:
0

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4. Kod waluty (Informacje o ofertach dla części nr 7)

Przed zmianą:
EUR

Po zmianie:
PLN

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.3. Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem (Informacje o ofertach dla części nr 9)

Przed zmianą:
4492,80

Po zmianie:
3369,60

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.