Ogłoszenie z dnia 2023-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00268542/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-21
- 2023/BZP 00299674/01 - Wynik z dnia 2023-07-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: (17) 86-76-239
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-322d946b-09c1-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00256940
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt „Podkarpacki Inkubator Wspierania Ukraińskich Inicjatyw“
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7792083.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
1) wyłącznie poprzez Platformę Zakupową i komunikaty publiczne oraz prywatne, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rarr_rzeszow
2) lub w przypadku awarii powyższego: drogą elektroniczną: na adres mailowy zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Państwa danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 5/46/WE („RODO”) jest Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, e-mail: sekretariat@rarr.rzeszow.pl.
2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, wysyłając e-mail na adres: iod@rarr.rzeszow.pl.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO
w celu związanym z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego – znak sprawy: BS.2611.23.2023 oraz jego rozstrzygnięciem, jak również zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, a także udokumentowaniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacją.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą:
• osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”,
• podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi prawne, informatyczne, hostingowe, księgowo-finansowe, kurierskie i pocztowe oraz inne, z którymi Administrator zawrze umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także właściciel platformy zakupowej, na której Administrator prowadzi postępowania o udzielenia zamówienia publicznego i jego podwykonawcy.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Państwa dane osobowe mogą być jednak przechowywane dłużej ze względu na obowiązującą u Administratora Instrukcję Kancelaryjną obejmującą Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt. W przypadku prowadzenia postępowań na roboty budowlane lub usługi – okres przechowywania dokumentacji postępowania wynosi 5 lat od dnia zakończenia postępowania o zawarcie umowy koncesji, a w przypadku gdy czas trwania umowy koncesji przekracza 5 lat – przez okres jego trwania.
6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. Mając na uwadze powyższe przysługuje Państwu prawo do:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do Państwa danych osobowych dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Państwa danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać
integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8. Nie przysługuje Państwu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
9. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
10. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BS.2611.23.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 211870,27 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego - dostawczego w ramach projektu „Podkarpacki Inkubator Wspierania Ukraińskich Inicjatyw“. Poniżej wskazano parametry techniczne pojazdu.
1.1. Wymagania ogólne:
- Pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji 2022 lub 2023,
- Wykonawca musi być autoryzowanym przedstawicielem producenta,
- Wykonawca powinien posiadać serwis autoryzowany, stacjonarny na terenie Polski,
- Samochód musi posiadać świadectwo homologacji, o ile wymagają tego właściwe przepisy, tj.
w szczególności ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz.1990 z póź. zm.),
- lakier w kolorze metalicznym,
- Ilość miejsc siedzących: 7 lub 8,
- Długość całkowita pojazdu min. 5300 cm, max. 5450 cm,
- Dopuszczalna masa całkowita pojazdu DMC do 3300 kg.
1.2. Silnik, skrzynia biegów, podwozie:
- Silnik 2.0, 4 cylindrowy, spełniający normy dotyczące emisji spalin EURO 6
- Rodzaj paliwa: diesel,
- Moc silnika: nie mniej niż 150 KM,
- Zbiornik paliwa min. 69 litrów,
- Skrzynia biegów: co najmniej 7 biegowa, automatyczna,
- Koła i opony: 17” felgi aluminiowe, 215/60 R17,
- Koło zapasowe pełnowymiarowe,
- Koła zimowe 17” na felgach stalowych z kołpakami, 215/60 R17,
- System zapobiegający staczaniu się pojazdu podczas podjeżdżania na wzniesienie oraz zjeżdżania ze wzniesienia,
- Wspomaganie układu kierowniczego,
- Pojazd z kierownicą po lewej stronie, pojazd przeznaczony do ruchu prawostronnego.
1.3. Bezpieczeństwo:
- Co najmniej systemy bezpieczeństwa (ESP, ESC, ABS, ASR),
- Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera,
- Boczne poduszki powietrzne i kurtyny powietrzne dla kierowcy i pasażera,
- System monitorowania ciśnienia w oponach,
- Kierownica multifunkcyjna, obszyta skórą umożliwiająca obsługę radia i telefonu komórkowego,
- Przednie światła ksenonowe,
- Światła do jazdy dziennej typu LED,
- Wycieraczki przedniej szyby z regulacją prędkości,
- System wykrywający zmęczenie/znużenie kierowcy,
- Aktywny tempomat (ACC).
- System start – stop.
- Czujniki parkowania z przodu i z tyłu, opcjonalnie kamera cofania.
1.4. Elementy nadwozia:
- Drzwi boczne przesuwane prawe lub prawe i lewe, sterowane automatycznie (bezdotykowo),
- Klapa tylna unoszona z wycieraczką i ogrzewaniem szyby,
- Elektryczne regulowane, podgrzewane i składane lusterka zewnętrzne z czujnikiem martwego pola,
- Lusterko wsteczne wewnętrzne,
- Elektryczna regulacja fotela kierowcy i pasażera,
- Elektrycznie regulowane przednie szyby w 1 rzędzie z funkcją automatycznego domykania,
- Podgrzewane przednie fotele,
- Regulacja zasięgu reflektorów,
- Klamki zewnętrzne w kolorze nadwozia z chromowanym akcentem,
- Oświetlenie wnętrza przestrzeni pasażerskiej/ładunkowej,
- Dywaniki welurowe,
- Szyby przyciemniane w przestrzeni pasażerskiej (2 i 3 rzędzie),
- Tapicerka materiałowa lub skórzana,
- Rolety przeciwsłoneczne.
1.5. Komfort, audio i multimedia:
- Klimatyzacja automatyczna co najmniej dwustrefowa,
- Co najmniej 3 gniazda 12V,
- Radio z ekranem dotykowym co najmniej 7” z obsługą systemu np. Apple Cartm, Android AutoTM oraz stacji radiowych w technologii cyfrowej (DAB),
- Co najmniej 6 głośników,
- Centralny zamek,
- Instalacja telefoniczna Bluetooth.
1.6. Wymagany okres gwarancji i serwisu:
- minimalnie 36 miesięcy od daty wydania samochodu Zamawiającemu. Wykonawca może zwiększyć okres gwarancji, za co oferta otrzyma dodatkowe punkty w ramach jednego z kryterium oceny ofert. Okres gwarancji obejmuje również serwis – dla analogicznej liczby miesięcy.
Usługi serwisowe muszą być świadczone przez punkt ASO (Autoryzowana Serwis Obsługi), tak, by przedmiot zamówienia objęty był nieprzerwaną stosowną gwarancją wobec ewentualnych napraw. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania punktu ASO na terenie miasta Rzeszowa lub do 20 km od granicy miasta.
1.7. Wykonawca powinien spełnić następujące warunki:
- bezpłatny serwis w ramach gwarancji przez okres minimalnie 36 miesięcy. Okres ten może być dłuższy, wobec deklaracji Wykonawcy wskazanej w Formularzu ofertowym.
- dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego. Samochód będący przedmiotem zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego tj. ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów. Wszelkie koszty dostawy spoczywają na Wykonawcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Kryteria oceny i wyboru ofert i ich znaczenie:
1) K1: Cena – znaczenie w ocenie 70%.
2) K2: Okres gwarancji i serwisu – znaczenie w ocenie 30%
Ad. 1) Kryterium: Cena - znaczenie w ocenie 70%
Punkty zostaną przyznane wg wzoru:
Najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu/Cena badanej oferty brutto X 70 % x 100 = …… pkt
Maksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium: 70 punktów
Ad. 2) Kryterium: Okres gwarancji i serwisu – znaczenie w ocenie 30%.
Punkty zostaną przyznane zgodnie z poniższym. Jeśli Wykonawca zadeklaruje, że okres gwarancji i serwisu, będzie wynosił:
- minimalnie 36 miesięcy – oferta otrzyma 0 punktów,
- minimalnie 48 miesięcy – oferta otrzyma 15 punktów,
- minimalnie 60 miesięcy – oferta otrzyma 30 punktów.
Deklarowany okres gwarancji i serwisu będzie czasem obligatoryjnym i wiążącym. Punkty w kryterium „Okres gwarancji i serwisu” zostaną przyznane tylko w przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia, na podstawie którego będzie można przyznać punkty w tym kryterium. W przypadku nie złożenia oświadczenia lub zaznaczenia więcej niż jednego wariantu, oferta otrzyma w tym kryterium 0 punktów, a Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji i serwisu, czyli 36 miesięcy. Nie będzie to jednak podstawą do odrzucenia oferty.
Maksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium: 30 punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i serwisu
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, każdy wykonawca składający ofertę, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą stosowne oświadczenie, stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Oferta wspólna1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
3) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w zakresie dotyczącym:a) zmiana wynagrodzenia jedynie w zakresie zmiany urzędowej stawki podatku VAT.
W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, odpowiedniej zmianie ulegnie wynagrodzenie brutto;
b) zmiany terminu realizacji: Termin realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku:
- decyzji administracyjnych (decyzje władz publicznych, zmiany obowiązującego prawa, oczekiwanie na nieprzewidziane wcześniej a konieczne wyniki ekspertyz, wyroki sądowe itp.);
- zaistnienia zdarzenia nieprzewidzianego lub zdarzeń losowych uniemożliwiających realizacje przedmiotu zamówienia w terminach wymienionych w swz;
- zaistnienia siły wyższej w rozumieniu kodeksu cywilnego (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.);
- zmiany terminu płatności: w przypadku ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych;
2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 2 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
3. Warunkiem dokonania zmian umowy jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę i jego akceptacja przez drugą stronę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu.
4. W przypadku wystąpienia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie umowy, Strony dokonają zmian niniejszej umowie w zakresie i na zasadach określonych w ustawie z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.
5. Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: W celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na Platformie i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/779208. W celu złożenia oferty należy przejść do transakcji (zakładki) dedykowanej dla niniejszego postępowania z sygnaturą sprawy: BS.2611.23.2023 i daną nazwą postępowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-26 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-07-26
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiający korzysta z uprawnienia, o jakim stanowi art. 288 ust. 1 Pzp. Negocjacje podjęte zostaną z trzema Wykonawcami, których oferty będą najwyżej punktowane we wstępnej ocenie ofert pierwotnie złożonych. Negocjacjom będzie podlegało wyłącznie kryterium ceny.SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Minimalny okres gwarancji oraz serwisu, dla przedmiotu zamówienia to 36 miesięcy. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji oraz serwisu, za co oferta otrzyma dodatkowe punkty. Okres gwarancji jest równo okresowi serwisu oraz rękojmi. Wykonanie gwarancji będzie odbywać się na zasadach opisanych w książce gwarancyjnej. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia w okresie gwarancyjnym kosztów napraw (wad i usterek nie wynikające z winy użytkownika - Zamawiającego, w tym powstałych po odbiorze), a w szczególności kosztów holowania, dojazdu serwisu na miejsce wystąpienia awarii, kosztów robocizny, kosztów diagnostyki komputerowej, kosztów materiałów i części z wyłączeniem tych części, które uległy naturalnemu zużyciu w okresie użytkowania.Podpisanie umowy nastąpi w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. Umowa będzie podpisywana w siedzibie Zamawiającego (35-959 Rzeszów, ul. Szopena 51) po wcześniejszym ustaleniu dokładnego terminu. Dotyczy to też wykonawców, którzy mają siedzibę poza Rzeszowem. Zamawiający wyznaczy dwa proponowane terminy na podpisanie umowy. W przypadku, gdy Wykonawca nie stawi się w żadnym z zaproponowanych terminów, wówczas Zamawiający uzna, że uchyla się on od podpisania umowy i przystąpi do ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy elektronicznie.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sukcesywna dostawa pomocniczych materiałów laboratoryjnych dla WSSE w Rzeszowie w ramach realizacji projektu Interreg
- Przeprowadzenie badania i sporządzenie raportu
- Przebudowa dróg - budowa dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie Gminy Błażowa - 3 zadania
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową infrastruktury sportowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy VIII LO w Rzeszowie, ul. Wyspiańskiego 16A
- Świadczenie usługi przewozu uczestników podczas programowych obozów letnich wraz z usługą przewodnicką
- Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników i gości Święta Uniwersytetu zaplanowanego na 10 czerwca 2025
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni samochodowej W21 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku
- "Zakup samochodu osobowego (mikrobus 9-osobowy) na potrzeby OSP Dłużec"
- Zakup samochodu osobowo - towarowego
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu osobowego dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o. z opcją wykupu przez Zamawiającego."
- Dostawa samochodu osobowego o napędzie hybrydowym typu Plug-In.
- Zakup dwóch samochodów służbowych: dla Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu i Prokuratury Rejonowej w Nowym Targu
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.